Ik ben naar een concert/voorstelling geweest van...

Gestart door Martin_M, september 26, 2005, 11:05:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Etiennevh

Afgelopen zaterdag: Marco Borsato in de Heineken Music Hall.. Voorprogramma door Waylon.. Donders wat is die gozer goed! :)

Komende zaterdag: Muse in Wembley Stadium London :)  O0
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

peterrr

Citaat van: Etiennevh op september  8, 2010, 13:59:34
Afgelopen zaterdag: Marco Borsato in de Heineken Music Hall.. Voorprogramma door Waylon.. Donders wat is die gozer goed! :)

Komende zaterdag: Muse in Wembley Stadium London :)  O0



BOFKONT?......
Zwaai even tijdens " Knights of cydonia "  dan kan ik je herkennen op de dvd die daar weer word opgenomen.  ;D

Zelf ga ik die avond naar Moke...

Veel plezier

Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Marco71

Ook alweer gelden van afgelopen vrijdag, toen naar Massive Attack geweest in Antwerpen. Retegoed! Veel dynamiek, mooie klanken afgewisseld met wall of sound. Zoals een goed concert hoort te zijn, een emotionerende ervaring )

O0 <- Horace Andy

:ph34r: <- Del Naja

:pompom: <- Martina

AbZ


pietnoeck

3 weken geleden Cheap Trick gezien in Las Vegas met hun uitvoering van het album " Sgt Pepper Lonely Hearts Club"

Heerlijke nostalgie.
En daarna nog hun greatest  Hits;  I love you to love me ............

Etiennevh

Citaat van: peterrr op september  8, 2010, 16:56:48


BOFKONT?......
Zwaai even tijdens " Knights of cydonia "  dan kan ik je herkennen op de dvd die daar weer word opgenomen.  ;D

Zelf ga ik die avond naar Moke...

Veel plezier

Grt peterr
Haha het was echt te gek. Ik had het idee dat er zo'n 70.000 man in het stadion waren, exacte aantallen ken ik niet. Stonden vooraan, ongeveer 10 meter van Muse af. Echt waar, ik heb veel concerten gezien. Maar dit was toch wel de mooiste tot nu toe. Echt helemaal te gek! De opening begon met Uprising (they will not controll us) en ze sloten af met Knights of Cydonia. De nummers blijven maar door mijn hoofd malen.. Een heeele goede herinnering!!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

peterrr

Mooi, man ...vergeet je nooit meer dat je erbij geweest bent.
zelf had ik in het begin niet door dat het "erbij" hoorde we stonden ook in de circel in de goffert ::)



grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

turtlespeed

MARILLION, The best-kept secret in the music industry !

Dirk

Citaat van: Marco71 op september  8, 2010, 19:18:07
Ook alweer gelden van afgelopen vrijdag, toen naar Massive Attack geweest in Antwerpen. Retegoed! Veel dynamiek, mooie klanken afgewisseld met wall of sound. Zoals een goed concert hoort te zijn, een emotionerende ervaring )

O0 <- Horace Andy

:ph34r: <- Del Naja

:pompom: <- Martina
Ik ben bij de break voor de bisnummers vertrokken  :(
'k heb nog nooit zo'n slecht geluid gehoord in het SP, terwijl ik nochtans ter hoogte van de FOH stond.
Nou weet ik wel dat deze zaal behoorlijk ruk is qua akoestiek, maar hier viel toch echt wat veel beters van te maken, zonde...want aan de set (technisch) lag het zeker niet...eerder aan de onkunde van de geluidstech van dienst.
Het licht was dan weer wel een plaatje, maar ze draaien dan ook (zoals vaak tegenwoordig) 95% op timecode, dus als het "ontwerp" er eenmaal staat kan er daarbij weinig fout gaan.
Ik was er ook bij in Brussel (Vorst Nationaal enkele maanden terug) en daar was het gewoon 200% beter, wat me pijn doet als MA-fan en Antwerpenaar ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

AbZ


Richi

Citaat van: turtlespeed op september 17, 2010, 13:22:19
Vanavond naar Peter Gabriel  :worship:
Wat was hij goed zeg! Op normaal volume gespeeld en je kon een speld horen vallen. Heerlijke muziek met een schitterende presentatie, een van de beste concerten die ik gezien heb.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

WimB

Gisterenavond de prog.rock band Porcupine Tree in Bochum bezocht.
Geweldig goed en strak concert.
Jammer alleen dat ze heel paranoïde doen over het maken van foto's, als je je telefoon uit je zak haalt staat er al zo'n "sicherheidsdienst" figuur naast je.

