Reference Stereo System by Frank2

Gestart door frank2, september 18, 2006, 19:25:43

Vorige topic - Volgende topic

frank2

Ik ga vandaag of morgen voor een test Harmonix Tech luidsprekerkabels halen. Kijken of deze een duidelijk verschil gaan geven in positieve zin dan met de Virtual Dynamics Nite 2.
Type en een omschrijving volgen dan een dezer dagen (vanzelfsprekend)
EV: Plinius 103A/ Stream: Wiim ultra /Dac: Audio Analogue Aadac / Coax interlinks: Atlas mavros ultra, aopogee wide eye/
SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met gold connectoren

frank2

De kabel HarmonicTech Referende biwire luidsprekerkabel. Ik heb deze vanochtend op mijn set aangesloten alleen had ik de pech dat ik geen biwire op m'n versterker kan aansluiten ( ik had  4 losse kabels, ze hebben ook single naar bi) Dus ik heb alleen de tweeter kabel aangesloten. Dit is een zeer uitgewogen kabel, hoewel ik de bas niet goed genoeg vond, logisch want ik had geen biwire) was het mid hoog zeer evenwichtig, los, luchtig. Nergens was iets te bespeuren wat niet goed was. Goede definitie ook. Ik miste alleen de sprankeling. Geen vervanging voor mijn Virtual Dynamics Nite2, maar hij was net zo open klonk alleen wat rustiger. Voor velen hier zal dit een zeer goede kabel zijn, en de kosten vallen mee zo rond de 1000 euro. Misschien moet ik de single naar biwire kabel eens lenen, hoewel ik van dynamiek houd, was deze kabel zo evenwichtig dat het misschien op mijn set te easy wordt, not my cup of tea. Maar dat kan ik pas beslissen als ik een anders gemonteerde kabel heb.
Kortom een aanrader voor velen hier, een zeer goede open kabel die rust in de set brengt.
test:  http://positive-feedback.com/Issue42/ht_reference.htm
EV: Plinius 103A/ Stream: Wiim ultra /Dac: Audio Analogue Aadac / Coax interlinks: Atlas mavros ultra, aopogee wide eye/
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met gold connectoren

Maximus_Aurelius

Frank even een vraag.
Is het nu Harmonix of Harmonic tech.
Je noemt alle twee de merken op namelijk ;) , ik denk dat jij Harmonic tech bedoelt omdat de link naar de review ook van Harmonic tech. is.
Harmonix is een ander merk maar heeft ook kabels maar ze zijn beroemd om hun spikes , kegels en voetjes etc etc.
Het is dus niet onmogelijk dat jij Harmonix bedoeld  ;)

Citaat van: frank2 op mei  8, 2009, 18:21:48
Ik ga vandaag of morgen voor een test Harmonix Tech luidsprekerkabels halen. Kijken of deze een duidelijk verschil gaan geven in positieve zin dan met de Virtual Dynamics Nite 2.
Type en een omschrijving volgen dan een dezer dagen (vanzelfsprekend)

Citaat van: frank2 op mei  9, 2009, 10:33:14
De kabel HarmonicTech Referende biwire luidsprekerkabel. Ik heb deze vanochtend op mijn set aangesloten alleen had ik de pech dat ik geen biwire op m'n versterker kan aansluiten ( ik had  4 losse kabels, ze hebben ook single naar bi) Dus ik heb alleen de tweeter kabel aangesloten. Dit is een zeer uitgewogen kabel, hoewel ik de bas niet goed genoeg vond, logisch want ik had geen biwire) was het mid hoog zeer evenwichtig, los, luchtig. Nergens was iets te bespeuren wat niet goed was. Goede definitie ook. Ik miste alleen de sprankeling. Geen vervanging voor mijn Virtual Dynamics Nite2, maar hij was net zo open klonk alleen wat rustiger. Voor velen hier zal dit een zeer goede kabel zijn, en de kosten vallen mee zo rond de 1000 euro. Misschien moet ik de single naar biwire kabel eens lenen, hoewel ik van dynamiek houd, was deze kabel zo evenwichtig dat het misschien op mijn set te easy wordt, not my cup of tea. Maar dat kan ik pas beslissen als ik een anders gemonteerde kabel heb.
Kortom een aanrader voor velen hier, een zeer goede open kabel die rust in de set brengt.
test:  http://positive-feedback.com/Issue42/ht_reference.htm
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

frank2

voor de duidelijkheid HarmonicTech.

Binnenkort ga ik beluisterenL virtual Dynamics Master 2.o en Analys Gold.

phy

Citaat van: frank2 op mei  9, 2009, 10:33:14
De kabel HarmonicTech Referende biwire luidsprekerkabel. Ik heb deze vanochtend op mijn set aangesloten alleen had ik de pech dat ik geen biwire op m'n versterker kan aansluiten  ik had  4 losse kabels,

Hoi Frank
Als je bi wired wil spelen is het niets meer dan 2 kabels op de plus en 2 kabels op de min van de versterker en aan de luidspreker splits je het op naar hoog en laag.
Meer is het niet.
Als je een luidspreker kabel van single naar bi hebt is het precies hetzelfde aangesloten.

tiptop

Precies.

Als je namelijk twee aparte hebt (dus 4 x 4 ) dan heb je eigenlijk een bi-ampsituatie te pakken. Of je gebruikt de luidsprekeruitgang B (de jij dus niet hebt begrijp ik ) en de is het ook biwire. Maar de "single naar biwire" zoals jij het noemt is eigenlijk het normale biwire.
dat heb ik nu ook voor de achterluidsprekers. twee uit, vier in. :)

succes met je testen :bigsmile:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

frank2

Citaat van: phy op mei  9, 2009, 20:35:27
Hoi Frank
Als je bi wired wil spelen is het niets meer dan 2 kabels op de plus en 2 kabels op de min van de versterker en aan de luidspreker splits je het op naar hoog en laag.
Meer is het niet.
Als je een luidspreker kabel van single naar bi hebt is het precies hetzelfde aangesloten.

Dat is mij natuurlijk wel bekend, maar dat gaat een beetje moeilijk als je banaanstekkers hebt en geen spades, want dan gaat het natuurlijk wel op de eindversterker. De usher heeft wel en bi-wire aansluiting. Het waren dus per speaker 4 kabels los me allen banaanpluggen.

solitaire

Citaat van: Mayko op mei  9, 2009, 20:57:06
En jij test kabels, terwijl je niet eens weet hoe je biwiring moet aansluiten :'(

Spijt me wel Frank2, maar als je dat niet eens weet :nowink: Hoe moet ik dan geloven dat je het testen zo goed doet? En dan je mooie termen, meer diepte, gelaagdheid, meer definitie, meer 3D, oh oh oh wat een woordenkeus.
Misschien kun je aan het werk bij HiFi.NL, daar kunnen ze ook mooi verhalen vertellen :tounge:

Maar hoe werkt biwiring ???

Lekker door gaan met testen >:D Maar vertel niet met een sollicitatie dat je een tester bent 8)

We weten hoe hij getest heeft, en hoe het in die configuratie volgens hem klonk; sounds like a review to me ...

Keuren we wel een review goed van bv. een luidspreker terwijl bij luidsprekers specifiek IMO vaak, om soms basale redenen, de plaatsing en dus de weergave zeer is gecompromiteerd ? Het forum staat er vol mee. En zo lang de lezer weet hoe iets is beluister, is dat MI zo 'erg' nog niet.

Zelf heb ik Franks verslagen met belangstelling gelezen.

W.
Hinterm Horizont geht's weiter.

frank2

@mayko: ik heb er niets op tegen als je iets wilt schrijven wat een relevantie heeft op een onderwerp wat ik in dit topic behandel, maar losse opmerkingen die kant nog wal raken apprecieer ik niet, dat heb ik al vaker geschreven aan je in dit topic. Als je het dan toch niet kunt laten zal ik een moderator vragen je te verwijderen van dit topic. Dit soort opmerkingen doe je maar ergens anders niet hier.

