Reference Stereo & Surround System by Frank2

Gestart door frank2, september 18, 2006, 19:25:43

Vorige topic - Volgende topic

John Wx

Ken je dit Frank

http://rmrsoundsystems.nl/index.php/home-audio/orgonites/rmr-orgone-bullit-kegel.html

RMR Orgone tranformators:

- verminderen de schadelijke effecten van EMF straling
- zet negatieve etherische energie om in positieve energie
- verbetert atmosfeer en affect

Plaats de RMR-Orgonites op plekken waar je veel aanwezig bent tussen jou en bronnen van electro-straling. Dat hoeft niet in het zicht, maar mag zeker wel. Elke Orgonite is handgemaakt en uniek, de gebruikte edelstenen zijn kunst uit onze natuur. Plaats bovenop de luidsprekers en/of audio-apparatuur voor een kleine verbetering van de rust, detail en ruimtelijkheid in het klankbeeld.

RMR Orgonite - Bullit - samenstelling:

- glasvezel
- brons, koper, messing, aluminium draaisel en poeder
- Herkimer diamant quartz, rozequartz, toermalijn, hematiet
- Ronde gepolijste edelsteen +/- 3,5-4cm doorsnee
- sbb spoel en mobius spiraal

Verras en verwen vrienden, familie, kenissen en collega's. Ontzettend leuk om als kado te geven of te ontvangen.

De orgonites worden geleverd met korte beschrijving en toelichting.

Made in Soest, The Netherlands.
Handmade with love by RMR Soundsystems.

http://rmrsoundsystems.nl/index.php/home-audio/orgonites/rmr-orgone-bullit-kegel.html

RMR Orgone tranformators:

- verminderen de schadelijke effecten van EMF straling
- zet negatieve etherische energie om in positieve energie
- verbetert atmosfeer en affect

Plaats de RMR-Orgonites op plekken waar je veel aanwezig bent tussen jou en bronnen van electro-straling of bovenop de luidsprekers en/of audio-apparatuur voor een verbetering van de rust, detail en ruimtelijkheid in het klankbeeld.

RMR Orgonite - Fossil - samenstelling:

- glasvezel
- brons, koper, messing, aluminium draaisel en poeder
- Herkimer diamant quartz, rozequartz, toermalijn, hematiet
- fossiel (40 - 410 milj. jaar oud of max. 10.000 :)
- sbb spoel of spiraal

Verras en verwen vrienden, familie, kenissen en collega's. Ontzettend leuk om als kado te geven of te ontvangen.

De orgonites worden geleverd met korte beschrijving en toelichting.

Made in Soest, The Netherlands.
Handmade with love by RMR Soundsystems.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FX-AUDIO

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

chansig

Zien er wel mooi uit...ik denk dat je het geprobeerd moet hebben om iets over te vinden.

Gr Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

John Wx

ik dacht wel ergens iets opsmeren dan dit toch zeker ook  :eh: misschien voor andere
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

frank2

Citaat van: John Wx op september 16, 2013, 10:33:20
ik dacht wel ergens iets opsmeren dan dit toch zeker ook  :eh: misschien voor andere

je bent verkeerd geïnformeerd. Ergens iets opsmeren doe ik niet.

John Wx

Citaat van: frank2 op september 16, 2013, 10:49:33
je bent verkeerd geïnformeerd. Ergens iets opsmeren doe ik niet.

ik lees toch cd en zekering  ;)

Sonority audio

Citaat van: chansig op september 15, 2013, 20:54:42
Als het over gehakt gaat dan zijn er maar 2 mensen die ik dat toe vertrouw en daar hoort deze meneer uit Almelo niet bij.

Gr Hans
ik werd hier attent op gemaakt,maar ik weet niks van een goedje vanuit almelo  :withstupid:
Heb nooit wat gehoord van Ronald over het insmeren van zekeringen  of de werking daarvan gehoord.

Dus ik ben erg verbaast dit te lezen.

Ik weet niks van TNO,ik kan geen goedje maken ,als Ronald wat heeft dan is dat echt buiten mijn weten om.
Ik heb daar nogmaals nooit wat van hem over gehoord.
Wat niet wil zeggen dat hij daar niet mee bezig is,maar dat is buiten mijn wete om.

Daar is ook zeker geen samenwerking ofzo ,dus dat wil ik bijdeze wel even duidelijk maken.

Dit verhaal komt dan ook compleet van Ronald vandaan.

Graag zou ik dan ook willen dat míjn naam daar niet mee zo met het goedje van ronald in verband word gebracht,want daar hebben wij niks mee te maken.

Wat Ronald doet moet hij zelf weten,daar staan wij buiten.

Dus wij zouden graag willen zien dat onze naam uit dit verhaal verwijderd word daar dit niet klopt.

Alvast bedankt.
Mvg
Dennis
Sonority audio
Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

John Wx

frank2

Citaat van: Sonority audio op september 16, 2013, 11:53:27
ik werd hier attent op gemaakt,maar ik weet niks van een goedje vanuit almelo  :withstupid:
Heb nooit wat gehoord van Ronald over het insmeren van zekeringen  of de werking daarvan gehoord.

Dus ik ben erg verbaast dit te lezen.

Ik weet niks van TNO,ik kan geen goedje maken ,als Ronald wat heeft dan is dat echt buiten mijn weten om.
Ik heb daar nogmaals nooit wat van hem over gehoord.
Wat niet wil zeggen dat hij daar niet mee bezig is,maar dat is buiten mijn wete om.

Daar is ook zeker geen samenwerking ofzo ,dus dat wil ik bijdeze wel even duidelijk maken.

Dit verhaal komt dan ook compleet van Ronald vandaan.

Graag zou ik dan ook willen dat míjn naam daar niet mee zo met het goedje van ronald in verband word gebracht,want daar hebben wij niks mee te maken.

Wat Ronald doet moet hij zelf weten,daar staan wij buiten.

Dus wij zouden graag willen zien dat onze naam uit dit verhaal verwijderd word daar dit niet klopt.

Alvast bedankt.
Mvg
Dennis
Sonority audio

In mijn quotes is je naam verwijderd.

frank2

Aangezien ik erg te spreken ben over "het goedje" heb ik er hier over geschreven, zodat mensen die echt geintresseerd zijn daar hun voordeel mee kunnen doen. Vanaf nu zal ik er hier niet meer over spreken en geen vragen meer beantwoorden. (het begint nl. al weer uit de hand te lopen)

John Wx

Citaat van: frank2 op september 16, 2013, 12:08:54
Aangezien ik erg te spreken ben over "het goedje" heb ik er hier over geschreven, zodat mensen die echt geintresseerd zijn daar hun voordeel mee kunnen doen. Vanaf nu zal ik er hier niet meer over spreken en geen vragen meer beantwoorden. (het begint nl. al weer uit de hand te lopen)

Het loopt niet uit de hand je info is verkeerd geweest

Raphie

JBL PRX Power!

Sonority audio

Citaat van: frank2 op september 15, 2013, 17:40:17
Het is inderdaad een goede zaak, het verbetert het geluid op een dusdanige manier dat je bijna niet kunt stoppen met luisteren. Het is natuurlijk, echt. Het geeft een "flow" aan de muziek zoals ik nog niet eerder heb waargenomen. Binnenkort nog een paar andere zekeringen laten insmeren.

mbt het 2e gedeelte: de uitvinder had en heeft geen commerciële bedoelingen en is pas geleden overleden.
beste Frank,
Ik weet op welke uitvinder je doelt,maar je laat je wat aanpraten.
Wat deze uitvinder heeft ontdekt,kan de man in almelo 110% zeker weten niet.

Het is een verhaal wat daarop gebaseerd is in woorden naar jou toe,maar mijlenver afstaat van wat basis was/is.
Dat men hier nu aan refereert ,vind ik typisch het verhaal van iets lezen/horen en een mooi verhaaltje er van maken.
En een smeerseltje verzinnen.
en dan vertellen dat het daarop gebaseerd is...
Dat is schijnbaar gelukt.
:unhappy:

op eigen verzoek verwijderd.

Hoi Dennis,

Hoe moet ik de reactie van YamahaRVX rijmen met de jouwe?

frank2

Duidelijk Dennis.

Zoals eerder geschreven, ik schrijf en meld er niets meer over.

chansig

Citaat van: Sonority audio op september 16, 2013, 12:37:06
beste Frank,
Ik weet op welke uitvinder je doelt,maar je laat je wat aanpraten.
Wat deze uitvinder heeft ontdekt,kan de man in almelo 110% zeker weten niet.

Het is een verhaal wat daarop gebaseerd is in woorden naar jou toe,maar mijlenver afstaat van wat basis was/is.
Dat men hier nu aan refereert ,vind ik typisch het verhaal van iets lezen/horen en een mooi verhaaltje er van maken.
En een smeerseltje verzinnen.
en dan vertellen dat het daarop gebaseerd is...
Dat is schijnbaar gelukt.
:unhappy:

Duidelijk... Ik heb inmiddels van verschillende genoemde mensen een reactie gekregen en allen vertellen hetzelfde verhaal: Ik weet van niets.

Gr Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

Syphon

Dit is dan misschien ook wel wat voor jou.

Citeer
Eric legt nog een cd'tje op, van Trentemøller, dat Peter mee heeft gebracht. Maar niet voordat hij hem met een groene Edding-stift de randen van de cd heeft gekleurd. "Groen absorbeert de zijwaartse verstrooiing van het laserlicht. Hoorbaar beter."

http://www.hifi.nl/artikel_pagina3/20928/Lezersbezoek-Kharma-alles-voor-het-ultieme-geluid-Priv-discotheek.html#ixzz2e6lBk16a

Jumping Jack

Dan rest de vraag nog wat voor product men Frank2 heeft aangesmeerd (pun intended).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

frank2

Jammer ik heb het nog een maal geprobeerd, uit goede bedoelingen uiteraard.

Ik laat dit topic nu maar afsluiten, heb toch niets meer te melden.

Raphie

Citaat van: twani op september 16, 2013, 13:19:30
Ik wilde die vraag niet stellen :o
er lacht i.i.g. Iemand zich hė lė maal de pleuris :D
JBL PRX Power!

Sonority audio

Citaat van: Baardmannetje op september 16, 2013, 12:47:59
Hoi Dennis,

Hoe moet ik de reactie van YamahaRVX rijmen met de jouwe?
heel simpel,ik kan geen goedjes maken,ben blij als soep uit blik lukt.
Er is geen samenwerking met Ronald op zon vlak.
Dat gaf ik al aan.

@chansig
Dat klopt,ik was ook verbaasd  :)