Rob's woonkamer set

Gestart door Rob Eric Blank, juli 7, 2006, 09:13:28

Vorige topic - Volgende topic

Rob Eric Blank

Citaat van: Kamidioblitz op mei 15, 2009, 12:05:45
Dat vraagt natuurlijk om plaatjes. Maar je had een DV7001 besteld zei je in de post erboven? Die niet meer doorgegaan omdat je in het andere topic aangaf problemen te hebben icm de philips dvd speler?
Nope is niet doorgegaan. verkopende partij wilde de speler behouden.

Plaatjes wordt lastig. Mn camera en lens zijn afgelopen zondag, samen met mijn enkelbanden gesneuveld in Belgie. Dus dat is een financieel stropje van pak hem beet 3.000,- Daardoor geen plaatje.... :confused:

JeKa

Citaat van: Rob Eric Blank op mei 15, 2009, 12:45:13

Plaatjes wordt lastig. Mn camera en lens zijn afgelopen zondag, samen met mijn enkelbanden gesneuveld in Belgie. Dus dat is een financieel stropje van pak hem beet 3.000,- Daardoor geen plaatje.... :confused:

Bij de autorace? (waren mooie foto's trouwens!)

MLCinema

Citaat van: Rob Eric Blank op mei 15, 2009, 12:45:13

Dat as dus die financiele tegenvaller van 3000 euro waar je het over had. Damn dat is zeker een tegenvaller. Geen dekking van verzekering of iets dergelijks?
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Rega Fono MM MK5 | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega | P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 2i | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

Rob Eric Blank

Citaat van: Kamidioblitz op mei 15, 2009, 12:57:26
Dat as dus die financiele tegenvaller van 3000 euro waar je het over had. Damn dat is zeker een tegenvaller. Geen dekking van verzekering of iets dergelijks?
Gedeeltelijk, maar men doet lastig. En Ik heb die spullen wel nodig voor een aantal dingen, dus vandaar dat ik daar mijn euro's in steek. En fotografie is toch eigenlijk wel de grotere hobby van de twee geldverslindende.

Rob Eric Blank

Citaat van: JeKa op mei 15, 2009, 12:46:21
Bij de autorace? (waren mooie foto's trouwens!)
Jep.

Daarne gewoon naar huis gereden (230 km) en dat was ook niet echt bevorderlijk voor mn enkels, daarom straks weer naar t ziekenhuis.

Rob Eric Blank

Inmiddels een HDX-1000 aangeschaft.
Die staat thuis, nu de 1Tb schijf nog. Even kort een externe schijf eraan gehangen, waardoor ik even snel heb kunnen kijken.

Rob Eric Blank

We zijn bijna twee jaar verder. Wat betreft upgrades weinig gerealiseerd, alleen een Blu Ray speler. Alleen is de gehele set in een nieuwe woning komen te staan (staat er nu net 1 maand). Daarnaast is een BK XXLS400 besteld. Ik denk dat ik binnenkort wat platen ga schieten, zodat dit topic weer eens up to date is.

danny373

Citaat van: Rob Eric Blank op maart  1, 2011, 15:13:26
We zijn bijna twee jaar verder. Wat betreft upgrades weinig gerealiseerd, alleen een Blu Ray speler. Alleen is de gehele set in een nieuwe woning komen te staan (staat er nu net 1 maand). Daarnaast is een BK XXLS400 besteld. Ik denk dat ik binnenkort wat platen ga schieten, zodat dit topic weer eens up to date is.

Plaatjes zijn altijd welkom  :clapping:

Gebruik je die Blu-Ray speler nou veel, ik zag ook dat je een HDX100 hebt. Als ik na mezelf kijk, wordt er geen Blu-Ray meer gekeken sinds ik de HDX bezit.

Danny ;D
Marantz-B&W-SVS-Samsung-Apple-Nikon

Rob Eric Blank

Citaat van: danny373 op maart  1, 2011, 15:53:19
Plaatjes zijn altijd welkom  :clapping:

Gebruik je die Blu-Ray speler nou veel, ik zag ook dat je een HDX100 hebt. Als ik na mezelf kijk, wordt er geen Blu-Ray meer gekeken sinds ik de HDX bezit.

Danny ;D
Ik gebruik de Blu Ray nog wel regelmatig. Ik heb aardig wat schijfjes, zoals BoB, Passific, Planet Earth, Life, is op Blu Ray nog altijd wat fijner.

