Audiotwin's HT

Gestart door Audiotwin, februari 16, 2006, 15:52:46

Vorige topic - Volgende topic

Audiotwin

De Usher's spelen mooier zonder frontje,het lijkt als door de vorm,de hoge tonen wat gebundeld raken met de frontjes.

Ar
Tevredenheid!!!

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiotwin

Tevredenheid!!!

ener

Ik zit ook de aanschaf van een stel ushers 6371 te overwegen maar dan met de Beryllium upgrade gelijk erbij.
Ik speel momenteel nog met de audio physic yara speakers op primare versterking. Heb de ushers ongeveer 2.5 uur geluisterd en vindt ze super klinken ze zijn veel sneller in de weergave dan mijn huidige speakers (waar ik ook heel erg te spreken over ben). Ook de weergave van stemmen heeft mij positief verrast

Audiotwin

Citaat van: ener op augustus 28, 2006, 11:33:09
Ik zit ook de aanschaf van een stel ushers 6371 te overwegen maar dan met de Beryllium upgrade gelijk erbij.
Ik speel momenteel nog met de audio physic yara speakers op primare versterking. Heb de ushers ongeveer 2.5 uur geluisterd en vindt ze super klinken ze zijn veel sneller in de weergave dan mijn huidige speakers (waar ik ook heel erg te spreken over ben). Ook de weergave van stemmen heeft mij positief verrast

De Beryllium tweeter schijnt erg goed te zijn,ik ga er voor sparen ;D Je krijgt trouwens wel een mooie korting als je de oude tweeters inlevert.

Ar
Tevredenheid!!!

Attie

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Joep

Hey Arjan,

Ik heb je set gevonden hoor! Het staat er mooi bij. Die Ushers ken ik inderdaad van 'gezicht', maar nog nooit gehoord. Maar als ze beter klinken dan de Audio Physic Yara...die heb ik namelijk wel al eens gehoord.

Die houten blokjes onder de AND zijn goed! :)

sr7000

Ik vandaag mogen genieten van Ar's gastvrijheid, en zijn geweldige apparatuur. Ondertussen ben  ik de trotse eigenaar van zijn vorige speakers. Als ik iets meer tijd heb, zal ik nog wel een luisterverslag schrijven. Nu eerst lekker luisteren naar m'n nieuwe aanwinst.

Audiotwin

Was gezellig,veel plezier met de Chario's!
Tevredenheid!!!

Audiotwin

Wat update's,

Ik heb sinds kort de Oppo/BKK 971H dvd speler,eerste indruk is dat het beeld iets scherper is dan de Sony maar het scheelt minder dan ik verwacht had.

Vandaag is een XLR interlink gebracht,de Harmonic Technology Truth Link Copper en kwam erachter dat mijn stereomeubel te krap is en ik de kabel niet kan aansluiten.Ik ga een ander rack aanschaffen,de Solidsteel 3.4.
Ik zat al een tijdje te prutsen met mijn huidige rack en als ik achter nog meer gaten boor dan stort hij in.
Tevredenheid!!!

Peerless Monster

Citaat van: Audiotwin op januari 26, 2007, 00:12:12
Wat update's,

Ik heb sinds kort de Oppo/BKK 971H dvd speler,eerste indruk is dat het beeld iets scherper is dan de Sony maar het scheelt minder dan ik verwacht had.

Vandaag is een XLR interlink gebracht,de Harmonic Technology Truth Link Copper en kwam erachter dat mijn stereomeubel te krap is en ik de kabel niet kan aansluiten.Ik ga een ander rack aanschaffen,de Solidsteel 3.4.
Ik zat al een tijdje te prutsen met mijn huidige rack en als ik achter nog meer gaten boor dan stort hij in.

Kan je dan niet beter een Finite kopen?
Op hifi.nl in de 2e hands sectie staan er een aantal te koop voor weinig...
En die zijn een stuk beter dan de Solids die je zou willen kopen...
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

R

Goed plan, zijn ook nog eens prachtige racks!!

Citaat van: Peerless Monster op januari 26, 2007, 12:00:42

Audiotwin

Citaat van: Peerless Monster op januari 26, 2007, 12:00:42

Ik heb ze gezien ;)
Mijn budget is te laag en de Solid zal toch wel beter zijn dan het gammele rack wat ik nu heb.
Tevredenheid!!!

Audiotwin

Citaat van: Ruben op januari 26, 2007, 12:11:08
Goed plan, zijn ook nog eens prachtige racks!!

Ze zijn zeker mooi.Maar voor €200 is de Solid 4 laags toch geen slechte koop........of?
Tevredenheid!!!

Peerless Monster

Citaat van: Audiotwin op januari 26, 2007, 12:20:12
Ze zijn zeker mooi.Maar voor €200 is de Solid 4 laags toch geen slechte koop........of?

kan je beter het dubbele uitgeven aan zo'n Finite rack!!!
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Audiotwin

Citaat van: Peerless Monster op januari 26, 2007, 13:39:28
kan je beter het dubbele uitgeven aan zo'n Finite rack!!!

Bijna 3 dubbele(€550) voor 4 lagen en glas wil ik niet.Het probleem is dat mijn budget niet hoger kan op korte termijn en ik snel iets nodig heb,soms is het niet anders.......vrouw...........twee dochters.......... ;)
Maar de Solids zijn toch niet slecht,heeft er iemand ervaring met deze racks?
Tevredenheid!!!

