Welke LP heb je het laatst aangeschaft

Gestart door advr, juni 4, 2006, 23:10:32

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

pacific

#3350
Citaat van: Robiwan op mei 22, 2016, 07:52:02
Welk merk en type draaitafel heb je daar staan?

Kenwood KD 990 😃

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bama

#3352
Dat is een leuke uitbreiding al is voor mij Art Blakey iets te druk ;)

Ik vandaag deze

advr

Oud en nieuw..

Verstuurd vanaf mijn S7 edge met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Jumping Jack

Jij durft, een MOV én een picture disc  ;D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

advr

Citaat van: Jumping Jack op mei 28, 2016, 20:02:12
Jij durft, een MOV én een picture disc  ;D.

Haha, die MOV klinkt super goed.

Op de picture disc staat eigenlijk veel te weinig (1 nummer per kant)... een beetje geldklopperij maar wel gewoon leuk om te hebben.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

pacific

Nieuwe aanwinsten!!



Sent from my LG-H818 using Tapatalk


Fransosowitz

Twee platen van Kari! Norwegian moods vind ik erg mooi. Geniet er van!

pacific

Citaat van: Fransosowitz op mei 30, 2016, 17:17:08
Twee platen van Kari! Norwegian moods vind ik erg mooi. Geniet er van!
Kari is echt genieten ik heb ook "Reise"  zeker een aanrader van haar!

Sent from my LG-H818 using Tapatalk


gerzom

Michael Hedges - Aerial Boundaries

Paolo Fresu - Shades of Chet (45 rpm)
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


advr

Horowitz - Carnegy hall, mono



Verstuurd vanaf mijn S7 edge met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

advr

Sven Hammond Live.

Geweldige band, diverse keren live gezien!

Verstuurd vanaf mijn S7 edge met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

MarcFR

Citaat van: pi op mei 22, 2016, 16:31:27
Madrugada - Industrial Silence, wat een heerlijke plaat is dat nog steeds!  Klinkt erg goed op (dubbel) vinyl.



Heb em gisteravond gekocht. Erg goede muziek hoor  :worship:
Yamaha R-N803 D. Speakers B&W 707 S2 . Elipson Chroma 400 platenspeler. Audioquest Rocket 44 speakerkabel.

2cvman

Einaudi - Elements


Adele - 25


2 heerlijke platen! :inlove:
Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / Tannoy mR Plafondspeakers / Sub: SVS PB-1000
canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlink en HDMI

remco320

Citaat van: 2cvman op juni 22, 2016, 12:10:01
Einaudi - Elements


Adele - 25


2 heerlijke platen! :inlove:
Wat vind jij van die nieuwe van Adèle? Ik vind hem op vinyl niet echt jovel..


Sent from my iPhone using Tapatalk

2cvman

nou ja, heb niet echt een cd speler, maar vind hem toch best lekker klinken hoor!
Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / Tannoy mR Plafondspeakers / Sub: SVS PB-1000
canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlink en HDMI

gerzom

Citaat van: remco320 op juni 22, 2016, 20:50:46
Wat vind jij van die nieuwe van Adèle? Ik vind hem op vinyl niet echt jovel..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er schijnen verschillende persingen van te zijn, sommige goed, andere minder goed: AnalogPlanet

Ik heb een 180 grams uit de US en die klinkt best aardig.
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


hifi-annemie


2cvman

Citaat van: gerzom op juni 23, 2016, 08:56:10
Er schijnen verschillende persingen van te zijn, sommige goed, andere minder goed: AnalogPlanet

Ik heb een 180 grams uit de US en die klinkt best aardig.

Ok, even gekeken, maar bij mij staat : Made in the EU. XL productions.

Maar waar kan je dan de beste LP's kopen? Heb je daar een webshop voor?
Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / Tannoy mR Plafondspeakers / Sub: SVS PB-1000
canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlink en HDMI

gerzom

Citaat van: 2cvman op juni 23, 2016, 09:36:09
Ok, even gekeken, maar bij mij staat : Made in the EU. XL productions.

Maar waar kan je dan de beste LP's kopen? Heb je daar een webshop voor?
Ik koop veel bij jpc.de op het moment.
In de US bij acousticsounds.com, maar als je de BTW, verzendkosten en de handling fee van FedEx erbij optelt is dat wel een redelijk prijzige optie. Ze hebben daar wel erg mooie persingen  :inlove:
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


hifi-annemie

Bij jpc hebben ze vaak aanbiedingen met gratis verzenden

AlphaMale

Citaat van: gerzom op juni 23, 2016, 08:56:10
Er schijnen verschillende persingen van te zijn, sommige goed, andere minder goed: AnalogPlanet

Ik heb een 180 grams uit de US en die klinkt best aardig.

Hier ook een 180gr uitvoering van Adèle (de LP, Adèle zelf is ietsjes zwaarder).

Daarnaast heb ik ook de OST van Interstellar meegenomen (ook 180gr).
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

Fransosowitz

Citaat van: gerzom op juni 23, 2016, 11:26:16
Ik koop veel bij jpc.de op het moment.
In de US bij acousticsounds.com, maar als je de BTW, verzendkosten en de handling fee van FedEx erbij optelt is dat wel een redelijk prijzige optie. Ze hebben daar wel erg mooie persingen  :inlove:


Bij Elusivedisc.com hebben ze regelmatig kortings acties op lp's en op de verzendkosten buiten de VS. Misschien interessant?
Zelf heb ik al een paar keer bij Elusivedisc besteld, maar had ik het "geluk" dat ik de lp's zelf kon meenemen uit de VS of dat ze voor me meegenomen werden.

remco320

Op de dag van de release de nieuwe Radiohead - A moon shaped Pool in huis gehaald.
Absoluut nog geen seconde spijt van. Zon fijne plaat weer. Niet het meest vernieuwende, groteske van Kid A of Ok Computer, maar veel meer laagjes en diepgang in de sound. Ik vind dit op lp, ook omdat ik er dan echt voor ga zitten, nog beter uitpakken als met de download.


Sent from my iPhone using Tapatalk

peterrr

#3374
Goed, was weer een kon het niet laten dag.  ;D
David Gilmour - rattle that lock
Gregory  Porter -  take me to the alley

Besteld : Pink Floyd - Animals
Boris Blank - Electrified

Grt en luister ze
Peter
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2