Erik's Ht

Gestart door Eriks, januari 4, 2006, 01:08:16

Vorige topic - Volgende topic

kohns

B&W 802 Diamond, ghost center, CWM DS8 | Primare CD31, SP31, A30.3, A32 | Dune player | Kimber, VDH, Oehlbach | Isotek | Logitech Harmony | Panasonic TH-50PY700F, PTA-900E | Projecta Electrol High contrast M

FrankB

Ziet er super uit Erik!

Alleen, hoe lang staan die bloemen op je sub wanneer je een film kijkt? Lijkt me ook een dure grap, telkens een nieuwe vaas kopen >:D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Eriks

PANIEKPANIEK.......................ofnie.......da kan ook tuurlijk..................... :P Erikje (en de WAF coulante vrouw O0) hebben een nieuwe woonruimte met een aantal (bijna alles is goed ;D) voordelen maar ook twee grote nadelen  en dat is (1) geen dedicated HT ruimte en (2) het is een flat....niet geheel onbelangerijk voor de SPL freak :P
Wat dus heeel erg mooi is dat we een woonkamer/eetekamer heb van ruim 57 m2, en ook leuk is dat we op de 1ste etage zit naast de trap/lifthal dus effectief? 2 directe buren in een flat. Eerder haalde kohns al iets aan over kiddo's en JA er is er een op komst!!!! een man wel te verstaan en met mogelijk mijn genen moet er inderdaad een deur voor de installatie ;D. Voorkomen is beter dan genezen zei mijn moeder altijd.
Deze hele nieuwe fase in ons leven betekend een mooiere ruimere woonruimte en een WAF friendly HTtje/woonkamer en helaas een ook hogere woonlast. Ook kost een kleine kost geld dus heb ik mijn surround speakers van de hand gedaan (ik draaide 7.1)
Een tijdje zonder surround waarmee ik dus veel mis in de soundtrack (voor het beste goede doel in je leven) Financieel en WAF overwogen heb ik besloten om over te gaan op 5.1 met als surrounds de FPM2 of VM1 van B&W, en daarbij wordt 7.1 ook karig aangeboden op de nederlandse DVD markt en dus ook voorloping geen discussie onderwerp wat mij betreft.
De keuze die gemaakt zal worden hangt nogmaals volkomen van de financieele situatie af, we moeten tenslote nu alle middelen in zetten om een prettige woonruimte "te bouwen" voor het gezin.
Ik ga spoedig de tussenstand delen met jullie D.M.V. foto's want daar houden jullie wel van he   O0
Dit zal dus zonder surround speakers zijn! Naar onze mening wordt de nieuwe woonruimte wel een ruimte die onze apparatuur en aankomende aan te schaffen apparatuur meer eer aan doet dan de vorige woonruimte. Ik kan helaas geen "voortgangfoto's" posten want ik ben er zo een die z'n camera in alle hectiek in een doos duwt en vervolgens vergeet welke :P

Ik houd jullie op de hoogte van de voortgang MAAR  (there's always a catch ;D) mijn ADSL moet ook verhuist worden en dat gaat eigenlijk altijd bij fout mij, ik heb zoiets altijd, dus ik kan nog 2/3 dagen reageren en daarna wordt het op zekerminder frequent dan nu.

I salute you

Roeland

Wat een gaaf dressior is dat  O0
Welke afmetingen heeft die?
Zelfbouw?

-Freek-

Mooie set! De ruimte is vind ik ook erg mooi ingedeeld! Mooi hoor!

Maar trouwens van het HTtje maar gewoon HT hoor ;D

Eriks

alles wordt anders he ;D

Moondust

Mooie set. Ga je nog een zwarte rand om je scherm heen maken?
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

xdc

Citaat van: Moondust op januari 23, 2006, 17:20:48
Mooie set. Ga je nog een zwarte rand om je scherm heen maken?

Is die opmerking nu grappig bedoeld ? :o  lees even een pagina terug  ;D ;D
HT Specs  : Projector Pana 900 , B&W 603, Philips 963SA Rotel 1075 , 1066

Moondust

Citaat van: xdc op januari 23, 2006, 18:38:53
Is die opmerking nu grappig bedoeld ? :o  lees even een pagina terug  ;D ;D
Ik had er overheen gelezen... :-\
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

JWO

Zou je me misschien kunnen vertellen wat voor kleur rood je die muur had/hebt op die eerste foto's ?

Denon - Vincent - Marantz - Klipsch - Barco data 500

Eriks

Nee sorry geen idee, woon er nu ook niet meer meer zoals je hierboven kan lezen. Het is in ieder geval ERG rood  ;D

Ben nu bezig met een scherm en nieuwe WAF surround speakers dus de B&W 602S3 de deur uit. Zat te denken aan de Jamo A510 wegens WAF en kosten plaatje.. iemand hier iets over gelezen of gehoord?

Eriks

En een update, cq tussenstand, moet nog zoveel doen!!!!

Dru

foto's komen heel slecht door (willen niet laden)  :(

Eriks

vreemd, meer mensen dit probleem? hier werkt het prima namelijk........

Marc R

Hier zijn de afbeeldingen ook gewoon goed zichtbaar. Blijft een mooie set. Mooie nieuwe ruimte ook!

Cage

Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen met de Jamo surround speakers zker i.c.m. je B&W's. Ik heb hier zelf ook over lopen twijfelen maar besloten om voorlopig mijn oude surrounds nog maar de houden. Ze hebben zeker een hoge Waf.
:shaun: Arcam avr300 | Oppo BDP-103 | Epson TW-7200 | SqueezeBox Reciever + BOTWS| QNAP TS-119 NAS | Phonar Veritas P6 Edma, C4 Edma, M4 Edma :shaun:

Eriks

Citaat van: Cage op juni 26, 2006, 11:30:33
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen met de Jamo surround speakers zker i.c.m. je B&W's. Ik heb hier zelf ook over lopen twijfelen maar besloten om voorlopig mijn oude surrounds nog maar de houden. Ze hebben zeker een hoge Waf.

Ik kan er maar geen review over vinden....... erg vervelend want de looks staan mij ook erg aan

Cage

Dat probleem had ik ook. Er staan geloog ik wel wat meningen bij kieskeurig maar daar hecht ik niet heel veel waarde aan. Vandaar dat ik het voorlopig maar bij mijn oude speakers houd.
Heb je trouwens al naar de B&W DS6 S3 gekeken.
http://www.bwspeakers.com/index.cfm/fuseaction/products.models/label/MODEL%20DS6%20S3

Deze passen wellicht beter bij jouw set dan de Jamo's
:shaun: Arcam avr300 | Oppo BDP-103 | Epson TW-7200 | SqueezeBox Reciever + BOTWS| QNAP TS-119 NAS | Phonar Veritas P6 Edma, C4 Edma, M4 Edma :shaun:

Eriks

B&W DS6 S3 is erg mooi en ook in het wit verkrijgbaar echter wel per set ongeveer 350-, euro duurder...... maar wel mooier geen twijfel over mogelijk...

B.J.

Moeten je rears niet iets meer ingedraaid? Of is dat de niet in gebruik stand (waf/kids)  :D

Eriks

Citaat van: Bas Janssen op juni 26, 2006, 16:10:16
Moeten je rears niet iets meer ingedraaid? Of is dat de niet in gebruik stand (waf/kids)  :D

Het klinkt op deze manier werkelijk ontzettend homogeen, niet erg belangrijk want ze worden deze week opgehaald en veruild door de Jamo A510........OF De b&W DS6S3, ik ben net aan het twijfelen gebracht ;D

Eriks

heb laatst toch maar mn speakers dichter langs het dressoir gezet en dat klinkt 100X beter. Achter de rechter speaker zit de deur naar het balkon vandaar de keuze om ze eerst tegen de muur aan te zetten........stom dus blijkt achteraf.... zo kan je er ook prima door.

Stofkapjes erop en in het donker valt alles weg tegen de donkere gordijnen en blijft alleen het beeld over, ik ga alleen die balk die onder aan het scherm hangt nog zwart maken met van die velourstape.

Alles is een beetje in de kamer gedumpt en het is echt niet zoals ik het wil.

LittleNinja

Hi Erik(s),

Hoe breed is het dressoir?

Wij hebben zelf een dressoir van 2,4 breed, waardoor de fronts redelijk ver uit elkaar staan. Ik krijg de dame niet zover om het dressoir te dumpen ( lees: elders te plaatsen )..

Bij jou ( jullie ) ziet het er overigens wel prima uit! Het blijven stijlvolle speakers!!

( Iedere keer als ik zo'n mega scherm voorbij zie komen, krijg ik de neiging om weer te proberen mijn dame te overtuigen... )
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

riesjdabietsj

:o Dude...  O0

heeeeeeeeeeel mooi.... de kleur van de B&W's ben ik normaal niet zo kapot van, maar dat past echt goed bij de rest!
En mieljaar wat een scherm....

Had jij die sub niet een tijd geleden te koop staan??
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: LG C3 OLED 77" | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

LittleNinja

Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....