VAD '05 Meet & Greet (22 & 23 oktober a.s.)

Gestart door Harry HT, september 14, 2005, 12:42:51

Vorige topic - Volgende topic

molle

Citaat van: myself op oktober 20, 2005, 20:52:32
ik kom waarschijnlijk zondag omdat ik zaterdag alweer een hifi afspraak heb  8)

En zondag ook dan. ;D Daar kan je verschillende afspraken maken >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

myself

Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

myself

Citaat van: molle op oktober 20, 2005, 21:02:09
Je hebt gelijk. Ik kom ook eens luistreren ;)
je bent welkom dat weet je, alleen ben ik dit weekend niet thuis  ;) ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

molle

Citaat van: myself op oktober 20, 2005, 21:05:09
je bent welkom dat weet je, alleen ben ik dit weekend niet thuis  ;) ;D

Wou bedoelen komen luisteren op de VAD ;D
Maar bedankt voor de uitnodiging ;) Als ik eens wat meer tijd krijg kom ik nog wel eens langs :P
Spijtig, vorige zondag was  de Efteling of Walibi de keus.
Spijtig dat het Walibi geworden is :'( ;D

myself

Citaat van: molle op oktober 20, 2005, 21:09:51
Wou bedoelen komen luisteren op de VAD ;D
Maar bedankt voor de uitnodiging ;) Als ik eens wat meer tijd krijg kom ik nog wel eens langs :P
Spijtig, vorige zondag was  de Efteling of Walibi de keus.
Spijtig dat het Walibi geworden is :'( ;D
je wil niet weten hoe lang de rij voor de efteling was afgelopen zondag  ;) ;D

maar voordat je bij ruben langsgaat, kom je dus nog even langs de VAD  :D ;D

R

Citaat van: myself op oktober 20, 2005, 21:20:52

neu. andersom.

molle

Citaat van: myself op oktober 20, 2005, 21:20:52
je wil niet weten hoe lang de rij voor de efteling was afgelopen zondag  ;) ;D

Ja inderdaad andersom. Ga proberen de meet&greet te halen ;D

myself

Citaat van: molle op oktober 20, 2005, 21:24:55
Ja inderdaad andersom. Ga proberen de meet&greet te halen ;D
niet proberen, gewoon doen  ;D

en je portemonnai thuis laten want anders koop je de vad leeg (als dat al zou kunnen) want er staat soms zoveel mooi's  ;)

R

Citaat van: myself op oktober 20, 2005, 21:35:44
en je portemonnai thuis laten want anders koop je de vad leeg (als dat al zou kunnen) want er staat soms zoveel mooi's  ;)

Ik zou hem wel meenemen. Die spider is niet voor nop :P

molle

Citaat van: Ruben op oktober 20, 2005, 21:39:27
Ik zou hem wel meenemen. Die spider is niet voor nop :P

Hehe, ik neem wijselijk het nodige bedrag mee, en 10 euro voor de inkom ;D
Zal men fles water ook mee binnennemen >:D

kippekop

Citaat van: molle op oktober 20, 2005, 23:05:47
Hehe, ik neem wijselijk het nodige bedrag mee, en 10 euro voor de inkom ;D
Zal men fles water ook mee binnennemen >:D

En dan zeggen ze dat die hollanders gierig zijn!!!!  ;D
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

molle

Citaat van: kippekop op oktober 21, 2005, 15:25:34
En dan zeggen ze dat die hollanders gierig zijn!!!!  ;D

Amai dat heeft lang geduurd >:D

Moony

Citaat van: Harry HT op oktober 18, 2005, 20:01:17
Hoi Moony,Ik heb een email richting de organisatie gestuurd. Het is even afwachten, ze waren laat met het verstrekken van de info over de beurs van '05. Zodoende heb ik de beursinfo van '04 overgenomen.

