High Fidelity Belgium 2006

Gestart door Roeland22, september 3, 2006, 00:19:04

Vorige topic - Volgende topic

yessica

Citaat van: donaldk op oktober  3, 2006, 21:31:35
Batch 5: allemaal kruisjes.

daarnet kon ik ze nog allemaal zien  :-\ en nu ook geen meer ...  :-\ dat is raar
Vaste klant bij CinéMike !!!

donaldk

Helaas, de datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.

Spacebass

Citaat van: donaldk op oktober  3, 2006, 21:36:38
Helaas, de datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.

Ai!!!  even een oplossing bedenken  ::)  ;D Wilde net weer wat gaan posten  :o

Spacebass

yessica

Heb je toevallig geen foto's genomen van bekenden van het forum ? :) wat ik weet is dat op één van de foto's die je genomen hebt ik er net naast stond toen jij aan het fotograferen was :)

Wel grappig om dat te weten natuurlijk :)

Spacebass

Citaat van: yessica op oktober  3, 2006, 22:20:27
Heb je toevallig geen foto's genomen van bekenden van het forum ? :) wat ik weet is dat op één van de foto's die je genomen hebt ik er net naast stond toen jij aan het fotograferen was :)

Wel grappig om dat te weten natuurlijk :)
LOL  ;D  Dat zou wel grappig zijn, maar zoals je kan zien ben ik super ingezoomed op de apparatuur, ondanks ik er vaak ver vanaf sta ;)

Zo te zien werken de foto's voorlopig weer...todat Lycos er ook genoeg van krijgt  :-X  ;D

mikeske

Echt een voor een super plaatjes.
Ik durf die van mij nu wel niet meer te posten hoor  :-\

Hier Spacebass in actie met zijn "Canon kanon":

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

kippekop

Supermooie plaatjes hoor.. en dat ligt niet alleen aan het foto apparaat!! Audio analogue is echt om te  :-*
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Audiofiel

Citaat van: mikeske op oktober  4, 2006, 07:55:35
Hier Spacebass in actie met zijn "Canon kanon":

Kijk! Dat zijn tenminste lensjes. Welke lens is dit, Spacebass? :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Del member

Citaat van: Audiofiel op oktober  4, 2006, 13:56:35

Een 2.8 lens van Canon ?

Heb ooit zo'n lens voor m'n ex voorgeschoten, was 1200 EUR inkoopprijs ex-btw .

Dure hobby wel Spacebass.

Pjotr27

Bedankt Spacebass voor de JM Reynaud foto`s!  ;D
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-300 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

molle

Heb ik een spijt dat ik niet heb kunnen gaan zeg :'(
Was blijkbaar weer veel moois te beleven.
Enne zeer mooi foto's Spacebass ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Ichi

Hoi

Ik was als exposant op de High Fidelity Belgium en heb een beursverslag op mijn site gezet. Als je geen behoefte hebt aan 10 foto's van mijn demo ruimte klik dan gelijk op pagina twee. Daar staan de foto's van de andere exposanten.

http://www.crafty.nl/nieuws/ni_foto_1.php

Het zijn helaas niet zulke mooie foto's als die van Spacebass. Maar het geeft een goede indruk van de beurs.

Groeten Roland
Crafty Luidsprekers

yessica

Citaat van: Roland bios op oktober  4, 2006, 16:05:41
Hoi

Ik was als exposant op de High Fidelity Belgium en heb een beursverslag op mijn site gezet. Als je geen behoefte hebt aan 10 foto's van mijn demo ruimte klik dan gelijk op pagina twee. Daar staan de foto's van de andere exposanten.

http://www.crafty.nl/nieuws/ni_foto_1.php

Het zijn helaas niet zulke mooie foto's als die van Spacebass. Maar het geeft een goede indruk van de beurs.

