BB&G nu ook dealer van MartinLogan!

Gestart door garmtz, februari 8, 2006, 16:10:22

Vorige topic - Volgende topic

garmtz

Na lang aandringen en onderhandelen met de importeur, zijn we er uit: Beter Beeld en Geluid mag zich trots MartinLogan dealer noemen! 8)

MartinLogan is beroemd geworden met 'hybride' elektrostaten. Dit zijn elektrostaten die voor het laag een 'normale' conus gebruiken. In de loop der jaren is de integratie van het elektrostatische paneel en de woofer steeds beter geworden en op dit moment eigenlijk onhoorbaar. Verder hebben de MartinLogans minder last van een kleine 'hot spot', door de gekromde statoren, die een 30 graden afstraling hebben. Lees meer over de technologieën van het merk op de MartinLogan site: http://www.martinlogan.com

Belangrijke nieuwste ontwikkelingen zijn twee nieuwe speakermodellen met actief laag (zie dit topic: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=34338.0), de Summit en de Vantage:

Summit persbericht: http://www.hifi.nl/nieuws.php?keuze=36810

Vantage persbericht: http://www.hifi.nl/nieuws.php?keuze=37374

Verder maakt het merk ook een lijn goedkopere speakers met magnetostatische midden- en hoogunits, die voor hun prijs erg goed presteren en perfect geschikt zijn voor moderne interieurs met plasmaschermen. Voorbeeld, de Fresco:

Voor vragen, opmerkingen en prijsinformatie mag deze thread worden misbruikt...  >:D

Harry HT

Hoi,
Citaat van: garmtz op februari  8, 2006, 16:10:22
Na lang aandringen en onderhandelen met de importeur, zijn we er uit: Beter Beeld en Geluid mag zich trots MartinLogan dealer noemen! 8)
Gefeliciteerd met het dealerschap  O0

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Jean Sibelius

Hoi Garmt / Bjorn,

Gefeliciteerd met het dealerschap! Wat kosten ze als ik vragen mag?
Ik geloof nooit dat ze überhaupt ooit door de WAF-test komen, maar misschien is de prijs al een reden om er niet eens over te beginnen...

Groetjes, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

garmtz

Citaat van: HSN op februari  8, 2006, 17:44:32
Hoi Garmt / Bjorn,

Gefeliciteerd met het dealerschap! Wat kosten ze als ik vragen mag?
Ik geloof nooit dat ze überhaupt ooit door de WAF-test komen, maar misschien is de prijs al een reden om er niet eens over te beginnen...

Groetjes, Jan

Ze kosten:

Summit €12000
Vantage €6400

Er komt ook een iets kleinere Vantage, de Vista genoemd, zonder actief laag. Deze wordt schat ik zo'n €4500. Is eigenlijk de opvolger dus van de Aeon i.

De kleinste elektrostaat is de Clarity voor €3500. Hieronder zitten de magnetostatishe Mosaic en Montage.

myself

Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

er staat "ze" dus ik denk met z'n 2en.

garmtz

Citaat van: Ruben op februari  8, 2006, 19:14:43
er staat "ze" dus ik denk met z'n 2en.

Ja, zijn prijzen per paar. Ik moet zeggen dat het weer enorm begon te kriebelen vanmiddag toen ik mijn 'oude' Aeons hoorde. Krijg je als je een jaar droog staat zonder ML's...  ;D

FrankB

Gefeliciteerd Garmt, mooie aanwinst erbij in het assortiment!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

garmtz

Citaat van: advr op februari  8, 2006, 20:52:38
magnifiek Garmtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;D ;D ;D

Dacht ik ook maar effe advrzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....... ;D ;D

R

Oh ja, vergeten ;)

Proficiat mannen.  O0 O0

garmtz

fikszo

Proficiat!

Ik moet zeggen dat ik al enige tijd aan het uitkijken ben naar een set die, passend bij mijn plasma, wel aan de verwachtingen kan voldoen, maar wel aan de muur bevestigd kan worden.

Mijn vraag dan ook; zo'n setje Fresco's... over welk bedrag moet ik dan gaan denken?
MAC Mini I Classe CP-800 MKII I Classe CAM-400 mono's I Transparent MusicWave Ultra 5th Gen I Transparent MusicLink Ultra MM2 I B&W 803 D3

advr

Citaat van: garmtz op februari  8, 2006, 21:24:03
Dacht ik ook maar effe advrzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....... ;D ;D

heerlijkzzzzzz, dat wordt genieten geblazen met al dat moois in je assortiment!!
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

garmtz

Citaat van: fikszo op februari  9, 2006, 09:26:44
Proficiat!

Ik moet zeggen dat ik al enige tijd aan het uitkijken ben naar een set die, passend bij mijn plasma, wel aan de verwachtingen kan voldoen, maar wel aan de muur bevestigd kan worden.

Mijn vraag dan ook; zo'n setje Fresco's... over welk bedrag moet ik dan gaan denken?

On-walls:

Fresco €1175
Vignette €850

In-walls:

Voyage €2450
Passage €990

fikszo

Citaat van: garmtz op februari  9, 2006, 09:55:57
On-walls:

Fresco €1175
Vignette €850

In-walls:

Voyage €2450
Passage €990

Is dat per set van 5?
MAC Mini I Classe CP-800 MKII I Classe CAM-400 mono's I Transparent MusicWave Ultra 5th Gen I Transparent MusicLink Ultra MM2 I B&W 803 D3

garmtz

fikszo

Citaat van: garmtz op februari  9, 2006, 10:01:04
Nee, per stuk...

Was ik al bang voor, maar omdat je eerder in dit topic de prijs per paar noemde......

Vooralsnog ff 'out of reach' :(

fca

Gefeliciteerd.

Alweer een topproduct erbij.

BBG is niet meer te stoppen. ;D

Jullie hebben 2 topmerken. (luidsprekers)
ML en WB.

keep up the good work.

garmtz

Citaat van: fca op februari  9, 2006, 11:21:18
Gefeliciteerd.

Alweer een topproduct erbij.

BBG is niet meer te stoppen. ;D

Jullie hebben 2 topmerken. (luidsprekers)
ML en WB.

keep up the good work.

Thanks!  8)

searcher

Gefeliciteerd,

Mooi om inmiddels een ruim keuze assortiment te kunnen aanbieden. :D
Het moet toch een jongensdroom zijn om van je hobby je 2e vak :D te kunnen maken.

mvg Searcher

garmtz

Citaat van: searcher op februari  9, 2006, 13:41:12
Het moet toch een jongensdroom zijn om van je hobby je 2e vak :D te kunnen maken.

Absoluut, maar het blijft hard werken...  ;)

diceman

Zo mannen,

Dat is weer een serieus merk erbij O0  8)
Jullie hebben echt mooie items in jullie dealerschap, proficiat!

garmtz

Citaat van: diceman op februari  9, 2006, 19:42:55
Dat is weer een serieus merk erbij O0  8)

Yep... :)

CiteerJullie hebben echt mooie items in jullie dealerschap, proficiat!

Thanks, ik ben ook serieus echt enthousiast over ons merkenportfolio! O0