Wybrand's Stereo HT

Gestart door W, oktober 25, 2005, 19:48:18

Vorige topic - Volgende topic

W

Zojuist terug van de stad, heb wat spikes meegenomen om te testen. Ik heb namelijk erg veel probleem met m'n laagweergave. Omdat mijn speakers, zoals op eerdere foto's te zien is, op kasten staan heb ik er een soort klankkasten bij. ik zal zometeen tijdens het testen misschien nog wel even een foto maken. De zwarte spikes zien er best mooi uit!

Wybrand

advr

leuk, leuk, ik heb een nieuwe camera ;D ;D
(ja helemaal off topic natuurlijk ::))
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

W

Citaat van: advr op juli 14, 2007, 15:56:31
leuk, leuk, ik heb een nieuwe camera ;D ;D
(ja helemaal off topic natuurlijk ::))

Gefeliciteerd, ga je ook nog nieuwe foto's van je stereo maken ? :D

Wybrand

advr

Citaat van: WyGo op juli 14, 2007, 16:50:20
Gefeliciteerd, ga je ook nog nieuwe foto's van je stereo maken ? :D

Wybrand

zal het eens proberen ;D
een super kleine compacte en vooral simpele Pentax ;D ;D

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

W

"tis me inmiddels duidelijk. De spikes gaan, de stands komen!

De spikes hebben wel degelijk invloed op de laagweergave. Toch kies ik voor een wat makkelijkere plaatsing met stands(evenals de looks). Ik hoop deze week de volgende stands te kunnen bestellen:

Wybrand

Audiofiel

Citaat van: WyGo op juli 16, 2007, 14:39:23
Ik hoop deze week de volgende stands te kunnen bestellen:

Waarom kies je voor 4 verschillende stands? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

W

Citaat van: Audiofiel op juli 16, 2007, 14:41:49
Waarom kies je voor 4 verschillende stands? ::)

Om te testen natuurlijk! ook even kijken wat beter staat, zilver of zwart... ;D

kippekop

Leuke speakertjes die wharfedales, goede standjes erbij en het zal in jou niet al te grote ruimte prima klinken. Goede investering voor nu :)
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

advr

leuke ontwikkelingen in huize Wybrand ;D ;D

W

:)

Ze zijn inmiddels besteld en met een beetje geluk donderdag in huis. Dan pas over 3 weken oid van genieten omdat ik eerst op vakantie ga :-X Kan ik donderdag mooi de tijd nemen om ze goed neer te zetten :)

Wybrand

R

W

Citaat van: R op juli 17, 2007, 16:30:53
Klinkt goed!! feli..
thnx

't zijn trouwens de zwarte. (linksvooraan op de foto hierboven)

Wybrand

W

Damn, ze zijn binnen.

Laagweergave echt flink verbeterd! Ik merk nu dat het laag nog wat in de hoek van m'n kamer zit ipv in de kasten die onder m'n speakers stonden(akoestiek :( ). Ze zien er trouwens ook wel echt mooi uit! Alleen jammer dat de topplaat echt net ietsje te groot is :(

Fototoetsel zit al ingepakt voor vakantie dus dat komt erna, tenzij ik m'n compactcam nog aan de praat kan krijgen. Zometeen even proberen...

In ieder geval zeker een upgrade! :o

Wybrand

advr

gefeli met je upgrade ;D

hier ook alles ingepakt voor de vakantie. Het wordt wel erg druk op de weg naar Italie. maar goed we zijn weg uit het kikkerlandje 8)

tot volgende maand ;D ;D

(het wordt tijd om eens op de koffie te komen in Tilburg!)

ad.

W

Citaat van: advr op juli 19, 2007, 20:39:35
gefeli met je upgrade ;D

hier ook alles ingepakt voor de vakantie. Het wordt wel erg druk op de weg naar Italie. maar goed we zijn weg uit het kikkerlandje 8)

tot volgende maand ;D ;D

(het wordt tijd om eens op de koffie te komen in Tilburg!)

ad.

Ad, ik woon niet in Tilburg :)

Nog even een snelle foto gemaakt van de stands:

Wybrand

advr

Citaat van: WyGo op augustus  8, 2007, 20:49:19
Ad, ik woon niet in Tilburg :)

Nog even een snelle foto gemaakt van de stands:

Wybrand

ik zat met mijn hoofd al in Italie :o :o

ziet er goed uit!

Ad.

R

Mooie stands!!. Echt een stuk beter zo!

royal d

Idd ziet er mooi uit (ook belangrijk)