Groeten Roland
Crafty Luidsprekers

Hier ben ik ook binnen geweest. we hebben nog staan zeggen dat het heel mooi materiaal is :)
zo iets zie ik heel graag :)

donaldk

En slechts een tiende van de Lyngdorf prijs, zodat er nog wat overblijft voor andere leuke dingen;-).

Deleted member

Citaat van: donaldk op oktober  4, 2006, 17:00:30
En slechts een tiende van de Lyngdorf prijs, zodat er nog wat overblijft voor andere leuke dingen;-).

Tsjaa, dat is appels en peren vergelijken of Trabantjes met Porsches!  :-\  ;)

Ik gok dat de Trends versterker vergelijkbaar is met de Sonic Impact Super T-Amp. Een review hiervan vind je hieronder.

http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2742

Spacebass

Citaat van: Audiofiel op oktober  4, 2006, 13:56:35
EF 70-200 2.8L IS

Citaat van: mikeske op oktober  4, 2006, 07:55:35
Echt een voor een super plaatjes.
Ik durf die van mij nu wel niet meer te posten hoor  :-\
Wat maakt dat nou uit joh!  Tis geen fotografie forum  :)  Het doel van de foto's is de leden die niet geweest zijn laten zien wat wij daar hebben kunnen zien en beluisteren  ;)

CiteerHier Spacebass in actie met zijn "Canon kanon":
Woehahaha  ;D  ;D  Hij is Prachtig  O0

donaldk

Citaat van: Antoine op oktober  4, 2006, 17:24:15
Tsjaa, dat is appels en peren vergelijken of Trabantjes met Porsches!  :-\  ;)

Ik gok dat de Trends versterker vergelijkbaar is met de Sonic Impact Super T-Amp. Een review hiervan vind je hieronder.

Ik denk dat Yessica dan toch liever een Porche heeft dan een Lyndorf;-).

mikeske

Citaat van: Spacebass op oktober  4, 2006, 18:43:39
Wat maakt dat nou uit joh!  Tis geen fotografie forum  :)  Het doel van de foto's is de leden die niet geweest zijn laten zien wat wij daar hebben kunnen zien en beluisteren  ;)

Ok Ok ik zal ze zo vlug mogelijk uploaden  ;)

Citeer
Woehahaha  ;D  ;D  Hij is Prachtig  O0

;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Audiofiel

Citaat van: Spacebass op oktober  4, 2006, 18:43:39

Gaaf, Spacebass! Je hebt de Canon equivalent gekocht van de [url=http://www.europe-nikon.com/product/nl_NL/products/broad/634/overview.html]lens die ik heb
... En nu snap ik ook waarom sommige foto's zo heerlijk scherp zijn! :D

Als je hem nog niet hebt, dan kan ik je de Canon 500D macro-adapter aanraden. Past perfect op zo'n telezoom.

En daarmee kun je waanzinnig dichtbij komen...

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

En nog deze laatste:

patrick_vdb

Hoi,

Zo te zien ook genoeg flora en fauna bij de High Fidelity beurs? ;D

mvrg

Patrick

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Ichi

Antoine zegt:
CiteerQuote from: donaldk on Today at 17:00:30

Tsjaa, dat is appels en peren vergelijken of Trabantjes met Porsches!   

Gek he, dat ik er dan toch een beurs mee ga draaien op twee mini transmissielijntjes met maar 85db/w/m en alleen maar positieve reacties krijg. Mischien toch eens op zoek naar recensies van de T amp buiten Nederland Antoine? Ik gok maar wat hoor.

Groeten Roland

Deleted member

Citaat van: Roland bios op oktober  4, 2006, 22:00:19
Antoine zegt:
Gek he, dat ik er dan toch een beurs mee ga draaien op twee mini transmissielijntjes met maar 85db/w/m en alleen maar positieve reacties krijg. Mischien toch eens op zoek naar recensies van de T amp buiten Nederland Antoine? Ik gok maar wat hoor.

Groeten Roland

;D In maart 2006 was ik de Tripath versterkers al tegen gekomen. Zie ook: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=41913.0