Grindtheater

Started by Grindtegel, September 15, 2005, 19:56:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Grindtegel

#25
Heb ik uiteraard al gezien en ziet er zeer goed uit GT, maar ik wacht nog rustig even af of een graphics de komende maanden voorbij komt. Ik heb nog tot het eind van het jaar (en langer) en verwacht dat er nog wel wat leuke barco's voorbij komen. Misschien valt de bouw wel zo tegen dat er geen budget meer over is voor een nieuwe PJ, dan ga ik vrolijk nog een paar maandjes door met de 800. Kortom, ik koop pas een nieuwe pj als de bouw erop zit  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbo

Ziet er goed uit Jeroen !

Zo hoort het ook : auto eruit, HT erin  ;D


Ik kom binnenkort wel een keer kijken.

Grindtegel

Inderdaad Rob! Auto... nou en?  ;D

Inmiddels is de vloer gestort en wordt er deze week begonnen met het uitzetten van het profiel en opbouw.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

JCL

wat wou je voor het audiodeel gaan gebruiken dan? Ben benieuwd wat het wordt, maar je kan niet zeggen dat je het niet grondig aanpakt ;)

Grindtegel

Als je een stukje naar boven leest dan zie je wat de apparatuur is  :)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

RonG

Wow :o, zie deze post net pas, ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

gr,

Ron

Jimmy Conway

Mooie ruimte wordt het Grindtegel, je pakt het in ieder geval heel grondig aan.  8)

JCL

Quote from: Grindtegel on September 28, 2005, 08:49:04
Als je een stukje naar boven leest dan zie je wat de apparatuur is  :)

Hmm beetje scheel overheengelezen ;D Ben heel benieuwd naar het eindresultaat, gaat dus veel werk inzitten! Nou nog 1 vraagje dan wat voor B&W's heb je O0 >:D

Grindtegel

Ik heb hele oude B&W DM580's zuilen en de simpelste center CC3 (dacht ik). Zijn ongeveer 16jaar oud  ;D.

Maar de bedoeling is dat ik een komplete Von Schweikert setup krijg. Enige "probleem" is dat de center daarvan niet gelijk is aan de VR2 speakers die ik al heb. Misschien dat ik daarom met een 4.1 opstelling doorga. De achterspeakers worden dan trouwens geen vr2's maar vr1 monitors.

Er is in de tussentijd alweer e.e.a. verbouwd, inmiddels ligt de vloer en is men bezig om de muren op te metselen. Ik zal binnenkort wel weer wat foto's plaatsen.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

reza

Quote from: Grindtegel on September 28, 2005, 09:45:34
Ik heb hele oude B&W DM580's zuilen
Ik ook en ze doen het nog Perfect, nog steeds bedankt RIWI.
Zit nog steeds een perfect geluid in moet ik eerlijk zeggen. Ik ben er nog steeds erg tevreden mee.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Walter_PPK

#35
Mooie speakers die Von Schweikert VR2's  8)



Nou Reza dan kun jij straks 4G gaan draaien :)
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

OscarTango

Hoe zit het ermee...is week 51 nog haalbaar ?  :P ;) :D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Grindtegel

Tot nu toe loopt alles op rolletjes, het weer werkt ook erg goed mee moet ik zeggen  :D

Ik ben een beetje lui zoals jullie merken maar ik zal proberen om dit weekend wat foto's te plaatsen van de vorderingen. De ruimte is nu volledig opgebouwd, er moet alleen nog een dak op maar ik heb geen idee wanneer dat gaat gebeuren.

Week 51 is dus inderdaad haalbaar  ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

OscarTango

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

reza

Hee, maar Grindtegel doe jij je speakers dan weg ??? ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Grindtegel

#43
Een tijdje niks meer laten horen/zien, maar er is wel degelijk flink gewerkt, hieronder een kleine impressie van de resultaten tot nu. Inmiddels is de ruimte dicht, leidingen gelegd en plafond gemaakt. We zijn in de afrondende bouwfase aangekomen, dwz alleen nog stucadoren en dan kan het echte afwerken beginnnen.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

vervolgens
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

..
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

er komen houten planken aan de buitenzijde van de ruimte
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

en van binnen
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Kerstmanno