Ruben's meubel, tijd voor een update!

Gestart door R, oktober 9, 2005, 20:23:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Grindtegel

Citaat van: GTDesign op januari  4, 2006, 22:52:32
Heb zelf ook eens zo'n soort gelijk meubel gemaakt en gespoten in blauw hoogglans. Alle hoeken onder 45 graden gezaagd zodat de voorklep mooi aansluit.

Zeg GT, heb je misschien nog een tekening van jouw meubel? Ik ben naar zoiets op zoek, je hebt precies gemaakt wat ik in gedachten heb voor mijn tv/stereo meubel voor in de woonkamer.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Movievault

<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Movievault

#78
Geef me maar de afmetingen dat je wilt hebben
PM me ze maar
Buitenafmetingen en dikte van de planken dat je wilt hebben
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Grindtegel

pm naar Frank om topicvervuiling te voorkomen
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

GTDesign


R


molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

R

Na wat tentamendruk gaan we dit weekend weer verder. Dit weekend grondig en strak schuren. Daarna een goede laag grondverf erover. Hopelijk volgende week af... >:D

R

Lekker 2,5 uur staan schuren op zo'n klein meubeltje. Hij begint aardig strak te worden. Het valt me niets tegen. Hier dan nog een kleine showcase(1 foto) van de 2de laag grondverf.

Op de foto is het schuifmechanisne ook te zien. Ik deze positie kan de klep naar beneden, ongeveer een rechte beweging van 3 cm naar je toe. Dan kan ie open klappen.

W

#85
Nu nog 'n kleurtje!

& meer foto's!

MvG,
Wybrand

R

ok ok. eigenlijk komt er geen kleur op, hij wordt zwart namelijk :P

W

Net zo mooi glanzend zwart als je Concerto's? :)

MvG,
Wybrand

Jean Pierre

Citaat van: WyGo op januari 14, 2006, 17:46:03
Net zo mooi glanzend zwart als je Concerto's? :)

MvG,
Wybrand
mooier  ;D


Mooi meubel ruben! Welke kleur zwart ga je hem geven? hoogglans, zijde, mat??

W


R

Citaat van: Jean Pierre op januari 15, 2006, 15:08:46
mooier  ;D


Mooi meubel ruben! Welke kleur zwart ga je hem geven? hoogglans, zijde, mat??

Tnx, hij wordt zwart hoogglans.

GTDesign

Natuurlijk heeel mooi zwart hooglans, maar let op je moet er om het uur met een stofdoek overheen. ;)

R

Citaat van: GTDesign op januari 19, 2006, 17:12:42
Natuurlijk heeel mooi zwart hooglans, maar let op je moet er om het uur met een stofdoek overheen. ;)

Ja ach, zal mooi kleuren bij de speakers. Ik zag alleen vandaag dat er een naadje was onstaan. Lijmnaadje weggezakt dat een klein beetje in het zicht zat. Dat wordt dus vertraging door plamuren. :(

FrankB

Citaat van: Ruben op januari 19, 2006, 17:40:10
Ja ach, zal mooi kleuren bij de speakers. Ik zag alleen vandaag dat er een naadje was onstaan. Lijmnaadje weggezakt dat een klein beetje in het zicht zat. Dat wordt dus vertraging door plamuren. :(

Sjonge jonge, moet ik nog langer wachten voordat we eindelijk eens die afspraak in kunnen gaan plannen :P
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

ha ha, ja idd. remc is je ook al voor geweest :P

sauron

#95
Hoi Ruben,

CitaatMooi meubel ruben! Welke kleur zwart ga je hem geven? hoogglans, zijde, mat??

Kleine tip voor een hoogglans zwart meubel.... Beplakken(fineren) met formica hoogglans is ook een optie.
Ik heb dit laten doen voor een verhoging van mijn DD12 die ook hoogglans zwart is en het resultaat is   8)
geen verschil (qua uitzien dan)


groeten Sauron
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

bmateijsen

Maar de hamvraag is dan natuurlijk.. hoe klinkt het? Merk je verschil?

Groet Bjorn

R

Citaat van: sauron op januari 30, 2006, 20:44:36
Hoi Ruben,

Kleine tip voor een hoogglans zwart meubel.... Beplakken(fineren) met formica hoogglans is ook een optie.
Ik heb dit laten doen voor een verhoging van mijn DD12 die ook hoogglans zwart is en het resultaat is   8)
geen verschil (qua uitzien dan)


groeten Sauron


Gave tip.. Kun je wat meer vertellen over prijs, verkrijgbaarheid? Hij staat nog in de grond namelijk ;)

sauron

#98
Citaat van: Ruben op januari 30, 2006, 22:25:03
Gave tip.. Kun je wat meer vertellen over prijs, verkrijgbaarheid? Hij staat nog in de grond namelijk ;)

Ik zal morgen even navraag voor je doen, het ziet echt super uit. Net als pianolak  8)

Wat zijn de maten van je meubel?
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

R

euh uit het hoofd, 1070 x ±450 x ± 350

Bedankt vast. Is het moeilijk om te doen? Dat zou wel extreem bij mijn speakers passen in de pianolak.