Wat ik hier schrijf zijn mijn eigen ervaringen, die ik als een soort naslagwerk kan evolueren zodat ik weet wat ik vond en heb gedaan om mijn set naar een hoger niveau te tillen.

Sarcasme e.d. horen hier niet thuis.

phy

Citaat van: frank2 op mei  9, 2009, 21:48:18
Dat is mij natuurlijk wel bekend, maar dat gaat een beetje moeilijk als je banaanstekkers hebt en geen spades, want dan gaat het natuurlijk wel op de eindversterker. De usher heeft wel en bi-wire aansluiting. Het waren dus per speaker 4 kabels los me allen banaanpluggen.

Hoi Frank dan steek je er één achterop en de ander past in het klemgat waar je normaal je kabel doorsteekt.
Je kan ook de woofer aansluiten en de tweeter kabel met plakband dwars op de iets uitstekende pin plakken als het maar contact maakt, om uit te proberen zou dat laatste ook voldoende zijn.
zo moeilijk is het niet

frank2

Bedankt voor de info, is nu niet meer van belang de kabels zijn al terug. Hopenlijk kan ik a.s. vrijdag de Virtual Dynamics Master meenemen, daar verwacht ik veel van.

tiptop

Vooral eerst laten inspelen ;)

Had hier een siltech te leen (ls330) en klonk in het begin vrijwel hetzelfde als mijn huidige Xindak. Na twee dagen was het opeens even anders. Een stuk beter. (mag ook wel voor het geld :hehe: :shaun:)

En NO heeft ook altijd zo een absurt lange inspeeltijd nodig. :crazy:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

frank2

wees gerust het zijn ingespeelde kabels die ik krijg. En ook die moeten weer opnieuw inspelen alleen hopenlijk niet zo lang maar dat hoor je gauw genoeg.

Peerless Monster

Usher!

Inleiding
Gisteravond ben ik naar Frank zijn "nieuwe" set gaan luisteren.
De laatste keer dat ik er was, was toch al een tijdje geleden en Frank heeft inmiddels wel wat aanpassingen gedaan in zijn set.
Voornamelijk versterking, meubel en bekabeling is hierin aangepast.
Dus een heuse ommezwaai in het geluid lijkt me zo.
En zeker niet zonder positief nieuws!

Zoals de vorige keer werd ik verwelkomt door 2 fikse bloeddorstige waakhonden.
Ze moesten echt tegengehouden houden, omdat ze perse geaaid wilden worden door de nieuwkomer in huis. 
Na wat afkeuringen, de nodige aaitjes en boze blikken van Frank, dropen ze toch af.
Waarschijnlijk om hun rauwe biefstuk of stuk schouderblad van een gnoe te gaan verorberen in hun hok.
Daarentegen was de verwelkoming door de vrouw van Frank, weer als vanouds een warm onthaal.
Zeker na die welverdiende koffie na een lange tijd in een enorme hemelvaartvakantie-file te hebben gestaan.

Het geluid
De vorige keer viel me op, dat er minder middenplaatsing was in het podiumgeluid en het geluid wat gruis vertoonde. Geen vloeiing.
Nou, dat is compleet anders nu. De Belles voor en eindversterker heeft toch wel mijn aandacht gekregen.
Het geluid is zoals je het merk uitspreekt. Mooi, rond en zeker dynamisch.
Het probleem met de plaatsing naar het midden, is weg.
Met de oude situatie hebben we de speakers ingedraaid en dat gaf wel een betere oplossing, maar de speakers staan nu gewoon recht (zoals Frank zijn vrouw dat waarschijnlijk wil zien ;) ) .
En het geluid dat de vorige keer werd tentoonspreid had een vreemde bijsmaak. Ik noem het nu maar gruis.
Maar dat maakt de Belles met de nieuwe bekabeling helemaal goed.
Het is vaak moeilijk voor mensen zoals ik, om een set bij elkaar te zoeken die velen soorten muziek op een goed niveau kan weergeven.
En dat is denk ik een reden voor mij, om dan niet te kijken naar Belles als versterking. Ik mis dan teveel een iets wat puntiger systeem, dat ik thuis heb.
Maar oh wat klinkt Belles mooi met Jazz, klassiek en niet te vergeten syntesizers ;)
Met een natuurgetrouwheid waar menige set niet aan kan tippen. De Yamaha piano, zoals ik hem ken bij mijn vader thuis, kwam ook hier tot uiting.
Een bekend en dus herkenbaar geluid. Bekkens met uiterste precisie, de grootte zoals het moet zijn (zoals vaak met Infinity seakers, die veel bombastischer weergeven).
Subtiel waar het subtiel moet zijn en flinke uithalen in dynamiek. En zeker niet de minst belangrijke, een extra extentie in de onderste basregionen.
Iets dat ik niet echt mis thuis, maar wel soms extra's met zich meebrengt. Maar ja mijn speakers zijn tussen de 7000 en 8000 euro nieuw. En die van Frank zijn een flinke aantal duizenden euro's meer...

Frank gaf aan, nog niet helemaal tevreden te zijn met het middengebied, maar ik denk dat hij zich daar echt niet druk over hoeft te maken.
Het geheel klinkt homogeen, ontzettend vloeiend. Muzikaal is deze set echt top. Maar nog niet op zijn hoogtepunt.
Het maximale bereikbaarheid zit hem in de kleine aanpassingen wellicht, zoals vele tweaks. Maar of je daar je muzikaliteit mee kan optillen naar een hoger niveau? Pfoe. Moeilijk, maar wellicht te proberen.
Na een paar uur, alleen maar CD's te hebben beluisterd op de nog steeds prachtige BOW, werd het tijd voor wat beeld. Gespeeld op een Pioneer DVD-speler en een Panasonic TV. En natuurlijk ook Usher monitoren als achterspeakers. Daar was ik meest benieuwd naar. En wat een beleving. Samen met de basextentie in het laag van de fronts een enorm geluid.
Ik noem het maar een enorm geluid, want wat komt er een lekker homogeen groots geluid uit zo'n set.
Het front klinkt wat vlakker met de Cambridge DD/DTS versterker, maar zeker niet om te versmaden.
Het valt op, dat de klankkleur van Usher echt overal te horen valt en dat is fun! Lekker groots, aanwezig, precies qua plaatsing, detailrijk, diep.
Maar het achtergeluid was nog iets teveel van het links en rechtse gevoel. 
Maar ik denk dat het komt, omdat die live-DVD's vaak zo gemixt worden op elke speaker apart.
Vooral de DVD met Sting live, is dan de ambiance lekker en is er geen overduidelijk surround gevoel, maar juist een achtergrond, zoals je die ervaart tijdens een concert.
Wat wit van geluid. Ik denk dat ik een beetje de surroundscene ben ontgroeid, sinds ik ben overgeschakeld naar stereo.
Dus het kan zijn dat mijn oren teveel zijn verwend en die mixjes als overdone ervaar.

