Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

« vorige - volgende »

P_j_V, Alex Groningen, Leeuwarden en 9 gasten bekijken dit topic.

toetertje

Citaat van: fietser op maart 12, 2022, 14:52:23
Foutje van Google translate?🤔

Nee, was een flauwe grap, maar dat topic heb jij waarschijnlijk gemist.  ;)

JoWa

Citaat van: Ralph71 op maart 12, 2022, 13:18:30
Linn Klimax DSM/2 met nog 2,5 jaar garantie  :)
Mooi!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Dynaudio Focus 30XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

brt

Citaat van: Richi op maart 12, 2022, 14:44:59
Een setje luidsprekerkabels van Ali voor het gigantische bedrag van 35 euro. Ze hangen er nu net tussen om te horen hoe ze het doen ten opzichte van de AudioQuest Castle Rock van 1850 euro.

De eerste bevindingen:
- er komt geluid uit
- het klinkt allemaal vlakker en afstandelijker
- minder bas
- stemmen klinken teruggetrokken
- minder sprankelend hoog

Maar ja, ze moeten nog inspelen.  :D

Dus toch 35,- 'weggegooid'.
Of moet ik dat niet zo zien?

Zien er wel tof uit trouwens!
Moest je ook nog inklaringskosten etc betalen?
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

Richi

#20353
Citaat van: brt op maart 12, 2022, 21:50:55
Dus toch 35,- 'weggegooid'.
Of moet ik dat niet zo zien?

Zien er wel tof uit trouwens!
Moest je ook nog inklaringskosten etc betalen?
Ik ga za straks weer aansluiten en dan blijven ze er een tijdje aan hangen. Daarna zien we wel wat er gebeurt.
Bij Ali al de BTW betaald en geen inklaringskosten hoeven betalen.
Ik laat hier wel weten wat het gaat worden. En als ze niet beneden blijven, dan gaan ze naar de zolder set.

Het experiment loopt helemaal uit de hand. :D Ik schrijf er meer over in mijn eigen topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=59671.msg3552642#msg3552642
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Vinyl_Fuchs

#20354
Dubbele post.
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

Vinyl_Fuchs

Na een andere phonostage: ASR Basis Exclusive X2 nu een relatief bescheiden aankoop.
Een 4mm carbon spacer voor mijn Denon headshell/ DL-A100 i.v.m. VTA/ SRA-optimalisatie.
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

Toni71

Een Denon DNP800NE. Streamer.

Makkelijker te bedienen voor vrouwlief.
Ik had liever een zwarte gehad, maar we doen het er maar mee.


Xander32

Mooi spul dat Denon 👍🏻

Citaat van: Toni71 op maart 19, 2022, 13:13:55
Een Denon DNP800NE. Streamer.

Makkelijker te bedienen voor vrouwlief.
Ik had liever een zwarte gehad, maar we doen het er maar mee.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mediator

#20358
Citaat van: WDitters op maart  3, 2022, 07:40:27
Welkom bij de club .. .Machtig mooie koptelefoon .. Endgame materiaal ..

En afgelopen donderdag de Denon binnen. Eerst via iPad/ifi versterker geluisterd en dat klonk vreselijk. Na een paar uur ging het al veel beter. Afgelopen dagen continue laten spelen en vanavond op de Unison Research aangesloten. Wat een verschil. Een enorme klankrijkdom en na een vijf/zes platen en CD's verveelt het niet. De iPad/ifi boeit me na verloop van tijd gewoon te weinig. Er klopt gewoon iets niet aan dat geluid. Nu weer aan de IPad aangesloten om extra uren te maken.

eduard

Vandaag voor mij nieuw een 2de hands topping pre 90 aangeschaft. Deze zal zeer waarschijnlijk mijn parasound 2100 uit 2010 gaan vervangen.

Huub alvast bedankt. Was al sinds deze pre uitkwam benieuwd en nu Huub de zijn verkoopt kan ik voor weinig deze uit testen.

