Atmoz' appartementje....

Gestart door Atmoz, juni 26, 2006, 14:18:12

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

Citaat van: atmoz op maart 29, 2008, 09:31:58
Thanks ;) (en nogmaals bedankt voor Miami Vice he!)

Is inderdaad (jammer genoeg) nog STEEDS die oude FR996.
Hij werkt wel nog, maar ik ben toch wel opzoek/aan het sparen voor een andere...

Met vriendelijke groet,

Atmoz

geen dank jonge! hoop dat je m goed vind!

is toch niet "jammer genoeg" ik vind het nog steeds een goede receiver hoor, ik heb zelf de FR994. en klinkt nog steeds goed, maar ben nu zelf ook aant kijken voor wat anders. loop zelf te denken aan de denon 3808 of de marantz SR8002. en jij??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Atmoz

Citaat van: donaldk op maart 30, 2008, 00:42:30
Yup, Demi-Sec (half droog) behoort minder droog, bitter en zuur te zijn dan Brut, maar veel Demi-Sec is nog behoorlijk straf, dus droog, zuur en bitter.

Oke, duidelijk ;D Weten we dat ook weer :D

Citaat van: joostpolletje op maart 30, 2008, 15:14:28
Ziet er nog steeds goed uit allemaal! En nu lekker van HD genieten.

Thanks, en inderdaad. Iedere avond een Bluray of een HDDVD. Gisteren "Children of Men" gekeken. Iemand die deze film (nog NIEUW in de verpakking) wilt ruilen voor een andere HDDVD?

Citaat van: Robbert54 op maart 31, 2008, 00:48:11
geen dank jonge! hoop dat je m goed vind!

is toch niet "jammer genoeg" ik vind het nog steeds een goede receiver hoor, ik heb zelf de FR994. en klinkt nog steeds goed, maar ben nu zelf ook aant kijken voor wat anders. loop zelf te denken aan de denon 3808 of de marantz SR8002. en jij??

Het is een leuke receiver dat klopt. Maar er is meer ;) (veel meer) bijvoorbeeld een 3808 inderdaad. Een vriend van me (diezelfde als wat die bovengenoemde HDDVD te ruil heeft omdat hij hem gisteren bij mij heeft gezien ;D) heeft deze receiver pas geleden aangeschaft. Hij staat wel nog in de doos, maar we gaan hem hopelijk zeer binnekort eens aansluiten O0
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

DJ-Foxx

Citaat van: atmoz op maart 31, 2008, 09:14:33
Thanks, en inderdaad. Iedere avond een Bluray of een HDDVD. Gisteren "Children of Men" gekeken. Iemand die deze film (nog NIEUW in de verpakking) wilt ruilen voor een andere HDDVD?

heb rambo 3 voor je, hehe..

Atmoz

joostpolletje

KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Sjors

PM en een mailtje Atmoz  ;D

Groet, Sjors

WickedGame

Dat Home-Automation gebeuren vind ik wel erg gaaf. Zit stiekem ook wel beetje te denken aan zoiets in mijn nieuwe appartement om lichten, audio, etc mee te bedienen met een panel. Maar die kant en klare oplossingen zijn prijzig te noemen... blijft wel een droom want ben op dit gebied heerlijk a-technisch. Al met al wel super hoe jij het gemaakt hebt.

JeKa

Citaat van: WickedGame op april  2, 2008, 15:47:55
Dat Home-Automation gebeuren vind ik wel erg gaaf. Zit stiekem ook wel beetje te denken aan zoiets in mijn nieuwe appartement om lichten, audio, etc mee te bedienen met een panel. Maar die kant en klare oplossingen zijn prijzig te noemen... blijft wel een droom want ben op dit gebied heerlijk a-technisch. Al met al wel super hoe jij het gemaakt hebt.

Atmoz is te huur ;D

Atmoz

Citaat van: joostpolletje op april  1, 2008, 21:33:31
Wie John?

Nee, zijn oma ;D ;)

Citaat van: Sjors op april  2, 2008, 15:24:17
PM en een mailtje Atmoz  ;D

Groet, Sjors

PM terug Sjors :)
Hoop dat het op die manier lukt.
Anders hoor ik het natuurlijk graag.
We komen er zeker uit :D

Citaat van: WickedGame op april  2, 2008, 15:47:55

Ik kan het kant en klaar bij je maken zonder dat het absurt duur is :)

Citaat van: JeKa op april  2, 2008, 22:02:39
Atmoz is te huur ;D

Klopt. Er zijn al reeds een paar mensen voorgeweest, maar die komen helaas niet op dit forum (ook niet op andere forums trouwens.. denk ik) Maar als iemand iets in deze sfeer gemaakt wilt hebben dan hoor ik dat graag!!

Met vriendelijke groet,

Atmoz

MLCinema

Hehe, binnenkort forumsponser Atmoz DIY shop. King in LSEDitFY (let someone else do it for you;))
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

JeKa

Citaat van: atmoz op april  2, 2008, 23:13:54

Klopt. Er zijn al reeds een paar mensen voorgeweest, maar die komen helaas niet op dit forum (ook niet op andere forums trouwens.. denk ik) Maar als iemand iets in deze sfeer gemaakt wilt hebben dan hoor ik dat graag!!

Met vriendelijke groet,

Atmoz

Kan je je projecten niet bijhouden in een topic. Net als GT design bijvoorbeeld?

Atmoz

Citaat van: Marc.Visser op april  3, 2008, 09:41:09
Hehe, binnenkort forumsponser Atmoz DIY shop. King in LSEDitFY (let someone else do it for you;))

;D

Citaat van: JeKa op april  3, 2008, 10:42:04
Kan je je projecten niet bijhouden in een topic. Net als GT design bijvoorbeeld?

Kan ik doen bij eventuele nieuwe projecten...
Bij de reeds afgeronde projecten is dat natuurlijk wat moeilijker.
Er zitten zelfs een paar projecten bij waar ik niet eens foto's (op locatie) van heb...

Maar als ik nog eens iets moet/ga maken dan zal ik dat laten zien in een topic.

Mvg,

Atmoz

DJ-Foxx

hehe... kan je mij niet helpen met een draadloos up en down systeem voor mijn projecta schermpje? soort van SW10 kastje !

;D ;D please :'(

Atmoz

Citaat van: DJ-Foxx op april  3, 2008, 11:20:19
hehe... kan je mij niet helpen met een draadloos up en down systeem voor mijn projecta schermpje? soort van SW10 kastje !

;D ;D please :'(

Zeker kan dat.
Wil je ook een touchscreen erbij om het te bedienen?
Of bestuurbaar via je GSM?

Kan allemaal :)
Je kunt me eens mailen als je serieus iets gemaakt wilt hebben!!

Mvg,

Atmoz

DJ-Foxx

Citaat van: atmoz op april  3, 2008, 11:22:01
Zeker kan dat.
Wil je ook een touchscreen erbij om het te bedienen?
Of bestuurbaar via je GSM?

Kan allemaal :)
Je kunt me eens mailen als je serieus iets gemaakt wilt hebben!!

Mvg,

Atmoz

hehe... kom je eens langs anders... kan je meteen eens kijken wat ik bedoel, zal je wel ff mailen, thx  ;D

WubboZ

geniaal, een cd-drive misbruiken voor het vergrendelingssysteem ;D
Hoe heb je trouwens gezorgd dat die dremelachtige unit niet te snel oprolt?
Het resultaat is echt ubervet! Nu alleen de audio in je slaapkamer nog updraden (twee beamers, twee schermen, en dan zo'n creative setje :()
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Atmoz

Citaat van: DJ-Foxx op april  3, 2008, 11:23:09
hehe... kom je eens langs anders... kan je meteen eens kijken wat ik bedoel, zal je wel ff mailen, thx  ;D

;) Waar woon je? (voor als ik misschien eens in de buurt ben...)

Citaat van: WubboZ op april  8, 2008, 20:11:54
geniaal, een cd-drive misbruiken voor het vergrendelingssysteem ;D
Hoe heb je trouwens gezorgd dat die dremelachtige unit niet te snel oprolt?
Het resultaat is echt ubervet! Nu alleen de audio in je slaapkamer nog updraden (twee beamers, twee schermen, en dan zo'n creative setje :()

Eerst had ik deze opstelling:

Maar omdat dat niet goed ging (liep autmatisch weer terug c.q. omlaag)
Heb ik een andere "dremel-look-a-like" genomen. En omdat dat ook niet werkte :( heb ik een antenne motor genomen:

En omdat dat OOK niet werkte (liep ondanks wormwiel ook terug)  <--- (had ik en vele anderen NOOIT verwacht) heb ik die CDROM lade vergrendeling moeten maken:

Kortom heel gedoe voor zoiets relatiefs simpels...