Peerless Monster

Citaat van: Audiotwin op januari 26, 2007, 13:46:31
Bijna 3 dubbele(€550) voor 4 lagen en glas wil ik niet.Het probleem is dat mijn budget niet hoger kan op korte termijn en ik snel iets nodig heb,soms is het niet anders.......vrouw...........twee dochters.......... ;)
Maar de Solids zijn toch niet slecht,heeft er iemand ervaring met deze racks?

De Finites zijn echt een aanwinst in je geluid. Laat die kinderen toch... Laat die vrouw toch...
Man jouw spullen verdienen gewoon een goed rack ;D ;D ;D ;).

Nee, zonder gein, de solids zijn niet slecht, maar in verhouding niet veel beter dan een gewoon IKEA meubel op spikes heb ik gemerkt...
Ik heb hiervan een versterker tafel (dus laag rackje) gehad en in vergelijking met mijn IKEA meubel waren er niet gek veel verschillen. Die Finite die ik nu heb maakt wel degelijk verschil...
Wat je merkt in het geluid, is dat de afbeelding beter is en het geheel rustiger wordt.
Zelfs mijn vriendin viel het op toen ik het rack net kocht.
Het is een grotere verbetering dan een andere interlink van dezelfde prijs (1300 euro)

Audiotwin

Citaat van: Peerless Monster op januari 26, 2007, 14:11:25
De Finites zijn echt een aanwinst in je geluid. Laat die kinderen toch... Laat die vrouw toch...
Man jouw spullen verdienen gewoon een goed rack ;D ;D ;D ;).

Nee, zonder gein, de solids zijn niet slecht, maar in verhouding niet veel beter dan een gewoon IKEA meubel op spikes heb ik gemerkt...
Ik heb hiervan een versterker tafel (dus laag rackje) gehad en in vergelijking met mijn IKEA meubel waren er niet gek veel verschillen. Die Finite die ik nu heb maakt wel degelijk verschil...
Wat je merkt in het geluid, is dat de afbeelding beter is en het geheel rustiger wordt.
Zelfs mijn vriendin viel het op toen ik het rack net kocht.
Het is een grotere verbetering dan een andere interlink van dezelfde prijs (1300 euro)

De Finite Elemente 80A is wel mooi,moeilijk.......moeilijk........ ;D
Nee,het kan niet of 3 vrouwen of een Finite....tja dan kies ik toch maar ...............voor de vrouwen ;D
Tevredenheid!!!

Peerless Monster

Citaat van: Audiotwin op januari 26, 2007, 14:28:44
De Finite Elemente 80A is wel mooi,moeilijk.......moeilijk........ ;D
Nee,het kan niet of 3 vrouwen of een Finite....tja dan kies ik toch maar ...............voor de vrouwen ;D

Niet doen...
Een meubel zeurt niet om chocola of geld voor chocola...
Een meubel zeurt niet als je met je vrienden op stap gaat naar de kroeg
enz....

;D Je kan beter een investering doen voor een Finite denk ik om er iets van te horen (het verschil) met je huidig meubel. Met de solids koop je alleen een meubel en hoor je geen verschil waarschijnlijk ;).

Audiotwin

Citaat van: Peerless Monster op januari 26, 2007, 15:58:29
Niet doen...
Een meubel zeurt niet om chocola of geld voor chocola...
Een meubel zeurt niet als je met je vrienden op stap gaat naar de kroeg
enz....

;D Je kan beter een investering doen voor een Finite denk ik om er iets van te horen (het verschil) met je huidig meubel. Met de solids koop je alleen een meubel en hoor je geen verschil waarschijnlijk ;).

Heb jij aandelen in Finite...... ;D
Ik denk dat elk rack een verbetering is want mijn huidige meubel is echt wankel en is een ramp met plaatsing omdat hij achter gedeeltelijk dicht is,gelukkig ben ik tegen instortende racks verzekerd.
Tevredenheid!!!

Peerless Monster

Citaat van: Audiotwin op januari 26, 2007, 16:24:34
Heb jij aandelen in Finite...... ;D
Ik denk dat elk rack een verbetering is want mijn huidige meubel is echt wankel en is een ramp met plaatsing omdat hij achter gedeeltelijk dicht is,gelukkig ben ik tegen instortende racks verzekerd.

Nee, ik heb er één en ik vind het verbazend gewoon wat een goed rack kan doen met je geluid.
Ik was eerst sceptisch, maar na het horen van het Master rack bij Pjotr27 ben ik overgehaald...

Audiofiel

Ik kan Rens' reactie onderschrijven, de Finite Pagode's zijn hele mooie rekken. Ik heb er gisteren zelfs 2 gekocht en zojuist opgehaald. Ik ga vanavond foto's maken en de oude racks leeghalen. :D

R

Bij rikstoet geweest?

Citaat van: Audiofiel op januari 26, 2007, 17:29:24
Ik kan Rens' reactie onderschrijven, de Finite Pagode's zijn hele mooie rekken. Ik heb er gisteren zelfs 2 gekocht en zojuist opgehaald. Ik ga vanavond foto's maken en de oude racks leeghalen. :D

Audiofiel