Hoewel zowel de HDX als Blu Ray nu al sinds december niets meer hebben gedaan. Met verhuizen alles pas laat aangesloten, omdat mijn nieuwe audio meubel pas 2 weken terug is geleverd. Daarvoor mijn laptop gebruikt met uitzendinggemist en wat downloads.

Mijn filmkoop hype is wel wat minder geworden. Heb de HDX twee jaar en koop stukken minder, ook omdat ik nog veel op DVD heb. De Pioneer BD51 is ook wel erg goed met upscalen, dus ook de DVD's zijn het aankijken nog waard.

Rob Eric Blank

Inmiddels woon ik 2 jaar in mijn nieuwe woning.

Hierbij heeft de BK XXLS400 zijn intrede gedaan en een Emotiva UMC1 als processor. Nieuwe Elac CC200.2 center. Deze speakers hebben ook een nieuw tintje gekregen.

Aankomende upgrades zijn de rear speakers

yorkie13

Rob Eric Blank

Inmiddels ook een duo BS203.2 opgehaald. Deze worden ook wit gespoten en zijn dan de nieuwe rears. @ Ralf de speakers zijn nu meer in lijn met de sub. Op de kleuren.

Volgende upgrade? Misschien de tv of anders de processor. De Emotiva vervangen voor een AV7005.

gast2018

Ziet er strak uit.  Erg mooi.

Ik zou voor de update van de tv gaan. De film beleving is dan echt een stuk groter. Elders schreef je dat je een 46". wilde. Zeker doen.

Rob Eric Blank

Citaat van: ergé op april 26, 2013, 09:11:24
Ik zou voor de update van de tv gaan. De film beleving is dan echt een stuk groter. Elders schreef je dat je een 46". wilde. Zeker doen.
Zal nog even op zich laten wachten denk ik. Mede vanuit huis zijn er een aantal andere aspecten.....mijn vriendin vind 47"behoorlijk groot.

vieze freddie

da's om uw ego niet te kwetsen ;D
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

S@m

Xander32

Citaat van: S@m op april 26, 2013, 12:38:36
die kaarsen hè... :dry:

:D

Maar de witte Elacs zijn zeer zeker geslaagd. Veel plezier ermee!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Rob Eric Blank

Citaat van: S@m op april 26, 2013, 12:38:36
die kaarsen hè... :dry:
Ik had net de center neergezet en een plaatje gemaakt. Ik had eerst even de kaarsen weer goed moeten plaatsen en de Blu Ray's links moeten opbergen.
Eager to show the paintjob ;)

Rob Eric Blank

Citaat van: vieze freddie op april 26, 2013, 12:29:08
da's om uw ego niet te kwetsen ;D
Ik kom bij lange na niet in de buurt van 47". Dus heb wat te compenseren. Misschien een grotere tv kopen ;)

gast2018

Leg het een tijdje in de week. Praat over een 55" en kom uiteindelijk haar tegemoet door overstag te gaan en tevreden te zijn met een 46""  O0 :baaa:

Rob Eric Blank

Citaat van: ergé op april 26, 2013, 09:11:24
Ziet er strak uit.  Erg mooi.

Vandaag even in de Saturn geweest. Inmiddels begrijpt mijn vriendin dat een 47" best te doen is. Najaar maar eens gaan shoppen ;)

Delesh

Zien er mooie power kabels uit
Woonkamer : Tag Mclaren AV32R - parasound 5250 - OPPO BDP-105 Darbee -quadral Montan VIII - quadral Base VIII - wireworld speaker kabel Equinox® 7 - wireWorld power cord Aurora™ 7 - ULTRAVIOLET 7 HDMI kabel -vortexbox streamer zelf gemaakt - lg hecto
Headphone setup : hd-800 sennheiser - amb headphone amp M3 met Q11 voeding - Hifiman HE-400 (voor men vrouw)

Rob Eric Blank

Inmiddels twee BS203.2 op de kop getikt. Worden tzt ook wit gespoten. Mooi voor de surround bubble....

Rob Eric Blank

Even stil rondom het upgrade front.
Maar er hangt nu een 46inch Samsung tv aan de muur. Een lekkere upgrade al zeg in het zelf.\
Ook een principe overeenkomst voor een Marantz AV7005.

Rob Eric Blank

Gister opgehaald

Deze staat, woensdag op mijn gemak alles inregelen.