Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

gast2018

steltnieveelvoomaartoch

voor mijn oude hd 520 die het nog altijd goed genoeg doet voor die enkele keer dat ik hem gebruik.

eddy135

Citaat van: ergé op mei  4, 2008, 20:23:10
steltnieveelvoomaartoch

voor mijn oude hd 520 die het nog altijd goed genoeg doet voor die enkele keer dat ik hem gebruik.
mooihoormaarwatisset?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

gast2018

Citaat van: eddy135 op mei  4, 2008, 22:23:38
mooihoormaarwatisset?

schuimpies

dus, nieuwe oorvangers, en pads

of oorschelpen zo u wilt. ;D

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

J.S.

Oyaide Tunami GPX voor de versterker:

Doet 't tot nu toe erg leuk O0

advr

Citaat van: J.S. op mei  7, 2008, 18:32:57

mooie kleur stekkers ;D ;D

zelf gemaakt, en ook een beetje te klein. moet er nog wel een paar honderd kwijt. nu kunnen er maar 700 in... :P :P 8)
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

advr

vond het zelf ook goed gemaakt met alleen drvels en houtlijm 8) 8)

nu maar hopen dat ik niet een keer midden in de nacht wakker word door een enorm kabaal ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

J.S.

Citaat van: advr op mei  7, 2008, 20:42:39

Wou eerst mintgroen, maar die waren op  ;D

gast2018

zelf gemaakt, en ook een beetje te klein. moet er nog wel een paar honderd kwijt. nu kunnen er maar 700 in... :P :P 8)

netjes gedaan!

nu heb je ervaring, dus nog een keer naar de bouwmarkt ;D

advr

Citaat van: J.S. op mei  7, 2008, 21:02:57
Wou eerst mintgroen, maar die waren op  ;D

oh, heb je die ook dan?

ik zou het bijna kopen voor het uiterlijk ;D

advr

Citaat van: ergé op mei  7, 2008, 21:25:13
netjes gedaan!

nu heb je ervaring, dus nog een keer naar de bouwmarkt ;D

ik mag erg veel in de huiskamer maar dat gaat denk ik niet helemaal lukken ;D ;D
zou het zelf ook niet willen. 8)

molle

Mooi gedaan Ad 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

vieze freddie

de bovenste honderd zijn je oude schlager platen?? ;D
(of je bent 2m+)
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

cftsang

2x W&M Tornado power cables ontvangen. Ze zien er imposant uit en nogal zwaar ook. :o

Gisteren kort uitgeprobeerd en mijn eerste indruk is..... geen verschil in geluid heheh, wel verschil in portemonnee.

Voor de looks, wil ik nog wel eentje bestellen te zijner tijd. 
Samsung 46A656 | Shanling CD300 | Advance Acoustics MAA705 (2x) | Advance Acoustics MPP205 | Pro-ject RPM 5 | Onix 1.8 |

advr

Citaat van: vieze freddie op mei  8, 2008, 09:11:08
de bovenste honderd zijn je oude schlager platen?? ;D
(of je bent 2m+)

van die mooie klassieke schlagers als mahler, brukner, sjostakovitch enzo.... ;D

Staaled

Citaat van: J.S. op mei  7, 2008, 18:32:57

Allereerst felies met je aanwinst.

Ik heb even gesnuffeld en waar ik nu Lapp vanaf de meterkast heb liggen zou deze Oyaide wel eens voor een verbetering kunnen zorgen.
Ben alleen benieuwd hoe stug of soepel de kabel is.
15mm diameter en 5mm² aders belooft niet veel goeds in deze. ::)

Mijn vraag derhalve is ie een beetje buigzaam of wordt het rekstok-oefening?  ;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

J.S.

Citaat van: Hipster op mei  8, 2008, 21:10:42
Mijn vraag derhalve is ie een beetje buigzaam of wordt het rekstok-oefening?  ;D

Hij is behoorlijk stug, meer dan 3x2,5mm Lapp. Als hij eenmaal ligt dan vormt 'ie zich nog wel wat, maar soepel is anders....

Staaled

Citaat van: J.S. op mei  8, 2008, 21:32:24
Hij is behoorlijk stug, meer dan 3x2,5mm Lapp. Als hij eenmaal ligt dan vormt 'ie zich nog wel wat, maar soepel is anders....
Thanx,weet ik even voldoende.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

advr

2x

3 x

gekocht bij Hifi Supply. O0

bedankt Peter voor de goede service ;D ;D

FrankB

Ad, hoe verhouden de hifi-tuning fijnzekeringen zich ten opzichte van AHP II? Kun jij dat proefondervindelijk bepalen (maw, heb je zelf AHP II zekeringen liggen)?

Tot maandag! We bellen nog even over de precieze locatie en tijd :)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

sultankat

Van W&M: zeer, zeer fraai en tot 6mm2!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Infinity IRS Sigma speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

advr

Citaat van: FrankB op mei 10, 2008, 16:50:31
Ad, hoe verhouden de hifi-tuning fijnzekeringen zich ten opzichte van AHP II? Kun jij dat proefondervindelijk bepalen (maw, heb je zelf AHP II zekeringen liggen)?

Tot maandag! We bellen nog even over de precieze locatie en tijd :)

hoi Frank, volgens de overlevering zouden de HiFi Tuning zekeringen beter zijn maar ik heb nog niet vegeleken, 2 zijn er voor de North Star daar zaten de gewone nog in. Het verschil is makkelijk waarneembaar ;D
de 3e is voor de Graaf, daar zit wel een AHP in. Een oudere, 3 jaar oud. Daarmee kan ik wel veregelijken maar dan wacht ikeerst even op koelere tijden ;D

Ja zekers maandag, 14:30 te Buren in ieder geval. We bellen morgenavond even.

Ad.

sultankat

In HVT, van april jl als ik het goed heb, worden drie merken fijnzekeringen vergeleken: Hifi-tuning, AHP en Furutech. Wat de resensent opviel was niet beter of slechter maar anders qua klankkleur. Daarmee wordt het net zo experimenteren voor de goede match als bij interlinks....
Wel werd aangegeven dat ieder merk een eigen consequente karakteristiek heeft in de trant van "meer ingetogen/rond" tot "extravert/geprononceerd met accenten in het laag en hoog". Wat bij welk merk hoort ben ik vergeten. Ik vond het wel een lezendswaard artikel.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Infinity IRS Sigma speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Staaled

Citaat van: sultankat op mei 10, 2008, 20:45:02
In HVT, van april jl als ik het goed heb, worden drie merken fijnzekeringen vergeleken: Hifi-tuning, AHP en Furutech. Wat de resensent opviel was niet beter of slechter maar anders qua klankkleur. Daarmee wordt het net zo experimenteren voor de goede match als bij interlinks....
Wel werd aangegeven dat ieder merk een eigen consequente karakteristiek heeft in de trant van "meer ingetogen/rond" tot "extravert/geprononceerd met accenten in het laag en hoog". Wat bij welk merk hoort ben ik vergeten. Ik vond het wel een lezendswaard artikel.
De AHP werd als "ingetogen/rond" omschreven, de Furutech als"zeer fijnzinnig maar wat dun" en de hifi-tuning als" geprononceerd en zeer dynamisch".

Overigens werd de richting van de zekering ook van invloed en hoorbaar bevonden.

Ik heb zelf al een tijdje wat zekeringen van Hifi-tuning liggen maar ben er nog niet aan toe gekomen ze te plaatsen
Gezien het gedoe met de richting heb ik er nu al helemaal niet zo veel zin meer in. :-\
Allen zitten intern,
kan ik 5 maal mijn set overhoop halen. ::)