Gegroet,

Harry

En?  :)

Wowly

Ja Harry, hoe staat het daarmee, anders kan ik ook nog ff op zo-morgen komen  ;D

Wat ik lastig vond van de vorige meet en greet was dat je niet zag wie nu eigenlijk wie was, is het wat om de nickname op een sticjertje te zetten? misschien handig, weet de rest van de beursbezoekers wie we zijn ;D ;D

Wowly

patrick_vdb

Hi,

"De entreeprijs bedraagt: 10,- euro per persoon per dag" staat duidelijk op de website vermeld, dus naar ik aanneem zal dit ook wel gewoon de entreeprijs zijn en dus zal de kaart niet langer 2 dagen geldig zijn zoals voorheen...toch?

Iedereen draagt morgen gewoon toch gewoon het HT-forum t-shirt? Dan is iedereen ook vrij gemakkelijk herkenbaar als forummember en komt de naam vanzelf wel ;D

mvrg

Patrick

Wowly

Ik zal mijn HT-Forum string dragen, als ik dan ook nog mijn leren broek zónder leren zitvlak draag hebben we in ieder geval genoeg ruimte in de luisterruimte's ;D

ff wat anders, wat kán/mág ik morgen, qua demo, ábsolúút niet missen?

Wowly

patrick_vdb

Citaat van: Wowly op oktober 21, 2005, 19:03:38
Ik zal mijn HT-Forum string dragen, als ik dan ook nog mijn leren broek zónder leren zitvlak draag hebben we in ieder geval genoeg ruimte in de luisterruimte's ;D

Dat..of het trekt juist publiek aan als een magneet ;D

mvrg

Patrick

Wowly

ik heb zo mijn vermoedens van niet....... (tenminste, dat ik ik dan toch ;))

Maar wat is de hottest item on the show?

Harry HT

Hoi,
Citaat van: Moony op oktober 21, 2005, 18:35:30
En?  :)
Slecht nieuws, ze reageren niet op email.  :-\  >:D :-X

5 weken geleden is dit topic geopend en enkele weken geleden is de tekst op de VAD site aangepast. Jammer, jammer.  :-\ Weer €10,00 naar de k..ker.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

riwi

Citaat van: Wowly op oktober 21, 2005, 19:25:23
Maar wat is de hottest item on the show?

Dat kan ik je morgenavond vertellen  ;)

Moony

Citaat van: Harry HT op oktober 21, 2005, 19:58:01
Hoi,Slecht nieuws, ze reageren niet op email.  :-\  >:D :-X

5 weken geleden is dit topic geopend en enkele weken geleden is de tekst op de VAD site aangepast. Jammer, jammer.  :-\ Weer €10,00 naar de k..ker.

Gegroet,

Harry

Jammer, ik woon er niet ver vanaf maar ik heb een hekel aan enorme drukte; vandaar dat een paar keer op en neer rijden een optie had kunnen zijn om zo een (redelijk) rustig moment te vinden.
Waarschijnlijk ga ik helemaal niet.

myself

Citaat van: myself op oktober 20, 2005, 20:52:32
ik kom zondag omdat ik zaterdag alweer een hifi afspraak heb  8)
wel jammer trouwens dat ik de gasten van zaterdag nu niet kan ontmoeten. Misschien dat er een webcam geplaatst kan worden  ;) ;D

Wowly

hé!! F*&^%&^CK, staat Lua er dit jaar niet meer ??? ??? (waarschijnlijk heb ik erover heen gelezen, was vorig jaar één van de twee moooiste van de show imho..)

Harry HT

Citaat van: myself op oktober 22, 2005, 00:47:39
wel jammer trouwens dat ik de gasten van zaterdag nu niet kan ontmoeten. Misschien dat er een webcam geplaatst kan worden  ;) ;D
;D Spacebass zal waarschijnlijk wel een foto maken  :) .

@Moony: Jammer, dan kom je alleen toch om 14.00 uur even langs  ;)

Nog even de tanden poetsen en de motor kort laten voorgloeien en starten maar  8)

TOT STRAKS !!

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."