Ik ben naar een concert/voorstelling geweest van...

Gestart door Martin_M, september 26, 2005, 11:05:51

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Richard300B

Hoi,

Na Amsterdam II van de 360 tour van U2 ben ik in augustus naar Wembley II geweest. Amsterdam was een groot feest maar Wembley sloeg alles!! Komt mede ook door het prachtige stadion en locatie, echt top. Setlist van Wembley II was ook helemaal geweldig.

En 10 september hebben we Coldplay in Nijmegen gezien. Erg goed concert!

November Simple Minds in de HMH en volgend jaar...............U2  :smile:

Groeten,


Denon AVR 3808
Sony PS3/Argosy HV335T
Tentlabs DIY CD kit
Millon Cobra III+surround+center Sony KDL26T3000 Supra Cable = HT  Audionote Pre kit Audionote kit 1 stereo amp. Rik Stoet Heartbeat 300B mono amp. Sony SCD555ES SACD A&T MP DAC Synthese Floating 3 V.D. Hul/Siltech Cable = AUDIO

bellecoupe

In september naar een concert van Aretha Franklin  O0 geweest in Radio City Music Hall te New York.

Was een aangename ervaring.
Wat is dat mens dik geworden, maar desondanks nog steeds een goede stem.
Sfeer en het geluid was zeer goed.

riwi


Audia

Citaat van: riwi op oktober 12, 2009, 14:23:23
Vanavond Porcupine Tree in de HMH   :headbanging:

He cool, ik ook.
Kijk er nu al naar uit.

Album The Incident bevat toch weer een aantal mooie nummers.
Woonkamer: SF Amati Futura | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | Acoustic System Resonators

Staaled

Gisteren tijdens een jazz-optreden (US-Five) gezien en was diep onder de indruk van haar spel. :worship:
Liet, hard maar waar,de rest v/d band naar adem happen.

Youtube http://www.youtube.com/watch?v=-lNE7jWA5AE&feature=related en wat blijkt, de 23 jarige! bassiste, zingt ook nog
eens fraai en was reeds gast in the Tonight show bij Letterman.

Een ongegeneerde plug en pluim voor dit geweldige talent. :pompom:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

rbormans

Gisteren naar de 9de symfonie van Beethoven weest kijken/luisteren (dirigent Philippe Herreweghe)
Het blijft toch echt een meesterwerk  :bigsmile:


Criterionlover

T+A ; Sonos

riwi

Ik vond het een mooi concert. Het was voorbij voor ik er erg in had. Robert Fripp kon mij niet zo boeien, maar The Incident vind ik best goed. Ik had de CD een keer of 5 al gedraaid dus ik ken hem al redelijk :) 't Was mijn 4de PT concert en de eerste keer dat ik vrijwel alle nummers bij titel kon opnoemen die er gespeeld werden. Ik vind wel jammer dat ze meestal niet afwijken van wat er op de CD staat. Waarschijnlijk omdat de sfeerbeelden op de projector precies passen bij wat er gespeeld wordt hebben ze niet veel variatie ruimte. Desondanks erg goed concert, ik heb genoten, ik vind ze live erg strak.

Geluid in de HMH was prima. vorig jaar in 013 geweest daar was het volume behoorlijk stevig. De bassen van de drums (in HMH) waren iets te zwaar aanwezig, maar niet zodanig dat het enorm overheerste (zoals dat vaak met live optredens is).

Nu wachten tot ze de DVD van het concert in 013 vorig jaar uitbrengen :)

Criterionlover

Citaat van: riwi op oktober 24, 2009, 13:52:32

Nu wachten tot ze de DVD van het concert in 013 vorig jaar uitbrengen :)

2010 en ook op BR !
T+A ; Sonos

riwi

Citaat van: Criterionlover op oktober 31, 2009, 21:13:46
2010 en ook op BR !

Ja is dat zo gaat ie ook op BluRay uitkomen ? Perfect. Kan ik mezelf terug zoeken in het publiek... :) die jongen met die fel oranje blouse tussen allemaal vrij zwart/donker geklede types :)

Joep

morgen, Paradiso: Nosaj Thing. Vette electronica. Ik laat wel ff weten hoe het was. Er zijn nog kaartjes.

DVDGuy

Afgelopen donderdag samen met mijn vrouw in de Royal Albert Hall in London Diana Krall gezien; geweldig  :clapping:

Wat een dynamiek!

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Joep

Citaat van: Joep op oktober 31, 2009, 22:22:19
morgen, Paradiso: Nosaj Thing. Vette electronica. Ik laat wel ff weten hoe het was. Er zijn nog kaartjes.

Het was goed, maar ietwat snel en daardoor kort. Misschien zijn die electronica-jongens niet van plan een concert 'per nummer' te doen. Rustmoment gunnen aan de luisteraar, richting geven wat men nu hoort en applaus te ontvangen. Nee, deze jongen maakte er een 50 minuten durende solo van met af en toe verwijzingen naar de nummers op zijn album. :)

Heb wel genoten hoor, het was leuk om te zien dat electronica ook erg actief kan zijn. Hij had een kastje met knoppen en schuiven en daar friemelde hij lustig op los. Ik vond het gaaf om te zien!

Uiteraard het toegangskaartje weer in het cd-doosje gestoken, zodat ik er af en toe nog aan terugdenk. :)

stoffels

vorige week 25/10/09 Massive attack  in antwerpen,

Zeer goed concert, ze hadden hun ledwall mee, en dit was zeer naar mijn zin. Ook hebben ze enkele nieuwe nummers gespeeld van hun nieuwe cd die in 2010 uitkomt.

Was voor mij het beste concert van het jaar.

minpuntje,
na het concert kwamen we aan bij de wagen en was er een zijruit stuk geslagen, wonder bij wonder niets weg, ook de pc desktop niet die in mijn koffer zat. geluk bij een ongeluk.


peterrr

Citaat van: DVDGuy op november  3, 2009, 13:13:39
Afgelopen donderdag samen met mijn vrouw in de Royal Albert Hall in London Diana Krall gezien; geweldig  :clapping:

Wat een dynamiek!




Dat zijn de "hoogte punten" van je leven die je nooit meer vergeet.

groet peterr

Bofkont ;)
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

reza

Volgende week naar Kirk Franklin HEERLIJK!!!
Ben er al eens een keer eerder naar toe geweest ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

peterrr

Nu.. de kaartjes binnen gekregen, voor een gezellig avondje uit met mijn puberende dochter( 14) . ;D




Heel leuk om te merken dat het "oogappeltje" niet ver van de boom valt als ouwe R...ker :headbanging:

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Kwabbernoot


peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Criterionlover

zaterdag 24 oktober Oosterpoort Groningen oude jeugdherinneringen bij Alquin !
Dit jaar zelfs weer nieuwe CD gemaakt,  heerlijke avond gehad.
T+A ; Sonos

Valkyrie

Afgelopen zaterdag naar een concert van Delain in de Broerenkerk in Zwolle geweest. Wat een onwijs gave sfeer was er :headbanging:, maar voor het geluid hoef je het niet te doen. Wat een galmbak zeg!

Qua sfeer: Gothicmuziek + Kerk = :worship: :worship: :worship:

Een sfeerimpressie:





Foto's van http://www.hansvaneijsden.nl/
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

peterrr

Moet ik dat zien als een "within temptation" /" evanescence" achtige band ?

groet Peter
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Valkyrie

Citaat van: peterrr op november  3, 2009, 21:49:18
Moet ik dat zien als een "within temptation" /" evanescence" achtige band ?

groet Peter

De muziek is inderdaad in die richting, alleen wat meer metal. Meer richting Metellica. ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster