Reference Stereo System by Frank2

Gestart door frank2, september 18, 2006, 19:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Former member 78

Citaat van: chansig op april  7, 2012, 10:52:43
Mooi....Al zegt mij de naam niets.

Gr Hans

Johan, das gewoon een Nederlandse naam hoor.

blue-eyes

Citaat van: frank2 op april  5, 2012, 18:37:51
En hoewel ik door de bekende non believers compleet werd afgemaakt, deze hoeven dus ook niet te reageren, maar de meesten hebben al een ban, heb ik toch nav. de testen de supra gekocht voor 63 euro. (de chord was 114 euro incl. verzenden)

Citaat van: frank2 op april  5, 2012, 19:21:42
Kjelt jij hoorde daar ook bij. Ik ken jouw bijdrage al uit het vorige topic, en sarcasme houd ik niet van

Frank, wil je daar mee ophouden? IEDEREEN mag reageren in elk topic!
Verschil is alleen dat er gereageerd moet worden op een nette manier (niet zeggend dat je het er mee eens moet zijn).

Ik vind dat net zo goed stemmingsmakerij als het andere gedrag.

Bij excessen bepalen de MOD's of iemand niet meer kan reageren dmv een verplichte vakantie!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Kingpin

Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

frank2

De Johan kabel is een interlink die gelijkwaardig is aan bijvoorbeeld de duurdere Audioquest interlinks van 3 a 400 euro.
Het is een open klinkende kabel die erg neutraal is. Mijn hele set nu inclusief surround is nu voorzien van Johan kabels.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

erik s.

@BE, Frank grbruikt denk ik terecht het woord 'afmaken'.
dat hoort hier niet te gebeuren.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

blue-eyes

Citaat van: erik s. op april  7, 2012, 11:12:58
@BE, Frank grbruikt denk ik terecht het woord 'afmaken'.
dat hoort hier niet te gebeuren.

Eens, maar reacties naar de andere kant ook niet.
Ik wil als admin geen onderscheid maken in kampen. Ik heb leden die allemaal gelijk zijn.

Ik snap wel waarom Frank dat zei, ik heb geen waarschuwing uitgedeeld, maar wilde dit even aan beide kanten laten weten, niets meer.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

frank2

Citaat van: Kingpin op april  7, 2012, 10:57:56
Johan

Ik noem de interlinks Johan kabels omdat het diy kabels zijn van de reparateur van Karel. (en hij heet Johan)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

chansig

Citaat van: Blue-Eyes op april  7, 2012, 11:30:30
Eens, maar reacties naar de andere kant ook niet.
Ik wil als admin geen onderscheid maken in kampen. Ik heb leden die allemaal gelijk zijn.

Ik snap wel waarom Frank dat zei, ik heb geen waarschuwing uitgedeeld, maar wilde dit even aan beide kanten laten weten, niets meer.

En dat laatste is een erg gevaarlijke opmerkingen gezien het zero tolerance beleid wat is ingezet. Mij prima. Zeker de zero tolerance. Maar kijk uit dat het ijs niet te glad wordt.

Leuk dat wenw ook kabels maakt en goed om te lezen dat ze kunnen concurreren met kabels van 400 euro. Zegt mij niets.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

blue-eyes

Citaat van: chansig op april  7, 2012, 13:14:19
En dat laatste is een erg gevaarlijke opmerkingen gezien het zero tolerance beleid wat is ingezet. Mij prima. Zeker de zero tolerance. Maar kijk uit dat het ijs niet te glad wordt.
Gr Hans

Om af te sluiten dan: het is niet zo dat elke opmerking een ban is. Alhoewel we flink aan het uitdelen zijn, moet er wel iets meer gebeuren dan bovenstaand.
Denk aan de opmerkingen die ik vaak maak aan beide kanten: kom van die kast af, koop grotere schoenen. Loop niet direct te "janken" bij de mods dat er geplaagd wordt etc.

On topic maar weer, Johan kabels geloof ik ;)

chansig

Om het echt af te sluiten.. :D

Ik heb anders gelezen....geen waarschuwingen meer per direct een ban etc. Ik ben ook wat van de mildere aanpak en persoonlijke invulling...dus prima. Alleen bepaalde berichten spreken elkaar wat tegen en daar kan ik dan weer niet tegen onduidelijkheid...maar da's mijn probleem. :D

Wat mij betreft ook klaar.

Iets bekend over de opbouw van de Johan kabels ?

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

frank2

Citaat van: chansig op april  7, 2012, 13:14:19

Leuk dat wenw ook kabels maakt en goed om te lezen dat ze kunnen concurreren met kabels van 400 euro. Zegt mij niets.

Gr Hans

wenw maakt geen kabels. Goed lezen Chansig. Johan de reparateur van W&W maakt kabels prive, heeft niets met wenw te maken.

Ik weet dat het dunne kabels zijn en dat de oorsprong niet uit de audio hoek komt maar uit de medicinale hoek, dus kabels voor bijvoorbeeld een ziekenhuis. Verder weet ik het niet behalve dat het heel veel dunne draadjes zijn.

RobertVanWoerden

Citaat van: Kjelt op april  5, 2012, 18:55:46
Hoezo ga je ook uitbouwen? Geeft veel ruimte he?
Wat heeft surround (sound) met beeld te maken? Ik geloof dat ik je niet helemaal begrijp?

dat begrijp ik ook niet helemaal, kan veel volgen in dit topic, maar hoe bedoel je dit Frank. Surround sound staat heeft niets met beeld te maken, tenzij je met surround films bedoelt.

Poldo

Citaat van: RobertVanWoerden op april  7, 2012, 15:43:58
dat begrijp ik ook niet helemaal, kan veel volgen in dit topic, maar hoe bedoel je dit Frank. Surround sound staat heeft niets met beeld te maken, tenzij je met surround films bedoelt.

dat lijkt mij dat hij dit bedoeld, home cinema.
Leuk setje avi adm 9.1 rs met spotify premium, iphone 4s en apple tv.

frank2

Ik bedoel surround films en muziek; dus heb het beeld en geluid verbeterd, had beter kunnen schrijven ht gebeuren.
(hdmi kabel verbeterd, betere interlinks)

RobertVanWoerden

Hifi Addict

en welk type lapp kabel is het nu uiteindelijk geworden? :)

frank2

Citaat van: Hifi Addict op april 11, 2012, 14:34:36
en welk type lapp kabel is het nu uiteindelijk geworden? :)

Doordat wij een kapitaal zijn kwijtgeraakt aan het kopen van verschillende kabels voordat we bij mijn huidige lapp kabel kwamen zullen wij deze voorlopig niet publiekelijk vermelden.

Kjelt

Citaat van: frank2 op april 12, 2012, 07:59:23
Doordat wij een kapitaal zijn kwijtgeraakt aan het kopen van verschillende kabels voordat we bij mijn huidige lapp kabel kwamen zullen wij deze voorlopig niet publiekelijk vermelden.
:D wat een soap, dit had ik 4 weken geleden al voorspeld.  :yawnee:
Het hele doel van een open forum is juist informatie met elkaar open delen, dit soort post-gedrag hoor naar mijn mening niet in een open forum thuis maar op een gesloten commerciele pay-a-lot tv channel.

Hifi Addict

frank2

Citaat van: Kjelt op april 12, 2012, 08:49:26
:D wat een soap, dit had ik 4 weken geleden al voorspeld.  :yawnee:
Het hele doel van een open forum is juist informatie met elkaar open delen, dit soort post-gedrag hoor naar mijn mening niet in een open forum thuis maar op een gesloten commerciele pay-a-lot tv channel.

jouw mening niet de mijne. ;D

Kwabbernoot

Is dit onder het motto: wij veel betalen voor weinig, dan moet de rest dat ook maar ervoor over hebben? Vreemde gedachte. Als je nu bekend maakt welke kabel zullen er vast wel mensen zijn die die kabel willen proberen.

Ik snap he-le-maal niets van zo'n redenatie. Zou je hem willen uitleggen?

Groeten...

frank2

Citaat van: Kwabbernoot op april 12, 2012, 10:13:41

Ik snap he-le-maal niets van zo'n redenatie. Zou je hem willen uitleggen?

Groeten...

Lijkt me duidelijk wat ik schrijf.

Kwabbernoot

Dus toch het:wij hebben er flink voor betaald, dat zullen jullie ook doen. Jammer (en dan druk ik mij heel zacht uit), zo'n houding.

Groeten...

Hifi Addict

Ik kan mij voorstellen dat de algemene toonzetting in het verleden bijdraagt aan het niet wensen te delen van deze informatie :) Ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben

Is waarschijnlijk stemmingmakerij? ;)

op eigen verzoek verwijderd.

Proest!

Wordt je kabelboer, Frank?