Welke LP heb je het laatst aangeschaft

Gestart door advr, juni 4, 2006, 23:10:32

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

lynch1979


lynch1979

#3276
Citaat van: Herjan op februari 17, 2016, 10:02:14
Zei me helemaal niks, maar ben nu effe aan het luisteren. Klinkt lekker.

Mij wel maar had er nog geen aandacht aanbesteed, maar dankzij FDLARRY ben ik er eens goed naar gaan luisteren.

Geniet  ;)

Herjan

Citaat van: lynch1979 op februari 17, 2016, 10:25:01
Mij wel maar had er nog geen aandacht aanbesteed, maar dankzij FDLARRY ben ik er eens goed naar gaan luisteren.

Geniet  ;)
Beetje vroeg geoordeeld. Na een paar nummers begon ik het wel weer zat te worden. Dus deze komt toch niet in de collectie. Vocale muziek heeft wel mijn voorkeur. Sorry. ;-)

lynch1979

Citaat van: Herjan op februari 17, 2016, 11:05:33
Beetje vroeg geoordeeld. Na een paar nummers begon ik het wel weer zat te worden. Dus deze komt toch niet in de collectie. Vocale muziek heeft wel mijn voorkeur. Sorry. ;-)

Je kan niet alles mooi vinden  ;)....geen sorry  ;)

MarcFR

Morgen even afhalen bij de Waterput in Bergen op Zoom

Eefje de Visser - Het Is
Het Zesde Metaal - Nie Voe kinders
Yamaha R-N803 D. Speakers B&W 707 S2 . Elipson Chroma 400 platenspeler. Audioquest Rocket 44 speakerkabel.

Bama

Deze vandaag besteld

MarcFR

Vanmiddag wezen halen. Eefje heeft netjes mn lp gesigneerd  :worship:



Meteen een LP van Bewilder meegenomen. Laat die band nou net vanmiddag een optreden geven in de waterput  :pompom:
Yamaha R-N803 D. Speakers B&W 707 S2 . Elipson Chroma 400 platenspeler. Audioquest Rocket 44 speakerkabel.

pekelvlees

Mijn eerste LP sinds 30 jaar , verstand komt met de jaren  :angel:
Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Fransosowitz

Citaat van: Bama op februari 27, 2016, 19:12:22
Deze vandaag besteld

Ben benieuwd hoe Revelation road klinkt. Daar heb ik namelijk ook wel interesse in.
Welke versie van Just a little lovin' heb je besteld?

Bama

Citaat van: Fransosowitz op februari 28, 2016, 20:57:59
Ben benieuwd hoe Revelation road klinkt. Daar heb ik namelijk ook wel interesse in.
Welke versie van Just a little lovin' heb je besteld?

deze

Just A Little Lovin' (200g) (Limited Edition)
Medium: LP
Bestellnr: 2317009
Preis: EUR 43,99

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

pekelvlees

Net weer een bestelling gedaan  :worship:
Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i

TopGun2010

Graag jullie advies, ik heb de lp Brothers in Arms van de Dire Straits gekocht bij Bol.com (via Dodax). Deze klinkt helaas voor geen meter, veel klikken en tikken, is echt nietrelaxed naar te luisteren. Ik heb hem schoongemaakt met microverzel en schoonmaakvloeistof zonder resultaat. Iemand een tip of is het gewoon een slechte persing?
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

kruzer

Citaat van: TopGun2010 op februari 29, 2016, 22:01:27
Graag jullie advies, ik heb de lp Brothers in Arms van de Dire Straits gekocht bij Bol.com (via Dodax). Deze klinkt helaas voor geen meter, veel klikken en tikken, is echt nietrelaxed naar te luisteren. Ik heb hem schoongemaakt met microverzel en schoonmaakvloeistof zonder resultaat. Iemand een tip of is het gewoon een slechte persing?
Koop gewoon een originele uitgave.  Aanbod is ruim voldoende 2dehands.  Voor 10,- heb je een mooi exemplaar.
Als ik me niet vergis heb ik deze trouwens dubbel, bij interesse hoor ik het wel :)

lynch1979


Herjan


Tindersticks - The Waiting Room


Tindersticks - Philharmony de Paris


Fish - Vigil in a Wilderness of Mirrors


Cock Robin


Mike Oldfield - Discovery


Sade - Stronger Than Pride


Chris Rea - God's Great Banana Skin

Bama


pekelvlees

Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i


Herjan

Citaat van: Mordante op maart 18, 2016, 09:34:53
https://www.burningshed.com/covers/large5035.jpg
Hmm... Effe beluisteren op JijBuis. Anneke is altijd +1. Mijn genre, maar ken dit eigenlijk niet.

*in een hoekje zich schamen doet

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mordante

Citaat van: Herjan op maart 18, 2016, 10:12:05
Hmm... Effe beluisteren op JijBuis. Anneke is altijd +1. Mijn genre, maar ken dit eigenlijk niet.

*in een hoekje zich schamen doet

Ik ben een beetje verliefd op Anneke  :wub:. Gisteren naar haar show met een IJslandse band geweest was leuk. Heb daar deze LP gekocht en een CD.

hifi-annemie


pekelvlees

Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i