Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

Daklem

Ik heb voorlopig te leen (en binnenkort waarschijnlijk in mijn bezit een nieuwe interlink tussen mijn arcam set) een TaraLabs RSC Master Gen 2 interlink!

Geniaal goede kabel. Ben er HEEL erg lyrisch over!

Foto is gejat van eBay, maar het is een geweldige kabel!!

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Daklem

Citaat van: molle op februari  6, 2008, 21:53:16
Mooie kabel O0 Feli hoor ;)

Deze verslaat mijn Nordost Blue Heaven met 2 vingers in de neus  ::)

molle

Citaat van: Daklem op februari  6, 2008, 21:56:10
Deze verslaat mijn Nordost Blue Heaven met 2 vingers in de neus  ::)

Pas maar op voor de druk in je hoofd dan ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Daklem

Citaat van: TheSpeedSkater op februari  7, 2008, 07:45:24
;D

Feli! Kost dat eigenlijk?

Nieuwprijs ligt op 600 dollar.

Hij is al te vinden voor een 300 dollar.

TheSpeedSkater

Citaat van: Daklem op februari  7, 2008, 08:55:57
Nieuwprijs ligt op 600 dollar.

Hij is al te vinden voor een 300 dollar.
Owkee, dan mag hij ook de Blue Heaven verslaan natuurlijk ;)

Daklem

Citaat van: TheSpeedSkater op februari  7, 2008, 12:24:24
Owkee, dan mag hij ook de Blue Heaven verslaan natuurlijk ;)

Uiteraard! ;)

Ik ben nu ook opzoek naar de speaker kabels van Taralabs.

EdoE

Net bij Bjorn een setje Cardas Crosslink speakerkabels en een Cardas Quadlink interlink opgehaald. Vanavond hebben we weer muziek!

ChrisV

Citaat van: Daklem op februari  7, 2008, 15:31:39
Ik ben nu ook opzoek naar de speaker kabels van Taralabs.

www.usedcable.com verkoopt Taralabs regelmatig met aantrekkelijke prijzen (vind ik), maar misschien weet je dat al.

Daklem

Citaat van: EdoE op februari  7, 2008, 16:22:03
Net bij Bjorn een setje Cardas Crosslink speakerkabels en een Cardas Quadlink interlink opgehaald. Vanavond hebben we weer muziek!
Was jij dat  ;D

Ik zat toen ff naar de Living Voice te luisteren, en mijn Velodyne sub laten maken.  O0

molle

Citaat van: Daklem op februari  7, 2008, 18:22:56
Was jij dat  ;D

Ik zat toen ff naar de Living Voice te luisteren, en mijn Velodyne sub laten maken.  O0

LOL ;D

Zo zie je maar dat de wereld klein is ;D

Daklem

Citaat van: molle op februari  7, 2008, 18:56:31
LOL ;D

Zo zie je maar dat de wereld klein is ;D

Of de klantenkring van BB&G :o ;D

molle

Sjors

Citaat van: ll0ll op januari 19, 2008, 21:21:12
Degene van wie ik deze heb gekocht had er 2. Hij heeft bij Philips gewerkt (of werkt er nog steeds), en heeft de 2 spelers gekocht op een veiling die Philips heeft georganiseerd om ruimte te maken in hun magazijn. Dat doen ze daar zo nu en dan......
Hij heeft eerst deze aan mij verkocht, daarna de 2de op marktplaats gezet. Voor dat 2de exemplaar heeft hij uiteindelijk 800 euro gekregen. Ik heb in voor mijn exemplaar heel wat minder hoeven neer te leggen. Ik heb het vermoeden dat de verkoper niet helemaal precies wist wat hij in handen had. ;)
Ik weet nog niet hoe ie klinkt, ik heb de XLR -> RCA verloopstekkers in de bestelling staan.......  8)

Super !  O0

Groet, Sjors

TheSpeedSkater

Daklem

Citaat van: TheSpeedSkater op februari  7, 2008, 20:39:35
Welke? En?:)

Op de foto vond ik hem niet overtuigend mooi. In het echt vond ik hem stukken mooier! Maar de klank. Zoveel rust, grote soundstage en prachtige synergie tussen laag.mid.hoog.

Helaas ligt deze speaker buiten mijn budget. Nouja helaas. Gelukkig eigenlijk, want het begint niet te kriebelen om te gaan upgraden ;)

R

Herkenbaar.. (dat eerste dan ;))

Citaat van: Daklem op februari  7, 2008, 21:52:06
Op de foto vond ik hem niet overtuigend mooi. In het echt vond ik hem stukken mooier! Maar de klank. Zoveel rust, grote soundstage en prachtige synergie tussen laag.mid.hoog.

Helaas ligt deze speaker buiten mijn budget. Nouja helaas. Gelukkig eigenlijk, want het begint niet te kriebelen om te gaan upgraden ;)

TheSpeedSkater

EdoE

Citaat van: Daklem op februari  7, 2008, 18:22:56
Was jij dat  ;D

Ah, weer wat geleerd.

Ik ga er als ik bij BB&G ben altijd al stiekem vanuit dat als ik mensen tref, dit HTforummers zijn, maar bedenk me altijd net op tijd dat dit helemaal niet voor de hand ligt.

zanger

Mijn laatste stereo aanwinst is een complete set:
Klipsch rf-75, Vincent sv 236, Vincent cd s6, Vincent stu-2.
Een wereldset. de rb-75's zijn zo eerlijk als speakers kunnen zijn,
de buizen in de preamps van de vincent componenten trekken het geluid open op een weergaloze manier.
Hoe weet ik of de speakers eerlijk zijn? Ik werk als radiomusicus niet alleen door muziek te maken,
maar ook door de opnames continu te vergelijken met wat er in de zaal klinkt. Dit soort opnames heb
ik dan ook gebruikt om de speakers te kiezen. De prijs is natuurlijk heftig, maar voor high-end weer niet zo:
nog net geen 6.000,- euro.

Richi

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je aanschaf!
Woonkamer Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 • Sonos Arc Ultra Classé attic Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto Headphone Naim Atom HE • Focal Elegia • Focal Elear

wil

Een echte "stereo-aanschaf", deze tweedehands Ipod overgenomen van een forumlid:

Hoewel ik hem ook als portable ga gebruiken heb ik hem vooral gekocht voor in de keuken. Nu nog kijken naar een compact dockingsysteem met ingebouwde speakers dat toch een goed geluid geeft.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

mutiara

was eigenlijk van plan om een set martin logan source aan te schaffen echter door wat tegenvallers kwam ik noodgedwongen op de tweede hands markt terecht.

zojuist opgehaald een set magnepan MG 1.6 QR in de kleur zwart 3,5 jaar oud.

TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060