LittleNinja Theater zoektocht voorbij... Rust in de tent.

Gestart door LittleNinja, augustus 20, 2006, 22:28:31

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

yorkie13

erg fraai de oplossing met de wand, en de sony 40v2000 natuurlijk
ga er ook eens sterk over nadenken deze oplossing, gelijk groot deel vd kabels weggewerkt

LittleNinja

Citaat van: yorkie13 op maart 13, 2007, 15:29:04
erg fraai de oplossing met de wand, en de sony 40v2000 natuurlijk
ga er ook eens sterk over nadenken deze oplossing, gelijk groot deel vd kabels weggewerkt

Dat was 1 vd voornaamste redenen.. Als je verstandig bent maak je een ontwerpje om meteen kabel doorvoer geregeld te hebben.. op de één of andere manier vinden flatscreen producenten het handig om HDMI aansluitingen haaks op de TV te monteren....  ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

_ MarcelloW _

WOW ziet er erg mooi uit...
Mooi idee om een projectje voor de slaapkamer te starten (als test voor de woonkamer)
Mag ik je vragen welke muurbeugels je hebt gebruikt om e.e.a. zo vreselijk strak tegen je wand te plaatsen?

Je zou er ook altijd nog voor kunnen kiezen om een soort halogeenspots in te bouwen in plaats van TL, deze zijn nog te dimmen ook!
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

LittleNinja

#203
Citaat van: Marcellow1980 op maart 21, 2007, 16:13:39
WOW ziet er erg mooi uit...
Mooi idee om een projectje voor de slaapkamer te starten (als test voor de woonkamer)
Mag ik je vragen welke muurbeugels je hebt gebruikt om e.e.a. zo vreselijk strak tegen je wand te plaatsen?

Je zou er ook altijd nog voor kunnen kiezen om een soort halogeenspots in te bouwen in plaats van TL, deze zijn nog te dimmen ook!

Dank je!!  :D

Voor de beugel moet ik even op de factuur kijken.. Geen idee uit mijn hoofd!  ::)
In ieder geval is het een vaste beugel! Je kunt er dus verder niets mee.  ;)

TL kun je ook dimmen, maar wij vinden het in dit geval niet nodig. De hoeveelheid licht die er achter vandaan komt vinden we prettig zo.

Wel komen er vast nog eens spotjes aan de bovenkant.... als er ooit een "uitbouwtje" bij komt om een projectiescherm in te herbergen. Maar dat is ( verre ) toekomst muziek.  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

Nog even en dan kom ik ook even kijken hoe mooi alles is ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Citaat van: reza op maart 21, 2007, 23:01:53
Nog even en dan kom ik ook even kijken hoe mooi alles is ;)

Of hoe telleustellend!!   ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Nee dat zal wel meevallen. Je hebt mooi spul staan/hangen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

#208
Citaat van: reza op maart 22, 2007, 11:32:53
Nee dat zal wel meevallen. Je hebt mooi spul staan/hangen.

Na 6 a 7 jaar inspelen en opdringen van jou ( reza ) heb ik mijn amp aangesloten op mijn beeldscherm voor het OSD...   :D

Ik heb de enige kabel gebruikt die ik nog over had... een luxe vergulde Vivanco. Het OSD is een stuk rustiger en de kleuren zijn echt en warm.  ;D Ook het geluid is naar een hoger nivo gegaan..  :-X  :P

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

#210
Er wordt niet zo gek veel gepost in mijn topic, dus doe ik het zelf maar weer...  ;D


Een nieuw projectje ( een beetje als proef maar misschien wordt het wel erg serieus ) wil ik op starten. Ik ben begonnen middels dit topic:

Bestaande PC ombouwen tot "HTPC".

Input is dus welkom!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

TheSpeedSkater

Ik lees met je mee. Zelf weinig tot geen ervaring mee.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

Citaat van: TheSpeedSkater op april 12, 2007, 21:38:44
Ik lees met je mee. Zelf weinig tot geen ervaring mee.

Valt nog niet zo gek veel te lezen ben ik bang..  :-X
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

El Penumbra

Citaat van: LittleNinja op april 12, 2007, 20:56:03
Er wordt niet zo gek veel gepost in mijn topic, dus doe ik het zelf maar weer...  ;D


Een nieuw projectje ( een beetje als proef maar misschien wordt het wel erg serieus ) wil ik op starten. Ik ben begonnen middels dit topic:

Bestaande PC ombouwen tot "HTPC".

Input is dus welkom!

Waarom naar een htpc?

LittleNinja

Citaat van: El Penumbra op april 12, 2007, 21:42:13
Waarom naar een htpc?

Nou ja... ik gebruik de term om aan te geven dat ik hem wil gaan gebruiken voor een computer die ik aan wil sluiten op de audio en beeld apparatuur en er films en wellicht een beetje games mee te verrichten. ( Al zal dat laatste zeker niet een groot aandeel hebben net als muziek ).

Hoe zou jij het noemen? Of bedoel je iets anders?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

El Penumbra

Ik dacht dat je hem wilde gaan gebruiken ter vervanging van je dvdspeler maar dat is dus niet het geval.

LittleNinja

Citaat van: El Penumbra op april 13, 2007, 09:31:06
Ik dacht dat je hem wilde gaan gebruiken ter vervanging van je dvdspeler maar dat is dus niet het geval.

Nee, absoluut niet. Uiteindelijk moet er een keer een nieuwe dvd speler komen maar de PC is puur een experimentje om te kijken of ik hem als HD speler kan ombouwen. Er is toch nog geen nieuwe winnaar binnen de HD formaten.  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

#217
 >:(

Vandaag een ongewilde downgrade.....

Het beeld van de Sony vertoont plotseling hele extreme kleur nuances.. aldus mijn geliefde.
Nadat ik van het werk terug kom staat de dvd speler vrolijk zijn werk te doen en zijn de kleuren prima.

TV ingeschakeld en inderdaad... overheersend rood en blauw!! Groen was nergens meer te bekennen...

Oorzaak?  Een vraatzuchtig graf konijn dat zich door een aantal kabels aan het werken was!! Opgemerkte schade tot nu toe: ( standaard ) SCART kabel van digitale ontvanger naar TV beschadigd, Vivanco kabel tussen amp en TV ZWAAR(!) beschadigd en een optische kabel tussen de decoder en de amp beschadigd....

De verbaasde en geschrokken blikken op de gezichtjes van mijn kinderen hebben voorkomen dat het konijn geannuleerd werd...   >:(             
     
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Rielplayer

Citaat van: LittleNinja op april 26, 2007, 21:11:07
>:(

Vandaag een ongewilde downgrade.....

Het beeld van de Sony vertoont plotseling hele extreme kleur nuances.. aldus mijn geliefde.
Nadat ik van het werk terug kom staat de dvd speler vrolijk zijn werk te doen en zijn de kleuren prima.

TV ingeschakeld en inderdaad... overheersend rood en blauw!! Groen was nergens meer te bekennen...

Oorzaak?  Een vraatzuchtig graf konijn dat zich door een aantal kabels aan het werken was!! Opgemerkte schade tot nu toe: ( standaard ) SCART kabel van digitale ontvanger naar TV beschadigd, Vivanco kabel tussen amp en TV ZWAAR(!) beschadigd en een optische kabel tussen de decoder en de amp beschadigd....

De verbaasde en geschrokken blikken op de gezichtjes van mijn kinderen hebben voorkomen dat het konijn geannuleerd werd...   >:(             
     


anders gewoon zo'n beestje bij je installatie neerzetten.

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LittleNinja

Citaat van: reza op april 26, 2007, 22:21:57
:-X :-\ ;D >:D

precies.....    ;)

Wat primitief en instinctief kunnen mensen reageren op zo'n moment zeg!!!   :-\

K'had ook een bagger dag op het werk..
Onze pc ( thuis ) doet nog steeds niets... Het ziet er naar uit dat er nogal wat gegevens verloren zijn gegaan... waaronder foto's van de kids!!!  >:( >:( >:(
En eigenlijk wilde ik dat ding afgelopen zaterdag al hebben geintegreerd in mijn HT...
en dan nog eens dat konijn....

"WHOOOZZZZAAAAAAAHHHHHHHH!!!!"     ;D  >:D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

TheSpeedSkater

Citaat van: LittleNinja op april 26, 2007, 22:28:43
"WHOOOZZZZAAAAAAAHHHHHHHH!!!!"     ;D  >:D
Vergeet niet tijdens je WHOOOZZZZAAAAAAAHHHHHHHH! sessie om ook aan je oorlelletjes te draaien. Alleen dan is het effectief ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LexiconLogan

Citaat van: LittleNinja op april 26, 2007, 22:28:43
precies.....    ;)

Wat primitief en instinctief kunnen mensen reageren op zo'n moment zeg!!!   :-\

K'had ook een bagger dag op het werk..
Onze pc ( thuis ) doet nog steeds niets... Het ziet er naar uit dat er nogal wat gegevens verloren zijn gegaan... waaronder foto's van de kids!!!  >:( >:( >:(
En eigenlijk wilde ik dat ding afgelopen zaterdag al hebben geintegreerd in mijn HT...
en dan nog eens dat konijn....

"WHOOOZZZZAAAAAAAHHHHHHHH!!!!"     ;D  >:D

;D ;D
Citaat van: TheSpeedSkater op april 26, 2007, 22:30:44
Vergeet niet tijdens je WHOOOZZZZAAAAAAAHHHHHHHH! sessie om ook aan je oorlelletjes te draaien. Alleen dan is het effectief ;)

Ja sorry hoor.... ;D ;D ;D
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LexiconLogan

Welke upgrade is het hardst nodig in IGA Gekijo? Nieuwe AMP  8 (21.6%)
Nieuwe DVD/CD speler  5 (13.5%)
HTPC/HD weergever  2 (5.4%)
1 konijn minder   22 (59.5%)
 
Totaal aantal stemmen: 37
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable