Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

PuNkEnStEiN

Ik luister te weinig radio om 1000 euro uit te geven aan de Quad 99 FM. Daarom vandaag voor 149 euro de Quad FM3 gekocht. Nog altijd een prima tuner (foto van internet geplukt).
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Sony PS-11
Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic 100 Shure SRH840

peterrr

prachtig ding.

gefeliciteeerd.

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Shepherd Moon

Ik ga woensdag een Marantz CD17 KI gaan halen voor een 475€...  ;D
dit als upgrade van een panasonic HD recorder die voorlopig als cd-speler fungeert  :blush:
Weer een stapje dichter bij een betere stereoweergave  O0
HT: denon AVC-A1 SE upgrade, B&W 704, B&W HTM-7, B&W 705, 2x REL R-505, Panasonic VT50 50", Pioneer BDP-LX91, Mini-dsp 2x4
Stereo: Marantz PM14 KI, CD17 KI, ST17

Former member 78

De onderstaande staat nu heerlijk in te spelen hier :)

advr

een zwarte Unico, dat zie je niet vaak ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Miracle.

Citaat van: Me-Chiel op januari 25, 2010, 21:41:01
KS1011 voor tussen de phono pre en versterker...

Schitterende kabel. Wat heb je van de arm naar de pré?

Former member 78

Citaat van: advr op januari 26, 2010, 21:25:20
een zwarte Unico, dat zie je niet vaak ;D ;D

Eigenlijk ook wel logisch!
Die ''grappenmakers'' vragen er namelijk €100,-- voor.

Miracle.

Citaat van: ArjanR1 op januari 27, 2010, 00:55:36
Eigenlijk ook wel logisch!
Die ''grappenmakers'' vragen er namelijk €100,-- voor.
Waarom "grappenmakers"? Die Italianen laten zo'n kast echt niet zomaar zwart maken.
Wat ik ervan gezien heb is het het zelfde geborstelde aluminium, maar dan heel mooi gespoten of zelfs gepoedercoat.
Zowel spuiten als poedercoaten is een duur proces, en wanneer daar slechts €100,- meer voor gevraagd word kan ik dat niet anders dan goedkoop noemen.
Als ik zo'n object naar de spuiter breng ben ik zo'n €120,- ex.Btw kwijt voor spuiten en €140,- voor poedercoaten ex.Btw.
Uiteraard zijn er lui te vinden die het goedkoper doen, maar verwacht daar niet de kwaliteit van die je bij Unison krijgt.

Midcall

Citaat van: Miracle. op januari 27, 2010, 01:05:43
Waarom "grappenmakers"? Die Italianen laten zo'n kast echt niet zomaar zwart maken.
Wat ik ervan gezien heb is het het zelfde geborstelde aluminium, maar dan heel mooi gespoten of zelfs gepoedercoat.
Zowel spuiten als poedercoaten is een duur proces, en wanneer daar slechts €100,- meer voor gevraagd word kan ik dat niet anders dan goedkoop noemen.
Als ik zo'n object naar de spuiter breng ben ik zo'n €120,- ex.Btw kwijt voor spuiten en €140,- voor poedercoaten ex.Btw.
Uiteraard zijn er lui te vinden die het goedkoper doen, maar verwacht daar niet de kwaliteit van die je bij Unison krijgt.

Waarom zie je bij bijna geen enkel ander merk een prijsverschil tussen een zwarte of zilveren versie dan? En denk je ook niet dat als ze pak hem beet 1000 van dit soort kasten laten spuiten de prijs per kast nog maar een paar euro is geworden?
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator DAC + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Tonewinner AT-300 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - 4x GoldenEar Supersat 60 Atmos - 2x GoldenEar Triton Reference subs - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

advr

Citaat van: Midcall op januari 27, 2010, 08:19:50
Waarom zie je bij bijna geen enkel ander merk een prijsverschil tussen een zwarte of zilveren versie dan? En denk je ook niet dat als ze pak hem beet 1000 van dit soort kasten laten spuiten de prijs per kast nog maar een paar euro is geworden?

zwart is echt een extra normaal wordt een Unico alleen in het zilver geleverd.... ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

S@m

.

hifiman

Een AMD Athlon 64 X2 5800+ processor  :music:

Me-Chiel

Citaat van: Miracle. op januari 26, 2010, 22:42:38
Schitterende kabel. Wat heb je van de arm naar de pré?

Is nog de standaard kabel op Clear Audio Avantgarde met Satisfy arm, wil deze kabel tzt ook vervangen door kimber.
"Ninety percent I\'ll spend on good times, women and whisky. The other ten percent I\'ll probably waste."

Lex Groningen

En net even weer 150 transparante platenhoezen gehaald. Weet ik wat me vanavond te doen staat. ;D
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op januari 27, 2010, 09:47:14
Een AMD Athlon 64 X2 5800+ processor  :music:

One must follow the dictates of conscience, whatever the consequences.

;)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

steves

Vandaag eindelijk binnen gekomen en gelijk opgehaald,Onkyo docking station type nd-s1.
Het zal pas in het weekend worden dat ik echt tijd heb om er mee te spelen.

Former member 78

Citaat van: Miracle. op januari 27, 2010, 01:05:43

Het is geanodiseerd.

Maar waarom ik ze ''grappenmakers'' noemde, is omdat er normaal gesproken geen extra
kosten aan zitten. Toen ik mijn Marantz cd speler kocht, was geen verschil in prijs ;)

En zo serieus was het ook niet bedoeld, hij is betaald en staat lekker te spelen.

dre73

bij primare had je vroeger ook een meerprijs voor de titanium uitvoering,dus zo bijzonder is het niet....
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

JeKa

Citaat van: dre73 op januari 27, 2010, 20:02:45
bij primare had je vroeger ook een meerprijs voor de titanium uitvoering,dus zo bijzonder is het niet....

Maar dan heb je het ook over een ander materiaal?

hifi | Roderick

Een Western Digital My Book Studio Edition II 2TB voor de iTunes Bibliotheek  :headbanging:

S@m

Citaat van: JeKa op januari 27, 2010, 23:07:10
Maar dan heb je het ook over een ander materiaal?

Alleen een titanium kleur. Overigens zijn er (veel) andere merken die ook een meerprijs vragen/vroegen voor een zilveren of juist zwart exemplaar dus zo vreemd is het niet...

Robert - Jan

Een nieuw audiomeubel voor in de huiskamer, naar eigen ontwerp:

If they don't know wine is finer, let them boil water!

advr

JeKa

Citaat van: Robert - Jan op januari 28, 2010, 13:07:14

Mooi meubel en mooie achterwand ook! Zou je ook nog eens een foto willen posten wanneer de apparatuur er in staat?

ACQUA

Citaat van: Robert - Jan op januari 28, 2010, 13:07:14

Echt een knap ontwerp!

Mijn laatste aanwinst is een Blue Heaven interlink van Nordost, eigelijk mijn eerste Nordost kabeltje  :pompom:

Koen