Graafke's Stereo

Gestart door graafke, september 7, 2005, 22:53:33

Vorige topic - Volgende topic

Dracoplasm

Haha, niet voordat ik iets van Nordost heb, zou niet weten wat, maar anders kan het gewoon niet hoor  ;D Dus tips ?!? Oh en luisteren is bij mij meer kijken!  >:D
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

ptev

Ik heb eergisteren ook de set van Graafke mogen aanschouwen/horen. Man, wat een bak herrie komt daar uit, in de positieve zin van het woord natuurlijk! Dat heb je echt goed voor elkaar, Graafke! :)
And it will be my last

Daklem

Citaat van: graafke op januari 27, 2006, 21:18:31
misschien kunnen we met zn drieen een studenten meet en greet organiseren  ;D O0

In de kroeg, zuipend over audio praten  ;D

Dracoplasm

Of natuurlijk met een kratje bier naar de apparatuur luisteren en slap lullen over audio, kan er nog heel wat van leren  :-*
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Daklem

Citaat van: Dracoplasm op januari 27, 2006, 22:25:41
Of natuurlijk met een kratje bier naar de apparatuur luisteren en slap lullen over audio, kan er nog heel wat van leren  :-*

;D O0

Jean Pierre

Citaat van: Dracoplasm op januari 27, 2006, 22:25:41

Of op een kratje bier  ::)

Anyway ;) mooie setup hoor!! maar ben je niet bang dat je die speakerkabel mee neemt als je de deur opent  :-\?

W

Citaat van: Jean Pierre op januari 27, 2006, 22:49:27

Anyway ;) mooie setup hoor!! maar ben je niet bang dat je die speakerkabel mee neemt als je de deur opent  :-\?

ik zou ook ondanks die mooie puk, nog steeds niet gerust zijn met die deur daar hoor...

MvG,
Wybrand

graafke

Citaat van: Jean Pierre op januari 27, 2006, 22:49:27

De Nordost kabels zijn extreem plat dus dat gaat prima..overigens koppel ik hem los als ik wegga. Just in case.

Citaat van: WyGo op januari 28, 2006, 12:19:35
ik zou ook ondanks die mooie puk, nog steeds niet gerust zijn met die deur daar hoor...

MvG,
Wybrand

Ik heb al veel geprobeerd in mijn kamer...maar dit is absoluut de beste opstelling mogelijk in deze kamer..

advr

Citaat van: graafke op januari 28, 2006, 18:05:04

Ik heb al veel geprobeerd in mijn kamer...maar dit is absoluut de beste opstelling mogelijk in deze kamer..

helemaal mee eens ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Daklem

Ik hoop aankomende week toch ook mijn blue heaven binnen te krijgen  O0

Kunnen we weer lekker gaan genieten :)

graafke

Citaat van: Daklem op januari 30, 2006, 11:09:03
Ik hoop aankomende week toch ook mijn blue heaven binnen te krijgen  O0

Kunnen we weer lekker gaan genieten :)

Die van mij komen pas halverwege februari binnen....moet dus tijdelijk met 1,5 mm2 koperen kabels draaien...ach ja alles moet toch nog inspelen...

Voor het inspelen heb ik een vintage yamaha amp geregeld..anders slijten de buisjes erg hard  ;D

bmateijsen

Hopelijik eind deze week... (als alles meezit ;) )

Groet Bjorn

Citaat van: graafke op januari 30, 2006, 15:51:13
Die van mij komen pas halverwege februari binnen....moet dus tijdelijk met 1,5 mm2 koperen kabels draaien...ach ja alles moet toch nog inspelen...

Voor het inspelen heb ik een vintage yamaha amp geregeld..anders sluiten de buisjes erg hard  ;D

FrankB

Citaat van: bmateijsen op januari 30, 2006, 15:57:43
Hopelijik eind deze week... (als alles meezit ;) )

Groet Bjorn

:o :o snel man! Relaxed ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

graafke

Sonus Fabers zijn net neergezet door Bjorn!! Ze klinken koud uit de doos al niet verkeerd en nu lekker inspelen!

En nog eventjes wachten op mijn nieuwe kabels  ;D

advr

Gefeliciteerd!!

Deze zijn van jouw! ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

graafke

Citaat van: advr op januari 31, 2006, 21:50:05
Gefeliciteerd!!

Deze zijn van jouw! ;D ;D

Inderdaad  ;D ze beginnen steeds losser te klinken... ;D

FrankB

graafke

Citaat van: FrenkB op februari  1, 2006, 21:46:02
Goed vasthouden dan :P

haha ze zitten goed vastgeschroefd in de stand. Als dadelijk de speakers een beetje zijn ingespeeld komen de kabels binnen en moet die ook weer ingespeeld worden  :P zo blijf je bezig met je hobby  ;D

advr

mooi hoor!!

nu gaat het echte werk beginnen ;D ;D

graafke

FrankB

BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

W

advr

Dracoplasm

Flickr photostream