CineBasement kelder HT, eindelijk 4K!

Gestart door cinebasement, april 6, 2006, 21:31:18

Vorige topic - Volgende topic

treky22

Dit ziet er echt heel superstrak uit  :worship:

Hier kan ik alleen van dromen, aangezien ik met de HT in de woonkamer zit.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

HTip

Erg mooie pano :thumbs-up: Die kan je zo in het pano-topic plaatsen. Op deze manier krijgen we een aardige indruk hoe jouw bar eruit ziet. Verkoop je de kaartjes van achter de bar? :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Drtorky

Citaat van: cinebasement op juni 25, 2008, 21:57:07
Dank u, dank u...  ;D

Dan hier het bewijsmateriaal van de update!

Foto 1: Mijn ouwe trouwe Sanyo Z2
Foto 2: De splinternieuwe Sanyo Z2000 Full-HD  ;D

Helaas niet veel tijd meer gehad voor het testen en afstellen enzo...

Met de z2000 heb je plezier zeker :d men vader is ook zeer tevreden over dit toestel. Mits je in de kelder zit heb je wss ook geen last van een lichtinval ;)

cinebasement

@Htip: Als alles klaar is zal ik een nieuwe panorama foto maken en in het panorama topic plaatsen  8) (Maar het is geen home-cinema, mag het dan wel?  :) )

@Drtorky: Ik heb de Z-2000 nu een hele tijd in gebruik, en er zullen vast en zeker betere beamers zijn, maar ook wij zijn zeer tevreden!  :)

Ben trouwens nog bezig geweest met het restaureren van de bar. Zit al een hele tube bison-tix in verwerkt  ;D Is nu zo goed als klaar...

HTip

Citaat van: cinebasement op september  8, 2010, 22:29:56
@Htip: Als alles klaar is zal ik een nieuwe panorama foto maken en in het panorama topic plaatsen  8) (Maar het is geen home-cinema, mag het dan wel?  :) )
Ok :thumbs-up: Mag zeker in het pano-topic, want het is een prachtige ruimte die hoort bij jouw home-cinema 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

cinebasement

Hoera! Vandaag twee mooie aanwinsten voor de vitrines aangeschaft! (foto 1)  :pompom:

Verder de oude vloerbedekking verwijderd, de bar even in een andere ruimte gezet en de nieuwe rol alvast erin gelegd (morgen verder) (foto 2)

cinebasement

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Pappa heeft TOCH de vloerbedekking zelf gelegd, ook al had hij eigenlijk gezegd dat NOOIT MEER te doen omdat hij dat niet leuk vindt  :clapping: :clapping:

cinebasement

Jajaja... de vloerbedekking ligt! (foto 1) En nog best netjes ook... Het handige is dat ik de vloerbedekking een klein stukje ONDER de voorzet-wand kan wegstoppen (ruimte van ongeveer 4 cm) en bij de deuren is alles netjes recht afgesneden... toen de plinten geplaatst (ook foto 1) en eindelijk de deur naar de opslag/tijdelijke-werk-ruimte terug gehangen (foto 2).

Zometeen gaan we de bar op zijn plek zetten... Mooi moment, laatste dag van onze vakantie, maar de bar is zo goed als klaar! (Alleen de schappen en deurtjes moeten nog in de vitrines, die zijn besteld...)

Voor de zeer-nauwkeurigen onder ons (1): Foto 2 is eerder genomen dan foto 1, daarom mist er op foto 2 inderdaad nog een plintje  ;)
Voor de zeer-nauwkeurigen onder ons (2): Bij de deur naar buiten (houten deur) lijkt het alsof de vloerbedekking gebobbeld ligt. Dit is echter niet het geval, de vloer is daar gewoon niet helemaal recht...  :)

jantje112

Dat ziet er top uit. Ik zou er nog wel een flipperkastje en een arcadekast bij in kunnen denken. :) Maar helaas heb ik hier geen eens een berging :)

cinebasement

Citaat van: jantje112 op september 10, 2010, 15:37:20
Dat ziet er top uit. Ik zou er nog wel een flipperkastje en een arcadekast bij in kunnen denken. :) Maar helaas heb ik hier geen eens een berging :)

Ja daar hebben we echt serieus over zitten denken, maar dan past er geen poker-tafel meer in  8)

Peter O

Citaat van: cinebasement op september 10, 2010, 15:42:13
Ja daar hebben we echt serieus over zitten denken, maar dan past er geen poker-tafel meer in  8)

Goede keus!

Madhouse

Gezellig, eerst ff lekker filmpje kijken en daarna lekker pokeren met een drankje er bij. Volgens mij ben je die kelder straks niet meer uit te slaan.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

cinebasement

Citaat van: Madhouse op september 10, 2010, 16:03:01
Gezellig, eerst ff lekker filmpje kijken en daarna lekker pokeren met een drankje er bij. Volgens mij ben je die kelder straks niet meer uit te slaan.

Ja en anders hij wel (pokeren en drankje dan vervangen door een puzzeltje en een glaasje prik  ;D )

cinebasement

De bar staat op de juiste plek, de derde poster hangt op de plek, en we hebben alvast wat flesjes neergezet  8)

Peter O

Keurig hoor, leuke blije barman ook! Doet 'ie ook cocktaills?  :thumbs-up:

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Madhouse

Komen er ook glazen schapjes in de uitsparingen?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

cinebasement

@Peter O: Hij doet alleen cocktails met aanleng limonade, en hij maakt er nog een beetje een zooitje van  ;)

@Madhouse: Er komen zeker schapjes in (anders raak ik mijn spullen denk ik niet kwijt  :)), die zijn momenteel in bestelling en zullen komende week denk ik ariveren.

jurriaan

De plaatselijke horeca zal weinig blij zijn met een dergelijke concurrent.. :pompom:

staat er in dit topic ook een plattegrond van de totale kelder?

cinebasement

Citaat van: jurriaan op september 10, 2010, 22:20:09
staat er in dit topic ook een plattegrond van de totale kelder?

Nope, die staat er nog niet in...

HTip

Wordt erg mooi die bar. En wat de barkeeper betreft... jong geleerd is oud gedaan? :D
Showcase - Topic

Marsh

Al heb ik een mooie bar.. deze is toch net iets ht-gerichter.. jaloersheid begint weer op te komen.  ;D Erg gaaf zo!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

cinebasement

We wachten momenteel nog steeds op de schappen enzo, dus maar even voor wat apparatuur gezorgd  :)
Oude pc (P4 3GHz) met een goedkoop dvd/pc/tv-tje van de Blokker (beeld is erg ok!). Dit geheel moet gaan zorgen voor wat muzikale ondersteuning doormiddel van WinAMP en Rhapsody.

Alex Cremers

Waarom staat die daar? Ga je inkom vragen, ofzo?  ;)

Maartje

het staat er een beetje cryptisch maar . . . .

Citaat van: cinebasement op september 18, 2010, 09:56:24
Dit geheel moet gaan zorgen voor wat muzikale ondersteuning doormiddel van WinAMP en Rhapsody.

:D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .