High Definition Media Player: SnaZio Net DVD Cinema HD

Gestart door Robert, oktober 1, 2005, 17:42:37

Vorige topic - Volgende topic

jurjen

Citaat van: riwi op augustus  7, 2006, 20:23:10
@woziak, Bedankt voor de testbeelden site. Ik had hem al eens gezien, maar bij deze gebookmarked  8)

Dat zijn hele mooie testbeelden, mijn dank is groot!   http://www.w6rz.net/

Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

Starred

Moet je eigenlijk een dvdR of een cdR gebruiken om de nieuwe firmware erop te zetten?

Dergert

Heb zojuist ook de firmware voor de drive erop gezet, werkte prima en snel klaar.
Heb het gewoon op een cd-r gedaan.

Starred

Citaat van: dergert op augustus  8, 2006, 19:20:59
Heb zojuist ook de firmware voor de drive erop gezet, werkte prima en snel klaar.
Heb het gewoon op een cd-r gedaan.

A of D versie?

Dergert

Starred

Zojuist de A versie geflashed. Unit werkt nog gewoon, maar helaas geen enkele verbetering

riwi

Citaat van: Starred op augustus  8, 2006, 19:42:39
Zojuist de A versie geflashed. Unit werkt nog gewoon, maar helaas geen enkele verbetering

Starred, jij had er toch een andere drive in geschroefd of vergis ik me? Of werkte dat toch niet goed en heb je de originele drive weer terug gemonteerd?

Starred

Citaat van: riwi op augustus  8, 2006, 20:19:17
Starred, jij had er toch een andere drive in geschroefd of vergis ik me? Of werkte dat toch niet goed en heb je de originele drive weer terug gemonteerd?

Ik had dat gedaan, maar omdat ik de snelheid van die drive niet had terug geschroefd maakte hij teveel herrie en heb ik de orginele unit er weer ingeplaatst.

Nu denk ik er toch weer sterk aan om die andere drive er toch weer in te zetten (met snelheid van max 4x.)

Woziak

Citaat van: Starred op augustus  8, 2006, 19:42:39

Jammer dat je geen verbetering merkt, maar goed om te weten dat het werkt.

Op de 306D merk je echt verschil...

Woziak

Starred

Woziak

Starred

Volgens mij is het toch een readprobleem en geen buffering probleem, want het truukje om naar 80% te gaan en dan weer terug werkt ook niet

Woziak

Citaat van: Starred op augustus  9, 2006, 23:21:41
Volgens mij is het toch een readprobleem en geen buffering probleem, want het truukje om naar 80% te gaan en dan weer terug werkt ook niet

Die indruk heb ik ook. Na het upgraden van de 306D drive speelde een DVD-R met een TS meteen vanaf het begin zonder stotteren.
588j ga ik vanavond eens proberen.

Overigens zijn de bufferings problemen ook door Sigma en Syabas onderkend dus zal het een combinatie zijn van beide op de Snazio.  ::)

Dergert

grr moet ik nero er weer opzetten  :-\, net eraf geflikkerd...durf het niet te branden met een ander proggramma..En aangezien Nero niet een van mijn favorieten is...

SiR-ROUND

Nero is niet echt lekker, maar als je niks raars doet gaat bulkbranden wel goed.

Dus je gaat flashen vanaf DVD?

Suc6!

Dergert

Nee ik brand het net als de vorige op een cd-r. Normaal brand ik altijd alles met ones, erg betrouwbaar en degelijk, maar dit durf ik niet aan omdat het een nrg bestand is.

Woziak

Citaat van: dergert op augustus 10, 2006, 12:42:10
Nee ik brand het net als de vorige op een cd-r. Normaal brand ik altijd alles met ones, erg betrouwbaar en degelijk, maar dit durf ik niet aan omdat het een nrg bestand is.

De file zoals gehost op MPC was bij mij een ISO bestand...  ???

Edit: Topic is trouwens verwijderd op MPC.

SiR-ROUND

Woziak

Citaat van: SiR-ROUND op augustus 10, 2006, 13:47:47
een nrg is toch een Nero ISO?

NRG is een Nero Disk Image file. Dat is geen standaard ISO.
Maar ik bedoelde dat de image bij mij na het uitpakken een .iso extensie had.

Dergert

Is inderdaad een iso bestand deze keer, fik hem dus zonder Nero weg met mijn eigen brand programma..
Inderdaad is het topic weg  ??? vraag me af waarom..

Woziak

Citaat van: dergert op augustus 10, 2006, 17:12:22
Is inderdaad een iso bestand deze keer, fik hem dus zonder Nero weg met mijn eigen brand programma..
Inderdaad is het topic weg  ??? vraag me af waarom..

Ik vraag het me ook af...  ^-^

Dergert

Wacht nog wel even met die update, vertrouw het niet meer zo eigenlijk ....

Woziak

Citaat van: dergert op augustus 10, 2006, 19:23:22
Wacht nog wel even met die update, vertrouw het niet meer zo eigenlijk ....

De file lijkt ok te zijn. (in vergelijking met de oudere images)
Straks maar even proberen denk ik.  ;)

Starred