Mijn muzikale oase- stereo kit-kat Wilson Benesch ARC!!

Gestart door kit-kat, september 2, 2005, 13:26:35

Vorige topic - Volgende topic

R

kit-kat

Er komt de komende weken helaas geen vervolg op.
Niet omdat het niet leuk was...want dat was het wel degelijk.
Alleen ik wil voor mijzelf soms andere prioriteiten stellen, en dat is dit keer afstuderen.
Eigenlijk moet ik ook veel minder posten hier op het forum,,....en de computer vermijden..maar het is zo verslavend.

"We lose our health to make money...
and then lose our money to restore our health."

"We get bored with childhood, we rush to grow up, and then long to be children again."

molle

Citaat van: garmtz op oktober  4, 2005, 15:15:59
Gelijk heb je hoor, prachtspeaker (veruit de mooiste in de Domus reeks vind ik, springt er echt uit!)! Vooral aangestuurd door de PL 3+5, wow...  :o

Ben je bij Bjorn er ook al naar gaan luisteren? Of heb je ze thuis zelf gehad?

Sorry blushing Kate voor de topicvervuiling :-[
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

kit-kat

hi hi ..molle....no problem....het houdt mijn thread levende...alles met mate
ik zal je niet straffen...

(en voor het geval de mannen hier meteen aan SM denken..don't even think about it).........too late :P

"We get bored with childhood, we rush to grow up, and then long to be children again."

molle

Citaat van: kit-kat op oktober  4, 2005, 15:23:03
hi hi ..molle....no problem....het houdt mijn thread levende...alles met mate
ik zal je niet straffen...

(en voor het geval de mannen hier meteen aan SM denken..don't even think about it).........too late :P

Now i'm blushing to, Kate :-* ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

garmtz

Citaat van: molle op oktober  4, 2005, 15:20:30
Ben je bij Bjorn er ook al naar gaan luisteren? Of heb je ze thuis zelf gehad?

Bij Bjorn.

R

Kate, stop eens met lezen en ga eens aan het werk. Neem een voorbeeld aan mij :-X

molle

Citaat van: garmtz op oktober  4, 2005, 15:25:18
Bij Bjorn.

Tja nog een half jaartje doorsparen  :P en dan  :o weet ik het wel ;D
Ik ben verkocht voor die combinatie ;D
Eerst de kelder afwerken en dan gaan we ervoor :D

kit-kat

;)

precies Ruben..

ik snap echt niet wat de helft van de forummers hier doen overdag....
hoe bekostigen ze nou hun hifi...hoe kan hun werkgever een gezond bedrijf houden...het merendeel is verslaafd aan nuttige opmerkingen plaatsen op het forum...

ik moest er zojuist aan denken bij mezelf...

zo van: denk denk......= kate ...wat voor nuttige dingen heb je nou allemaal gedaan vanmiddag.....

God of andere machtige helderziende , etcc etcc...beantwoordt:  over SM typen op een hifi forum??

hmmmmm......komt erg intelligent over.

nog 5 min..en dan beloof ik..ben ik weg en weer achter mijn studieboeken   ;D

molle

Ja Kate neem een voorbeeld aan ruben en aan mij ;D
Moet ze toch ook weer gaan smeren :P

Nogmaals proficiat met de set ;)

garmtz

Citaat van: kit-kat op oktober  4, 2005, 15:29:47

Go kate!  8)  Je kan het!  O0

garmtz

Citaat van: molle op oktober  4, 2005, 15:29:04
Ik ben verkocht voor die combinatie ;D

Niet zo gek... ;)

CiteerEerst de kelder afwerken en dan gaan we ervoor :D

O.k. dan...  8)

kit-kat

:-*

ha ha....
het is wel degelijk nuttig...

het is gewoon een zeer goedkope en voordelige vorm van groepstherapie

kit-kat

molle

Citaat van: kit-kat op oktober  4, 2005, 15:29:47
;)

precies Ruben..

ik snap echt niet wat de helft van de forummers hier doen overdag....
hoe bekostigen ze nou hun hifi...hoe kan hun werkgever een gezond bedrijf houden...het merendeel is verslaafd aan nuttige opmerkingen plaatsen op het forum...

ik moest er zojuist aan denken bij mezelf...

zo van: denk denk......= kate ...wat voor nuttige dingen heb je nou allemaal gedaan vanmiddag.....

God of andere machtige helderziende , etcc etcc...beantwoordt:  over SM typen op een hifi forum??

hmmmmm......komt erg intelligent over.

Ik werk thuis, dus als ik de kans even zie dan zit ik achter men pc ;D
Tja het is een verslaving zoals alle andere 1001 dingen waar je verslaafd kan aan raken :-X

R

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

kit-kat

dit heb ik eerder vandaag gepost...voor de ik-lees-vluchtig-alles-door-lezers.... hier een herhaling

Citaat van: kit-kat op oktober  4, 2005, 15:19:55
Er komt de komende weken helaas geen vervolg op.
Niet omdat het niet leuk was...want dat was het wel degelijk.
Alleen ik wil voor mijzelf soms andere prioriteiten stellen, en dat is dit keer afstuderen.
Eigenlijk moet ik ook veel minder posten hier op het forum,,....en de computer vermijden..maar het is zo verslavend.

ik heb al een reactie gegeven..zie boven ;)
ps. je was zaterdag ook welkom audiofiel.
het duurt dus nog wel even voordat ik weer een luistersessie houd.

kit-kat

Ik ga dus ook vanaf vanavond minder computeren.
Als je zeker wil zijn van een reactie kun je het best een PB sturen..want dan krijg ik bericht in mijn email.
:D

R

Ha ha, kate. Succes met je afkickprogramma en je afstuderen natuurlijk.

myself

gho, even een dagje gewerkt (zoals de meeste op dit forum  ;) ;)) en meteen 2 pagina's volgetypt  ;D

Maar, er lagen wel wat bekende CD's op de grond zeg  ;D 8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Ha ha, was een klein omgevallen stapeltje op de grond van ruben.

FrankB

Hoe zit het inmiddels met het afstuderen? De laatste post in je topic van van begin oktober, alweer een half jaar geleden. Kunnen we alweer langskomen  8) ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

kit-kat

Hi Frenk,

Haha...yeap , ondertussen afgestudeerd dierenarts. Echter nu nog op zoek naar een baan.
Nog een luistersessie.
Tja, je hebt perfecte timing.
Ik ben net mijn cd -speler aan het verkopen, dus binnenkort valt die niet meer in mijn set te beluisteren helaas.
Dan ben ik weer cd-speler-loos totdat ik een baan vind..(wat op dit moment nogal traag loopt).

Ik stap absoluut niet weg van de hifi scene, maar moet even mijn centen goed sparen op dit moment.

Audiofiel

Citaat van: kit-kat op april  8, 2006, 11:06:29
Dan ben ik weer cd-speler-loos totdat ik een baan vind..(wat op dit moment nogal traag loopt).

Ik hem wel een Philips CD101 voor je te leen. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.