Lelijke speakers!

Gestart door WickedGame, september 9, 2006, 20:41:35

Vorige topic - Volgende topic

Rock Solid

Ik raak nu op dreef; weer zo'n 1 met een hekwerk ervoor ... ik hoop niet dat ze bang zijn dat ze worden gestolen  :D
Deze heeft al last van schimmel; waarschijnlijk een snotdome tweeter

Staaled

Citaat van: Rock Solid op december  7, 2006, 20:20:52
Ok, wat dacht je hiervan: hoge WAF, alleen afstoffen is lastig, en je kunt geen plantjes kwijt ;)
Mijn wederhelft vond de kamer wel mooi  ;D

Kermis?
;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Ejorne

Citaat van: El Penumbra op december  7, 2006, 19:58:44
Komt ook een beetje door de kleur.

Op de VAD stonden deze Titans in een rustigere kleur en dan mogen ze gerust bij mij komen staan.  8)

Deze kleur bijvoorbeeld:

Op de VAD stonden deze toch ook in de "witte" kleur? Althans dat is wat ik me ervan herinner, ik herinner me trouwens niet wat de zijkanten en de frontjes vor kleur waren...

El Penumbra

Ik dacht dat ze daar in een wat rustigere kleur stonden. Misschien viel het wat minder op omdat het behoorlijk donker was in de ruimte.  ;)

Afijn, als ik moet kiezen uit deze Titans of die toeters die hierboven staan wordt het voor mij weer makkelijker..... ;D
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Rob Eric Blank

Uniek.....maar of het mooi is..... :-X

Rob Eric Blank

El Penumbra

Citaat van: Rob Eric Blank op december  8, 2006, 09:52:58

Uniek.....maar of het mooi is..... :-X

Er zit in ieder geval veel vakwerk in voor het hout.

LittleNinja

Rob Eric Blank

Vakwerk is het zeker, maar vakwerk zegt niet altijd iets over de esthetische waarde van een object.

Ejorne

Citaat van: El Penumbra op december  8, 2006, 09:38:18
Ik dacht dat ze daar in een wat rustigere kleur stonden. Misschien viel het wat minder op omdat het behoorlijk donker was in de ruimte.  ;)

Ik wist dat ze in de VAD-topc gefotografeerd waren... dus maar even opgezocht:
(de drie-na-laatste foto uit het rijtje...)
klik

LittleNinja

Citaat van: Ejorne op december  8, 2006, 10:48:52

even off topic ( zit ik eigenlijk ooit on topic??  :P )

Volgens de meesten niet mooi, maar ik zou graag willen weten hoe dit klinkt...  O0
( foto uit jouw link gejat )

Ejorne

Citaat van: LittleNinja op december  8, 2006, 12:08:17

Volgens de meesten niet mooi, maar ik zou graag willen weten hoe dit klinkt...  O0

Ik heb ze op de VAD even beluisterd en vond ze erg lekker klinken!
Die wil ik zo inruilen op mijn huidige speakers... (duh...!!!  :P )

Rob_H

De nieuwe B&W Signature Diamond vind ik ook niet bepaald mooi.
Maarja de oplage is ook maar beperkt tot 500 paar.

Mvg. Rob

Rob Eric Blank

Citaat van: LittleNinja op december  8, 2006, 12:08:17

Ik heb ze ooit eens beluisterd in Stereo en vond ze erg geslaagd. Ik heb alleen geen referentie materiaal van andere speakers in dit prijs segement dus weet niet of ze voor de prijs zeer geslaagde speakers zijn.
Ik vind ze trouwens best mooi.

De Signature Diamond vind ik stukken minder

WickedGame

Citaat van: Ejorne op december  8, 2006, 12:12:10
Ik heb ze op de VAD even beluisterd en vond ze erg lekker klinken!
Die wil ik zo inruilen op mijn huidige speakers... (duh...!!!  :P )

Ik kan je verzekeren dat dit super klinkt. Heb de opstelling thuis staan bij mijn ouders. En tja luister dus nu meer beneden bij hun dan ik op me kamer haha. Enige is dat hier de B&W 800's staan en wij het MAAR moeten doen met de 802.

Deze staan op de CA2200 eindbak van Classe. Als Pre staat de CP-500 en als bron de CDP-101 uit dezelfde lijn. Het is aan elkaar geknoopt met MIT Shotgun XLR Kabels, en de Speakers staan op MIT Shotgun S3 Bi-wire.

LittleNinja

Die Signature Diamond zijn vreselijk.... Ik mot ze niet!

LittleNinja

Citaat van: WickedGame op december  8, 2006, 13:05:22
Ik kan je verzekeren dat dit super klinkt. Heb de opstelling thuis staan bij mijn ouders. En tja luister dus nu meer beneden bij hun dan ik op me kamer haha. Enige is dat hier de B&W 800's staan en wij het MAAR moeten doen met de 802.

Deze staan op de CA2200 eindbak van Classe. Als Pre staat de CP-500 en als bron de CDP-101 uit dezelfde lijn. Het is aan elkaar geknoopt met MIT Shotgun XLR Kabels, en de Speakers staan op MIT Shotgun S3 Bi-wire.

*zucht*

Hopelijk zal de staatsloterij me belonen dit jaar....  ;D

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op december  8, 2006, 13:10:48
*zucht*

Hopelijk zal de staatsloterij me belonen dit jaar....  ;D

Ik moet zeggen dat het idd een heftige investering is geweest. En het is wel in stappen aangeschaft want in 1 keer is het voor ieder normaal mens niet te doen. De B&W's zijn overigens wel tweedehands aangeschaft, de Classe apparatuur komen bij de winkel vandaan. Daarbij is ook het originele Classe Hifi rack gekocht.

MIT Kabels zijn via de USA besteld, en dat scheelt een slok op een borrel in vergelijking met NL. De upgrade slag heeft totaal een jaar in beslag genomen. En het is nu in een afrondende fase gekomen. Aankomend weekend de aparte groep afmonteren en de klankmodule plaatsen. Alle apparaten hebben Kemp powercords gekregen en staan op een Kemp blok. Aan het Kemp blok zit een Kemp Reference die naar het stopcontact loopt. Stopcontact is ook vervangen door een of ander "audiofiel" ding (Ik deel mijn mening hier overigens niet met die van me pa die zegt dat het verbetering is, ik trek dat wel in twijfel). Maar goed zijn geld uiteraard.

Zal eens een keer vragen of ik foto's mag maken van het geheel nu, aangezien hij nooit zo happig is op foto's van zijn set.

LittleNinja

Citaat van: WickedGame op december  8, 2006, 13:17:21
Ik moet zeggen dat het idd een heftige investering is geweest. En het is wel in stappen aangeschaft want in 1 keer is het voor ieder normaal mens niet te doen. De B&W's zijn overigens wel tweedehands aangeschaft, de Classe apparatuur komen bij de winkel vandaan. Daarbij is ook het originele Classe Hifi rack gekocht.

MIT Kabels zijn via de USA besteld, en dat scheelt een slok op een borrel in vergelijking met NL. De upgrade slag heeft totaal een jaar in beslag genomen. En het is nu in een afrondende fase gekomen. Aankomend weekend de aparte groep afmonteren en de klankmodule plaatsen. Alle apparaten hebben Kemp powercords gekregen en staan op een Kemp blok. Aan het Kemp blok zit een Kemp Reference die naar het stopcontact loopt. Stopcontact is ook vervangen door een of ander "audiofiel" ding (Ik deel mijn mening hier overigens niet met die van me pa die zegt dat het verbetering is, ik trek dat wel in twijfel). Maar goed zijn geld uiteraard.

Zal eens een keer vragen of ik foto's mag maken van het geheel nu, aangezien hij nooit zo happig is op foto's van zijn set.

:P kwijl kwijl  :P

Ik wou dat ik de financiele ruimte ervoor had...

Het is dus genetisch vastgelegd deze gekte?!  ;D

(PM)

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op december  8, 2006, 13:39:55
:P kwijl kwijl  :P

Ik wou dat ik de financiele ruimte ervoor had...

Het is dus genetisch vastgelegd deze gekte?!  ;D

(PM)

Off-topic:

Ja vastgelegd wel, haalbaar voor mij? Never nooit niet voorlopig haha :)

LittleNinja

Citaat van: WickedGame op december  8, 2006, 14:03:40
Off-topic:

Ja vastgelegd wel, haalbaar voor mij? Never nooit niet voorlopig haha :)

Hahaha!!! Join the club!!  ;)

El Penumbra

Citaat van: Ejorne op december  8, 2006, 10:48:52
klik

Dat zeg ik.  ;D Ze stonden daar in een rustig kleurtje dat veel minder opvalt...... :-[ :-X

Marcel_T.

Hahaha, veel humor in dit topic!  ;D ;D

Ff volgen.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

LittleNinja

Citaat van: Marcel_T. op december 13, 2006, 01:10:28
Hahaha, veel humor in dit topic!  ;D ;D

Ff volgen.

Je inbreng is ook welkom!  ;)

Marcel_T.

Ik zou wel willen, maar ik sla alleen plaatjes van mooie speakers op...   ;D
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650