Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

pburmie

Citaat van: MartijnR op juni  8, 2007, 19:46:19Zal gekoppeld worden aan de NAD T 763-surroundreceiver. Ik ben erg benieuwd.

Wat ga je dan precies waaraan koppelen en met welk doel?
Sonos - Quadral Vulkan - Pioneer - Nordost

Chris80

Citaat van: peterrr op juni  8, 2007, 20:06:17
met dank aan Bjorn,

setje concertino`s

Groet peterr

Concertino's op PrimaLuna, heerlijke combi ! Gefeli!
Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

peterrr

Dank jullie ben ook erg blij, ;D

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

FrankB

Citaat van: peterrr op juni  9, 2007, 05:47:49
Dank jullie ben ook erg blij, ;D

groet peterr

Volgens mij moet je je signature nog aanpassen ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

peterrr

ajbeefde

met dank aan Bjorn,

setje concertino`s

Groet peterr

Mooi design en geluid..... veel plezier er mee!
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

B.J.

met dank aan Bjorn,

setje concertino`s

Groet peterr

Gaan je buisjes zo niet eerder kapot? (ze staan op de subwoofer)

Audiofiel

Citaat van: Bas Janssen op juni  9, 2007, 09:19:49

Lijkt meer op een los plankje te staan (die aan de muur is bevestigd?). ;)

Wel vind ik de buizen inderdaad ook dichtbij een forse trillingsbron staan. Lijkt me een forse bron van microfonie. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

B.J.

Citaat van: Audiofiel op juni  9, 2007, 09:24:11
Lijkt meer op een los plankje te staan (die aan de muur is bevestigd?). ;)

Wel vind ik de buizen inderdaad ook dichtbij een forse trillingsbron staan. Lijkt me een forse bron van microfonie. ::)

Nu ik nog een keer kijk, heb je denk ik gelijk. Peter?

MartijnR

Citaat van: pburmie op juni  8, 2007, 21:11:35
Wat ga je dan precies waaraan koppelen en met welk doel?

Ik krijg dus een aparte stereo en surroundset, waarbij de eindversterker van de primare set in surround zijn partijtje meedraait als versterker voor de frontkanalen. Er zit met andere woorden een bypass op de primare.

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

pburmie

Citaat van: MartijnR op juni  9, 2007, 15:02:24Ik krijg dus een aparte stereo en surroundset, waarbij de eindversterker van de primare set in surround zijn partijtje meedraait als versterker voor de frontkanalen. Er zit met andere woorden een bypass op de primare.

Okay, by the way, in je lijstje zie ik ook "Quadral" staan. Heb je wellicht nog interesse in een paar Vulkans MKV? Geweldige fronts!

MartijnR

Citaat van: pburmie op juni  9, 2007, 15:17:20
Okay, by the way, in je lijstje zie ik ook "Quadral" staan. Heb je wellicht nog interesse in een paar Vulkans MKV? Geweldige fronts!

Dank je voor het aanbod. Ik geloof meteen dat het goede fronts zijn. Zoals je inderdaad in mijn signature kunt lezen, is het luidsprekergedeelte een allegaartje van merken. Ben wel begonnen om daar orde in te scheppen. Ben van plan om voort te borduren op mijn achterluidsprekers: de Audio Physic Step. Het is de bedoeling om een center (de celsius) en fronts (Spark of Tempo) aan te schaffen. De quadral Vulkans zijn dan ook geen optie.

Met vriendelijke groet,
Martijn

pburmie

Citaat van: MartijnR op juni  9, 2007, 15:44:08
Dank je voor het aanbod. Ik geloof meteen dat het goede fronts zijn. Zoals je inderdaad in mijn signature kunt lezen, is het luidsprekergedeelte een allegaartje van merken. Ben wel begonnen om daar orde in te scheppen. Ben van plan om voort te borduren op mijn achterluidsprekers: de Audio Physic Step. Het is de bedoeling om een center (de celsius) en fronts (Spark of Tempo) aan te schaffen. De quadral Vulkans zijn dan ook geen optie.

Met vriendelijke groet,
Martijn

Duidelijk. Suk6 met al je plannen en alvast HEEL VEEL luistergenot met de PRE30 en A30.2. Ga je ze gebalanceerd verbinden? Scheelt een heleboel namelijk. Althans, dat was toen in mijn geval zo!

peterrr

Citaat van: Bas Janssen op juni  9, 2007, 09:19:49

Nee, hoor

De versterker zit verankert in de muur met m10 draadeind, de sub (zelf al een massief blok  ::)) staa op rubber en graniet en daaarna weer rubber.

Ik heb nergens last van...

groet peterr

MartijnR

Citaat van: pburmie op juni  9, 2007, 16:29:56
Duidelijk. Suk6 met al je plannen en alvast HEEL VEEL luistergenot met de PRE30 en A30.2. Ga je ze gebalanceerd verbinden? Scheelt een heleboel namelijk. Althans, dat was toen in mijn geval zo!

Wordt inderdaad gebalanceerd aangesloten: MIT AVT Pro. In hoeverre het veel gaat schelen, zal ik normaal gesproken niet meer achterkomen. Ben niet van plan namelijk om nog te gaan wisselen met kabels. De Eindversterker wordt overigens met MIT AVT3 doorgelusd op de NAD.

Martijn

fireman

NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

dre73

dat ziet er gelijkt uit 8)
blijven ze op de laagkast staan?
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

fireman

Citaat van: dre73 op juni  9, 2007, 18:27:09
dat ziet er gelijkt uit 8)
blijven ze op de laagkast staan?

Nee, ik heb ze net in elkaar. Heb nog geen stand dus maar even zo.

Ik kan het ook zo doen:

Maar volgens mij gaat tzt de kast uit elkaar trillen. Mijn TV staat overigens ook op die rode kast.
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

dre73

komt er soms een klein naim setje voor op de slaapkamer ;D
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

fireman

Citaat van: dre73 op juni  9, 2007, 18:34:45
komt er soms een klein naim setje voor op de slaapkamer ;D

Zou ik wel kunnen doen. Heb een mooie nait2 staan en een paar pracht speakers. Maar in mijn slaapkamer daar slaap ik meestal of doe net even wat andere dingen. Maar iig niet naar muziek luisteren  ;D

ajbeefde

Citaat van: Fireman op juni  9, 2007, 18:38:34
Zou ik wel kunnen doen. Heb een mooie nait2 staan en een paar pracht speakers. Maar in mijn slaapkamer daar slaap ik meestal of doe net even wat andere dingen. Maar iig niet naar muziek luisteren  ;D

op de achtergrond....  :)
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Sjors

DUCky

Na ruim 4 weken wachten zijn ze binnnen, de Offrande Signatures   ;D
Lavardin IT, Linn Akurate DS, Offrande signatures, Lavardin CMR150 netkabel, 'Statement One' netkabel, Lavardin CLR83 interlink, JMR speakerkabel, Vibex reference power block

Mooiste geluid: uit de uitlaat van mijn Ducati M1000