Richi

Bij een forum sponsor een Sivga SV021 hoofdtelefoon aangeschaft. Een gesloten model vanwege de herrie die hier vaak heerst in huis. Door de kinderen of mijn vrouw die een serie zit te kijken 's avonds.   :inlove:
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Kerre

Gisteravond voor een leuke prijs een witte project RPM 1 Carbon met 2M red opgehaald. Hele verbetering tov mijn oude Sansui. Daarbij hoorde je altijd de motor lopen. Bij deze niet.  ;D

Wel ff flinke moeten afstoffen maar daar was de prijs ook naar.  ;)
Beeld: Epson TW7300 - Xtrem screen 106" 0.9 ALR - TV Sony 49X8505 - Apple TV 4K HDR Cinemike - AQ Cinnamon HDMI
Geluid: NAD T758v3 - GhentAudio 4ch Hypex NC122mp [5.1.4] - 2x Sonus Faber Sonetto V - 2x Sonetto I - Sonetto Center II - 4x Dali Altecos C-1 Atmos - XTZ 12.17 Edge - Gaia III - AQ Chicago
Analoog: Pro-ject RPM 1 Carbon 2M Red - Cambridge CP1 - AQ Forrest
Power: Supra Lorad MD06 Black stekkerdoos & Supra Lorad Silver SPC kabel

Hannibal_

Citaat van: Richi op maart 23, 2022, 07:41:32
Bij een forum sponsor een Sivga SV021 hoofdtelefoon aangeschaft. Een gesloten model vanwege de herrie die hier vaak heerst in huis. Door de kinderen of mijn vrouw die een serie zit te kijken 's avonds.   :inlove:

Door of voor? (Vrouw en kinderen)  ;)
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Richi

Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Hannibal_

Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

DofN

#20365
Niet perse. In de logica mag OF ook "beide" betekenen. Wil je een ijsje of een koekje. Als een kind antwoordt: beide dan is dat een valide keuze.

https://onderwijs.stadenesch.nl/filosofie/basis-waarheidstafels/

Zie tafel V

Ik struikelde dus niet over die zin :)


You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Hannibal_

Citaat van: DofN op maart 24, 2022, 10:39:36
Niet perse. In de logica mag OF ook "beide" betekenen. Wil je een ijsje of een koekje. Als een kind antwoordt: beide dan is dat een valide keuze.

https://onderwijs.stadenesch.nl/filosofie/basis-waarheidstafels/

Zie tafel V

Ik struikelde dus niet over die zin :)

Tenzij excluded OR...

Sorry, techneut
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

DofN

Waar, maar p ⊕ q las ik niet terug in Richi's tekst. Ik denk dat de OF volledig terecht is.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Richi

#20368
In dit geval is het toch meer EN dan OF. Vrouw en kinderen blij dat ze geen herrie uit de koptelefoon horen omdat papa muziek zit te luisteren en papa blij dat hij geen Netflix serie door de muziek heen hoort.  :D

De koptelefoon is gisteren binnen gekomen. Past goed, zit lekker en dempt flink. De volgende keer dat Netflix wordt aangeslingerd hier, gaat papa een muziekje luisteren.  :music:
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

DofN

In de OF zit ook de EN verstopt. Daarom is de of prima passend. En het laat de mogelijkheid vrij dat alleen je kinderen TV kijken, alleen je vrouw, of je vrouw EN je kinderen.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Leeuwarden


Golfer

Yamaha RX-A3070(woonkamer), Parasound 2250, Rotel RB-990BX, Marantz SA8005, Sony UBP-X800M2, LG 50NANO886PB, Philips FB-825 (zitgedeelte), FB-860 (eetgedeelte), FB-821 en een Dali Zensor Vocal. Yamaha WXA-50 (keuken met no-name inbouw plafondspeakers), WXC-50 (kantoor), Rotel RB-1080 (kantoor), B&O Penta's III en JBL E50 (kantoor).

the limp man

Een ATC C1 MK2 ter ondersteuning van de ATC SCM20PSL.

Ben erg erg blij mee!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk


sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Golfer

JBL E50 monitors . Eerst even tweeters laten controleren en een foamrand vervangen. Zit een gaatje in.
Yamaha RX-A3070(woonkamer), Parasound 2250, Rotel RB-990BX, Marantz SA8005, Sony UBP-X800M2, LG 50NANO886PB, Philips FB-825 (zitgedeelte), FB-860 (eetgedeelte), FB-821 en een Dali Zensor Vocal. Yamaha WXA-50 (keuken met no-name inbouw plafondspeakers), WXC-50 (kantoor), Rotel RB-1080 (kantoor), B&O Penta's III en JBL E50 (kantoor).