Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

Ghanzzzzz

Van Esre overgenomen: Siltech SQ80 G3 interlinks  :thumbs-up:

Lex Groningen

Had de Musical Fidelity A5, daarvoor in de plaats is gekomen de Musical Fidelity Kw DM 25 transport.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

bmateijsen

Citaat van: eddy135 op februari 20, 2010, 12:55:57
Soldeer pinnetje eruit, en gaatje benutten (indien mogelijk) is natuurlijk de mooiste oplossing.

En 5 jaar garantie down the drain ;)

advr

Citaat van: bmateijsen op februari 22, 2010, 19:55:07
En 5 jaar garantie down the drain ;)

zoiets ja, maar bij mij is het wel door de boy uit Zevenbergen gedaan... geeft wel een zekerheid. ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

scrutinizer

Citaat van: advr op februari 22, 2010, 20:42:25
zoiets ja, maar bij mij is het wel door de boy uit Zevenbergen gedaan... geeft wel een zekerheid. ;D
Als hij die garantie overneemt wel, want voor Tiefenbrun maakt het niet uit wie er aan gekloot heeft, al was het Lord Sutch. ;D

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

advr

Citaat van: scrutinizer op februari 22, 2010, 20:57:01
Als hij die garantie overneemt wel, want voor Tiefenbrun maakt het niet uit wie er aan gekloot heeft, al was het Lord Sutch. ;D

Anton.

Hoi Anton,

Dan weet ik zeker dat de boys het zullen regelen. Het maakt mij niet uit hoe of wat.  :-X
heb er bewijs van. 8)

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

scrutinizer

Citaat van: advr op februari 22, 2010, 21:32:08
Hoi Anton,

Dan weet ik zeker dat de boys het zullen regelen. Het maakt mij niet uit hoe of wat.  :-X
heb er bewijs van. 8)

Ad.

Als jij die ervaring met deze mannen hebt, en je er prettig bij voelt, heb je een goede deal, Ad.
Neemt verder niets weg aan mijn eerdere respons over de wijze van toepassing.

;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

advr

Citaat van: scrutinizer op februari 23, 2010, 00:05:58
Als jij die ervaring met deze mannen hebt, en je er prettig bij voelt, heb je een goede deal, Ad.
Neemt verder niets weg aan mijn eerdere respons over de wijze van toepassing.

;)

Anton.

Gelukkig heb ik erg goede ervaringen met hun.. ;D
Je andere opmerking over het soldeerwerk neem ik zeker ter harte en zal binnenkort de verbindingen nog eens bekijken of een andere manier te solderen is of dat alles goed vast zit.  ^-^

Ad.

Raphie

M'n XPA-2 was gisteren al binnen gekomen, nu m'n 803S ophalen  ;D
JBL PRX Power!

peterrr

Ok. nu nog een paar avonden synchroniseren...

dus in het weekeinde een beetje luisteren....

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Davey

Heel mooi Peterr. Succes met synchroniseren  :D

Hammer46

Zie  Beneden................... :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging:

Klinkt mooi
Rotel
Rb-1080 / Rc-1070/ Rcd-1072/ Rt-1080 / Wharfedale Valdus 500/ Oehlbach NF1 / NF 214 / Canare 4S11

Richi

Citaat van: peterrr op februari 25, 2010, 18:59:13
Ok. nu nog een paar avonden synchroniseren...

dus in het weekeinde een beetje luisteren....

grt Peterr
Hoi Peter,
Ik ben heel benieuwd hoe dit klinkt en bevalt.
Groet, Richard
Zolder Classé CP-800 mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • PlayStation 5 • 5 Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • 3 JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Mac Mini M2 Roon • Mac Mini i7 GentooPlayer Woonkamer Sonos Arc Ultra • Philips BDP-9700 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Raphie

De 803s staan te spelen, waanzinnig geluid op de XPA-2
JBL PRX Power!

Peerless Monster

Aantal zaken.
3 paar Taralabs spectrum 1a interlinkjes voor aan de Denon DVD2900 in mijn HT.
Maar natuurlijk de grootste stereoaanwinst is de Clearaudio Aurum Classixs wood uitvoering.
Dezelfde als ik al had.

Dus dit weekeinde worden er weer platen gedraaid ;D ;D ;D
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Audia

Ze zijn eindelijk gearriveerd.... en ze klinken fantastisch :music:

Woonkamer: SF Magico S1 | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | REL T9X Special Edition RED

S@m

Citaat van: Audia op februari 26, 2010, 09:45:08

...ze zien er ook fantastisch uit!

Jammer alleen dat de ongeorganiseerde opstelling van je apparatuur dan weer een beetje afbreuk doet aan het geheel...

Edit, waar bemoei ik me mee... ;)

Audiofiel

Citaat van: Audia op februari 26, 2010, 09:45:08

Laat me raden: je hebt 3 nieuwe oranje handdoeken gekocht? ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audia

Citaat van: Audiofiel op februari 26, 2010, 10:04:04
Laat me raden: je hebt 3 nieuwe oranje handdoeken gekocht? ;D

Inderdaad. Was een behoorlijke investering, maar je hoort het gelijk  ;D
Woonkamer: SF Magico S1 | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | REL T9X Special Edition RED

Audia

Citaat van: S@m op februari 26, 2010, 10:01:30
...ze zien er ook fantastisch uit!

Jammer alleen dat de ongeorganiseerde opstelling van je apparatuur dan weer een beetje afbreuk doet aan het geheel...

Edit, waar bemoei ik me mee... ;)

Thanks. Staat toch super zo, links de voor- eindversterker en cd-speler, rechts de ps3 en upc decoder?
Ok, mijn cd boxen staan een beetje rommelig...
Hoe zou jij het dan organiseren?

erik s.

zo'n open rack is moeilijk om "rustig" te houden. als je links en rechts minder naast de tv zet, ziet het er waarschijnlijk al veel rustiger uit.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Audia

Citaat van: erik s. op februari 26, 2010, 10:14:39
zo'n open rack is moeilijk om "rustig" te houden. als je links en rechts minder naast de tv zet, ziet het er waarschijnlijk al veel rustiger uit.

Ga ik eens proberen.

Valkyrie

Mooie aanwinsten hier! :o gefeliciteerd allen :clapping:
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: NAD M28 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Raphie

ook maar ff een plaatje dan
JBL PRX Power!