Afsluitend
Wat mij het meeste opviel van de luisteravond, is dat ik zeker teveel aan het luisteren was naar muziek en niet naar de set.
Dit is normaal gesproken heel positief, maar ik probeer vaak ook technisch te luisteren om toch een goeie review te schrijven.
Dus in mijn geval nu ik dit op papier wil zetten, toch wel wat negatief. Ik leef nu meer op de ervaring, dan dat ik technische details uitgebreid ga bespreken.
Een compliment voor Frank zijn set! Ik werd helemaal meegezogen.
En dat is nu een probleem dat ik werd meegesleurd in de muziek. Mijn Eels CD, die bij mij wat rauwig kan overkomen, klonk nu heel mooi.
Niet helemaal de bedoeling van Eels. Maar zeker ook niet verkeerd. Maar de beste man Mr. E, zingt en slist en spuugt alsof het zijn lieve lust is.
Dit ervaar je op mijn set, maar Frank zijn set, maakt er iets prachtigs van. Ik zou niet zeggen een bepaalde kleuring, maar het is en blijft allemaal beschaafd.
Geen gespuug en mijn gezicht blijft gewoon droog. Mede ook omdat E. ver van me vandaan staat.
Hij kan me niet eens raken met zijn speekselspetters, omdat hij ver van zijn publiek afstaat.
De set klinkt wat naar de achtergrond met een flinke diepte. Mijn set laat het geheel juist wat meer upfront en daarom ook wat wittig overkomen.
Terwijl de set van Frank wat zwarter is. Het geheel klinkt dan ook rustiger. Maar mijn Powerplant maakt daar heel veel in goed.
Frank heeft zoiets aan zich niet eens nodig. Grappig.
Maar dat mijn set wat meer upfront klinkt, wil niet zeggen dat ik diepte mis.
Integendeel, dat is juist wat meer aanwezig door de grote upfront geluid.

Frank het was een goeie avond, met lekkere en nieuwe muziek voor beide partijen.
Dank voor de CD van Daniel Lanois.
Vanmorgen is hij al gedraaid en komt in het rackje (niet het BE-rackie ;) ) met de goeie muziek! Bedankt Frank.
Voor de volgende keer overigens: ik reed er gisteravond op weg naar huis, maar een uur en 5 minuten over... Ik  vloog wel een klein stukje met 220 over de weg... ;D
Maar ja, het geweten wint het dan van de adrenaline in mijn lichaam, dus droop ik weer snel af naar de 130/140.
Soms is het goed om beschaafder te zijn, maar je moet ook wel eens je piekmomenten hebben ;).

Groet,
Rens

Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

frank2

Ik vond het ook een gezellige avond, een mooie review waar ik mij in kan vinden.

advr

zo, mooi verhaal Rens!!

het is al weer lang gelden dat ik bij Frank was maar weet nog goed hoe het toen klonk. Het was toen overigens 30 gr buiten... :hehe: :bigsmile:

wordt tijd dat ik ook weer eens ga luisteren. 8)
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Peerless Monster

Citaat van: advr op mei 22, 2009, 07:35:14
zo, mooi verhaal Rens!!

het is al weer lang gelden dat ik bij Frank was maar weet nog goed hoe het toen klonk. Het was toen overigens 30 gr buiten... :hehe: :bigsmile:

wordt tijd dat ik ook weer eens ga luisteren. 8)

Dank je Ad.
Dat moet je zeer zeker doen.
Ik denk dat het ook echt jouw ding is.
Meer dan bij mij.
Ik vind dat Frank het bijzonder goed voor elkaar heeft.
Maar er zit natuurlijk ook veel tijd en geld in.
De upgrades zijn echt bijzonder.

Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

advr

Citaat van: Peerless Monster op mei 22, 2009, 09:04:05
Dank je Ad.
Dat moet je zeer zeker doen.
Ik denk dat het ook echt jouw ding is.
Meer dan bij mij.
Ik vind dat Frank het bijzonder goed voor elkaar heeft.
Maar er zit natuurlijk ook veel tijd en geld in.
De upgrades zijn echt bijzonder.

jouw set is ook niet te versmaden!! ??? ???
ieder heeft zijn eigen walhalla en daar is nooit iets op af te dingen :huh2:

bij mij thuis is ook e.e.a. gewijzigd maar da's niet belangrijk nu. :baaa:

Frank heeft sowieso een prachtige set die alleen maar beter zal zijn geworden door de Belles combi.
Dat kan ik uit jouw verhaal wel opmaken. 8)

ik moet echt weer eens richting Almelo maar de tijd ontbreekt mij. :crazy: :crazy:

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

frank2

Ad, gewoon tijd maken, in het weekend of zo? .....

