Wie heeft de grootste kabelbende achter zijn apparatuur

Gestart door graafke, mei 21, 2006, 15:12:47

Vorige topic - Volgende topic

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Interficior

Take it or lease it

HTR

zie ik daar stof op je reciever :o :o
wel ff schoonmaken heh! ;D

Interficior

Citaat van: hometheatrerulezz op juli 16, 2006, 17:03:40
zie ik daar stof op je reciever :o :o
wel ff schoonmaken heh! ;D
Dat is ie niet waard. ;D
Bovendien is het een versterker, geen receiver. Maar ik wil nog een 3 kanaals versterker bouwen, apart gevoedt, met 2x UcD 180 en 1x UcD 400 voor de subwoofer. Met drie trafo's wordt het dan geen licht kastje maar oké. Ook weer nieuwe speakers bouwen en eigen.. enfin ideeën zat. ;D
Take it or lease it

HTR

ach gewicht maakt niet uit... de classe omicron weegt volgensmij ook een kg of 60 mono...
dus je kan t heel gek maken;)

Rob Eric Blank

@Bionica, ziet er netjes uit.
Ook wat Oehlbach kabels eraan. Ik ben er erg tevreden over en een fijne powercord....maar of die zo dik is...
Dat dacht ik ook van mijn Lapp kabel, totdat ik mijn Pirelli met Balls en Shucko aansloot ;-) Die is pas DIK.

Bionica

Citaat van: Rob Eric Blank op juli 17, 2006, 11:11:48
@Bionica, ziet er netjes uit.
Ook wat Oehlbach kabels eraan. Ik ben er erg tevreden over en een fijne powercord....maar of die zo dik is...
Dat dacht ik ook van mijn Lapp kabel, totdat ik mijn Pirelli met Balls en Shucko aansloot ;-) Die is pas DIK.

Ik heb 90% oelbach

Ik wil nog een Jungle green stereo interlink van oehlbach
En er komt nog een Oehlbach subwoofer kabel :P

Maar voorlopig word geld eerst apart gezet voor auto :P
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Rob Eric Blank

Citaat van: Bionica op juli 17, 2006, 17:22:59
Ik heb 90% oelbach

Ik wil nog een Jungle green stereo interlink van oehlbach
En er komt nog een Oehlbach subwoofer kabel :P

Maar voorlopig word geld eerst apart gezet voor auto :P
Idd prioriteiten.....
Ik wil mijn Oehlbach digitale interlink vervangen door v.d. Hul en de 5.1 magic hou ik nog wel even.
Maar nu ook weer eens geld sparen voor andere dingen, zoals voor mij ook een auto.
Misschien toch nog nieuwe fronts en een andere receiver....;-)

HTR

deze vond ik op t net... vergeleken bij deze zooi vallen we allemaal in het niet! volgensmij hebben we allemaal samen net zoveel kabels misschien ;D

graafke

Citaat van: hometheatrerulezz op juli 21, 2006, 13:46:08
deze vond ik op t net... vergeleken bij deze zooi vallen we allemaal in het niet! volgensmij hebben we allemaal samen net zoveel kabels misschien ;D

woooow  ;D  wat is dit allemaal  ???  ;D

Staaled

ik ontwaar een looplamp?
Noodzakelijk aangezien hier geen daglicht doorheen kan komen.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

HTR

ja maar t verschil is dat die van mij van ee nht is
en die van jou van iets anders

ajbeefde

Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

zwiety

als deze persoon lid wordt van dit forum, wint 'ie wat mij betreft de hoofdprijs. 8) 8)

Heel gaaf plaatje trouwens.... ;D ;D ;D
5.1: Marantz NR1602, KEF KHT3005, Samsung QLed, HP Pro Microserver gen8
2.1: AVI ADM9T en 10" sub, Bluesound Node 2i

Frank.V

echt waar als je zo'n kabel bende kan krijgen vind ik je echt heel erg knap!!
Dit is gewoon 1 kamer vol met kabels!!!
echt niet normaal gewoon :P

JCL

Hij was al eens gepost maar kan hier nog meedingen naar de prijs grootste kabelbende VOOR apparatuur... >:D

gelukkig in tussen een meubel upgrade gehad :P

En dan te bedenken dat ik nog maar een fractie van de apparatuur heb die de meeste hebben. Daar moeten we toch eens wat aan doen ^-^

Frank.V

:D helaas kan ik nu geen foto's maken, wij hebben nog geen digitale camera, hadden we wel gehad, maar weer terug gebracht. :S
Maar bij mij is het een echte kabel bende....
Ik heb er maar een grote doek overheen gelegt, want het zag er niet meer uit ;D

p.s. hoe spel je gelegt? klopt dit? :P

Deleted member

Nope, het is 'gelegd'. Kofschip/fokschaap, zit geen g in dus vervoegen met een d!  :D

Zie ook: http://homes.esat.kuleuven.be/~athomas/werkwoorden.html  ;)

Frank.V

ok bedankt, het is vakantie he! Dus dan ga je al die dingen weer even vergeten  :D

J.H

JBL • Eminence • SVS • Apple

Frank.V

Ik vind het best wel netjes, als ik eerlijk moet zijn :P

graafke

Citaat van: janh82 op juli 26, 2006, 19:24:10
Nou dan ik ook maar,valt nog wel mee toch?

hartstikke netjes! wat voor apparatuur heb je??

JCL

zwiety

Citaat van: janh82 op juli 26, 2006, 19:24:10
Nou dan ik ook maar,valt nog wel mee toch?

Dat valt zeker heel erg mee. Volgens mij is de vrouw erg tevreden. ;) Ik moet iig zelf erachter schoonhouden. :o 8)

@ Graafke, als ik zijn avatar (zo heet dat plaatje onder z'n naam toch ???) mag geloven, dat moet dat Thule zijn??
5.1: Marantz NR1602, KEF KHT3005, Samsung QLed, HP Pro Microserver gen8
2.1: AVI ADM9T en 10" sub, Bluesound Node 2i