Mvg,

Atmoz

joostpolletje

KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

JeKa

Hoe verzin je 't!?
Haal je de ideeen van internet, of bedenk je de oplossing met de lade zelf?

MLCinema

Echt bizar. Binnenkort op discovery... ::) ;)
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Atmoz

Citaat van: joostpolletje op april  8, 2008, 21:45:49
Atmoz Support!

;D

Citaat van: JeKa op april  9, 2008, 11:19:36
Hoe verzin je 't!?
Haal je de ideeen van internet, of bedenk je de oplossing met de lade zelf?

Als ik eerlijk moet zijn haal ik maar héél weinig dingen van internet. Het is gewoon niet orgineel om dingen van internet te halen of van anderen te pikken. Ik wil juist orgineel en uniek zijn. Wel komt het natuurlijk wel eens voor dat ik wat bedenk en er met wat vrienden over ga praten, en er vervolgens achterkom dat ongeveer zoiets al bestaat...

Internet is natuurlijk wel een goede bron voor hulp en ondersteuning in bepaalde dingen!!

Citaat van: Marc.Visser op april  9, 2008, 11:35:08
Echt bizar. Binnenkort op discovery... ::) ;)

Dat zou pas écht vet zijn he O0 >:D 8)

DJ-Foxx

Citaat van: atmoz op april  9, 2008, 13:29:01
;D

Als ik eerlijk moet zijn haal ik maar héél weinig dingen van internet. Het is gewoon niet orgineel om dingen van internet te halen of van anderen te pikken. Ik wil juist orgineel en uniek zijn. Wel komt het natuurlijk wel eens voor dat ik wat bedenk en er met wat vrienden over ga praten, en er vervolgens achterkom dat ongeveer zoiets al bestaat...

Internet is natuurlijk wel een goede bron voor hulp en ondersteuning in bepaalde dingen!!

Dat zou pas écht vet zijn he O0 >:D 8)

ik heb anders wel een linkje ergens van iemand in de US die een kastje gemaakt en zijn hobbie eraan gekoppelt heeft, zodat mensen vanuit internet zijn hobbies, huisverlichting en andere zaken in zijn huis kunnen schakelen via het web.

zal vanavond dat linkje posten als ik thuis ben. ;) misschien een extra inspiratie voor you A  ;D

Atmoz

Citaat van: DJ-Foxx op april  9, 2008, 15:13:54
ik heb anders wel een linkje ergens van iemand in de US die een kastje gemaakt en zijn hobbie eraan gekoppelt heeft, zodat mensen vanuit internet zijn hobbies, huisverlichting en andere zaken in zijn huis kunnen schakelen via het web.

zal vanavond dat linkje posten als ik thuis ben. ;) misschien een extra inspiratie voor you A  ;D

Heb ik jaaaaren (stuk of 5 ;D) geleden al eens gemaakt...
Via een (live) webcam kan je diverse lampen in m'n (toenmalige) woonkamer bekijken, en door op de lampen te klikken gingen deze aan of uit :) (dus klikken op het real-live-beeld 8))

Voor deze tijd stelt het niets meer voor, maar in die tijd was het (voor mij in ieder geval) gruwelijk vet!!

DJ-Foxx

Citaat van: atmoz op april  9, 2008, 15:20:05
Voor deze tijd stelt het niets meer voor, maar in die tijd was het (voor mij in ieder geval) gruwelijk vet!!

jahhh VET die een cam ja ;D ;D maare

nou hoor!! :-\ :-\ dacht je wel blij te maken!! :-\ :'(

Atmoz

Citaat van: DJ-Foxx op april  9, 2008, 15:32:34
jahhh VET die een cam ja ;D ;D maare

nou hoor!! :-\ :-\ dacht je wel blij te maken!! :-\ :'(

Nou, ik ben ook blij (dat anderen mijn idee hebben overgenomen ;D) hahaha

Als het om "home automation" enzo gaat heb ik toch wel e.e.a. reeds gezien/over nagedacht/etc..
Ben sinds deze week toevallig met wat nieuws bezig. Ook om thuis een aantal dingen te regelen en af te lezen.... (vooral het aflezen is een leuke functie in dit project). Hierover binnenkort wat meer!!

Ben nu eerst voor m'n neefje een aantal leuke snufjes voor in zijn huis aan het maken.

Stay tuned :D