Je bent in ieder geval hartelijk welkom..... ;D

advr

Citaat van: frank2 op mei 22, 2009, 21:08:18
Ad, gewoon tijd maken, in het weekend of zo? .....

Je bent in ieder geval hartelijk welkom..... ;D

ja, ik weet het, jullie zijn ook ontzettend gastvrij. Ik heb nu een afspraak bij Rens op 1 juli  :sneaky:

ik ga daarna naar jou komen.. ik heb het nu veel te druk (ook een vriend met kanker in het ziekenhuis :devil: :devil:)

Ad.

Peerless Monster

Citaat van: advr op mei 22, 2009, 21:11:01
ja, ik weet het, jullie zijn ook ontzettend gastvrij. Ik heb nu een afspraak bij Rens op 1 juli  :sneaky:

ik ga daarna naar jou komen.. ik heb het nu veel te druk (ook een vriend met kanker in het ziekenhuis :devil: :devil:)

Ad.

Ai! Beterschap dan met hem.

frank2

bones

Citaat van: Peerless Monster op mei 21, 2009, 14:19:48
Usher!

Mooie recensie Rens! Een enkele ervaring die ik met mijn BE10 speakers heb wil ik graag toevoegen. Allereerst zal een biwire aansturing van de speakers een groot verschil tot gevolg hebben in het mid/laag. Eenmaal goede biwire kabels aangesloten is er geen weg terug meer. De plaatsing van de verschillende instrumenten profiteert enorm van biwire, daarnaast krijg je meer definitie. Ik heb me ook eens laten vertellen dat de lay out van de BE10 cross over is opgebouwd met biwire in gedachten.

Wat jij omschrijft over de positionering van het midden herken ik. Toen ik op zoek was naar nieuwe speakers heb ik ook naar de B&W 802D geluisterd. Met name het middengebied wordt bij deze speaker verder naar voren geplaatst. Dat was voor mij een reden om voor de Ushers te kiezen omdat dit in mijn muziekbeleving natuurgetrouwer is. Overigens meen ik bij de echt grote jongens (Magico, Lumen White et cetera) het midden in een vergelijkbare plaatsing als bij de BE10 te horen. Mijn speakers heb ik een aantal keren wat naar binnen gedraaid, maar dat heeft nooit lang geduurd... Deze speakers horen "recht" en ver van de achterwand.

Uit eerdere stukjes op dit forum begrijp ik dat Frank over Master bekabeling van VD nadenkt. In het verleden heb ik van de vrienden van W&W kabels van een lager niveau van VD te leen gehad. Die heb ik niet genomen omdat ik "iets" miste. Volgens Hans was het tonaliteit en zou dat bij de Master serie 3 prima in orde komen. Welnu de Master 3 is aangeschaft...

Ik ben benieuwd naar Frank zijn vervaringen met de Master Serie. Het lijkt mij wel verstandig om meteen Master interlinks aan te sluiten.

Groeten,

Bones
CAT SL-1 Ultimate mk 2  CAT JL-2 MK 2.SE
PS powerplant Premier    PS Audio Directstream
Wilson Audio Sasha         Virtual Dynamics Master

frank2

De interlinks die ik nu gebruik, de Johan interlinks, zijn gelijkwaardig aan een dure interlink van VD of Taralabs. Dit schrijf ik omdat paar audiofielen de Johan interlink op diverse sets hebben uitgeprobeerd en deze mensen hebben vaak exotische interlinks tot hun beschikking. Bovendien ben ik erg tevreden met deze interlinks.

Bi-wire is op mijn eindversterker niet mogelijk omdat ik maar 1 set ls uitgangen heb.

advr

Citaat van: frank2 op mei 23, 2009, 10:18:06
veel beterschap
tja, klote is dat allemaal, maar dan gaan we off topic en dat wil ik niet >:(