Mijn muzikale oase- stereo kit-kat Wilson Benesch ARC!!

Gestart door kit-kat, september 2, 2005, 13:26:35

Vorige topic - Volgende topic

Peerless Monster

CiteerIk hem wel een Philips CD101 voor je te leen.

Wat wilde je precies zeggen Arjen? ;)
Môge!
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

kit-kat

Arjen dat is natuurlijk een ontzettend lieve aanbod.  :-*
Ik zal je even een pm-tje sturen....

Peerless...altijd zo cynisch?? :P
"We lose our health to make money...
and then lose our money to restore our health."

"We get bored with childhood, we rush to grow up, and then long to be children again."

Peerless Monster

Hij deed dat laatst ook bij mij Kate...
Daarom ook de knipoog ;).
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

kit-kat

oh.... ;D dan neem ik mijn woorden terug, en snap ik hem.

Geweldig vriendelijk van Arjen zeg.

"We get bored with childhood, we rush to grow up, and then long to be children again."

Peerless Monster

Ach joh wij kennen elkaar al wel wat langer dan vandaag ;).
Elkaar op stang jagen is altijd leuk ;).

FrankB

Citaat van: kit-kat op april  8, 2006, 11:06:29
Hi Frenk,

Haha...yeap , ondertussen afgestudeerd dierenarts. Echter nu nog op zoek naar een baan.
Nog een luistersessie.
Tja, je hebt perfecte timing.
Ik ben net mijn cd -speler aan het verkopen, dus binnenkort valt die niet meer in mijn set te beluisteren helaas.
Dan ben ik weer cd-speler-loos totdat ik een baan vind..(wat op dit moment nogal traag loopt).

Ik stap absoluut niet weg van de hifi scene, maar moet even mijn centen goed sparen op dit moment.

Gefeliciteerd met je afstuderen dan! En veel succes met het vinden van een baan.

Een luistersessie wordt lastig zonder bron inderdaad. Wel gezellig uiteraard, maar ook erg stil ;D. Andere keer dan maar ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

eric_audio

NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

advr

een Wadia of zo. Die combineert wel lekker met een Chord.. ;D

Gefeliciteerd met je afgestudeerd zijn als dierenarts :o

Hopelijk heb je snel weer werk zodat je niet te lang naar zo'n CD101 moet luisteren, hoe "mooi" die ook gebouwd is. ::)

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Audiofiel

Citaat van: kit-kat op april  8, 2006, 12:28:55
Arjen dat is natuurlijk een ontzettend lieve aanbod.  :-*
Ik zal je even een pm-tje sturen....

PM-etje terug gestuurd. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Citaat van: advr op april  8, 2006, 15:41:42
Hopelijk heb je snel weer werk zodat je niet te lang naar zo'n CD101 moet luisteren, hoe "mooi" die ook gebouwd is. ::)

Niet spotten met vintage spul, Ad. Je draait zelf toch nog met die ouderwetse buizen... ;D ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

advr

Citaat van: Audiofiel op april  8, 2006, 17:59:17
Niet spotten met vintage spul, Ad. Je draait zelf toch nog met die ouderwetse buizen... ;D ;)

ouderwets en oud ook nog, daarmee vergeleken is de CD101 nog jong ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

FrankB

eric_audio

Citaat van: advr op april  8, 2006, 15:41:42

een Wadia of zo. Die combineert wel lekker met een Chord.. ;D

Is een prima idee. Mijn Wadia heeft al een keertje heel kort gespeeld in de set van Kate, maar dat kan best nog een keer.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

advr

we kunnen ons gewoon uitnodigen bij Kate, de vorige keer was ik te laat thuis van het werk :P :P :P

kit-kat

O0

ha ha, geweldig gezellig is het weer hier op het forum.

Ik ben lekker in het weekend door de bossen wezen wandelen, en ik kom terug en er is al bijna een luistersessie bij mij thuis georganiseerd.
Heerlijk  ;)

Het gebeurd zeker weer eens, maar helaas niet op korte termijn.

Ik zal mijn uitnodiging openbaren op een dag dat ADVR niet al te laat thuis komt van het werk  8) 8)

advr

Citaat van: kit-kat op april 10, 2006, 17:38:19
O0

Ik zal mijn uitnodiging openbaren op een dag dat ADVR niet al te laat thuis komt van het werk  8) 8)

daar hou ik je aan..... ;D ;D

FrankB

O0

ha ha, geweldig gezellig is het weer hier op het forum.

Altijd gezellig :D

Ik ben lekker in het weekend door de bossen wezen wandelen, en ik kom terug en er is al bijna een luistersessie bij mij thuis georganiseerd.
Heerlijk  ;)

Ik heb deze week cursus in de bossen rond Putten, erg mooi. Jammer van het waardeloze weer.

Het gebeurd zeker weer eens, maar helaas niet op korte termijn.

We horen wel wanneer het gaat gebeuren ;)

Groetjes,
Frank

FrankB

Wanneer gaat de luistersessie, M&G en vooral muzieksessie nou plaatsvinden? :D