copran

Afgelopen maandag naar Supertramp geweest.
Was Super.
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

htandre

Citaat van: copran op oktober  8, 2010, 21:22:35
Afgelopen maandag naar Supertramp geweest.
Was Super.
Ik was er ook bij, inderdaad een goed concert, alleen jammer dat Fools Overture niet werd gespeeld.
HT-ruimte: Yamaha RX-A780, Dune H4K Pro, Sony UBP X800M2, JVC D-ILA X7900BE, 4 x Totem Kin mini, 4 x Atacama Duo 7,Totem Kin mini Flex (Centre), Sub SVS PB1000
Wooonkamer: Yamaha N603, Totem Kin Mini, Rel Quake II, LG55B7.
Keuken: Yamaha BAR400, Sony KD 43X8307C

copran

Citaat van: htandre op oktober  9, 2010, 15:50:06
alleen jammer dat Fools Overture niet werd gespeeld.

ja dat was jammer, ik had gedacht dat ze daarmee zouden beginnen...maar verder was het zeer de moeite waard.
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

erwinh

Citaat van: copran op oktober  9, 2010, 19:22:19
ja dat was jammer, ik had gedacht dat ze daarmee zouden beginnen...maar verder was het zeer de moeite waard.
Nog altijd jammer dat Roger Hodgson ooit uit de band gestapt is. Alle goede nummers zijn van hem.
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

copran

Citaat van: erwinh op oktober 10, 2010, 00:37:01
Nog altijd jammer dat Roger Hodgson ooit uit de band gestapt is. Alle goede nummers zijn van hem.
Zijn vervanger, naam ben ik kwijt, deed het toch "akelig" goed....
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

peterrr

Nou vanavond eens kijken hoe de "oudjes" van A-ha het doen met hun afscheidstournee..

Take on meeeee... ;D

grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Denon Focal

Citaat van: copran op oktober 10, 2010, 10:33:32
Zijn vervanger, naam ben ik kwijt, deed het toch "akelig" goed....

Ik ga vanavond in Antwerpen, mooi dat jullie enthousiast zijn.
Ik zal Fools Overture missen, zal wel te lang zijn
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

copran

Citaat van: Denon Focal op oktober 10, 2010, 12:15:41
Ik ga vanavond in Antwerpen, mooi dat jullie enthousiast zijn.
Ik zal Fools Overture missen, zal wel te lang zijn

En hoe was het ??
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

Denon Focal

Gisteren Supertramp in Antwerpen. Geloof het of niet maar ik zat frontrow center (riendje was er op tijd bij) Roger waters volgens jaar zit ik twee stoelen naar links. Krijg ik die hele muur op m'n harsens  ;D

Concert was boven verwachting goed. ik had zo mijn twijfels omdat Roger Hodson er niet bij was en zijn stem erg bepalend is voor het geluid van Supertramp.
Dit viel erg mee, de stukken van Roger werden goed gezongen. De band was strak en de setlist compleet op Fools Overture na.
Rudy maakt het meeste indruk op me, fantastische solo van Davies.
John Helliwell op sax was erg in vorm.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

RalphH

Gisteren naar Arch Enemy in Heerhugowaard (of all places) geweest.
Nondeju wat ging dat erop zeg, heerlijk. Bruut geweld, afgewisseld met prachtige (zelfs gevoelige) gitaarsolo's. Wat een topavond!

De Waerdse tempel is trouwens een opvallend goede zaal, klonk geheel niet verkeerd naar mijn mening. Wel een beetje moeilijk te vinden, de gemeente vond het volgens één van de medewerkers niet nodig om bordjes te plaatsen. Enkel ligt het dus helemaal in the middle of nowhere en veel navigaties zijn met de exacte locatie niet bekend.

Voor herhaling vatbaar dus.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Erik

Midnight Juggernauts (ADE) in de Sugar Factury, kleine en gezellige tent in zo'n beetje de enige muziek stad van nederland.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

RobertVanWoerden

Gisteren naar The Pineapple Thief geweest in Zoetermeer. Een erg goed concert met een enthousiaste band. De Boerderij is een gemoedelijke zaal, waar erg veel goede bands optreden. Vorige week nog naar Anathema geweest, ook in de Boerderij.

LexiconLogan

Ben naar Goldfish geweest in de Melkweg, opening ADE, ik vond ze beter in SA...
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable