Welke stereo versterker heb je?

Gestart door Peerless Monster, augustus 25, 2005, 13:53:42

Vorige topic - Volgende topic

reMC

Op dit moment jammer dat ik niet meer kan zeggen dat dit mijn versterker is, zou er toch mooi tussen passen >:D ::)

Audiofiel

De enige versterker tot nog toe die op ware grootte is afgebeeld. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

ha ha O0

Citaat van: Audiofiel op oktober 10, 2006, 14:33:16
De enige versterker tot nog toe die op ware grootte is afgebeeld. ;D

Wimpie007

Bij
Citaat van: advr op oktober  9, 2006, 22:43:04
hoe en waar gekocht maakt echt helemaal niets uit, dit zijn prachtige componenten om mee te beginnen. Als je eens wist waar ik in de studenten tijd mee draaide ::) ::)

gewoon lekker genieten van muziek daar draait het om. wat je ook hebt staan 8)
Bij deze dan...  8)

Ik voel me beetje een ketter als ik Sony begin te promoten, tussen alle high-end merken hier  :-\
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Raphie

Ik heb deze bak ook nog gehad als surrounds bij m'n TA-N80 ES. Deze hadden tevens nog het zogenaamde "Gibraltar Chassis"
Maar dat is toch al weer zo'n 20 jaar geleden. ik had een toen een 2000ES als processor
JBL PRX Power!

Wimpie007

Mjah, stereo heeft geen 101 formaten die elk jaar wijzigen, en dit beestje doet z'n werk perfect :)
Met de tijd komt er nog wel een upgrade naar iets hogers... ;)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Markaudio

Eindelijk wat transistor geweld! Ik doe mee ;D
Everybody's running, but half of them ain't looking.

If something works perfectly fine, take it apart and find out why!

Markaudio

En nog twee :D
Everybody's running, but half of them ain't looking.

If something works perfectly fine, take it apart and find out why!

Peerless Monster

Citaat van: Wimpie007 op oktober 10, 2006, 15:17:05
Bij Bij deze dan...  8)

Ik voel me beetje een ketter als ik Sony begin te promoten, tussen alle high-end merken hier  :-\

Schaam je nergens voor hoor, wat betreft Sony. Het gaat erom hoe jij het vind klinken...
Sony heeft natuurlijk ook gewoon high end of reference spul...
Zie foto bijvoorbeeld.
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Raphie

Citaat van: Audiofiel op oktober 10, 2006, 10:26:08
;D

En hij is natuurlijk een stuk kleiner...

Versterkers zijn natuurlijk ook een stukje kleiner geworden de afgelopen 20 jaar. en inderdaad, de kleinste foto betekend zeker niet de kleinste versterker. ;)
JBL PRX Power!

Peerless Monster

Citaat van: Raphie op oktober 10, 2006, 20:28:40
Versterkers zijn natuurlijk ook een stukje kleiner geworden de afgelopen 20 jaar. en inderdaad, de kleinste foto betekend zeker niet de kleinste versterker. ;)

In dit geval wel ;D
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Audiofiel

Dat betekent het inderdaad niet. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Deleted member

[knuppel in het hoenderhok modus]

Het lijkt hier wel een antiekshow! ;) Maar inderdaad, computers waren vroeger ook erg groot maar het rekenvermogen van een zakmachine gaat ze vandaag de dag moeiteloos voorbij. ;D

Nee, klasse D gebaseerde technologie met een rendement van >90% dat is krachtige en waardige technologie voor het jaar 2006! Met een 650kVA transformator en 55000uF voedingscapaciteit zijn zonder problemen stabiele vermogens tot 400W@4Ohm per kanaal mogelijk!  8) Leve Lyngdorf!!  ;D

[/knuppel in het hoenderhok modus]

blacklotus

Hoi

Deze amp staat al weer bijna 2 maanden hier de sterretjes van de hemel te spelen .

Advance Acoustic MAP 407

Mvag B.L
Versterker  :Duson PA-75
Tuner       :Duson T 100
Cd speler   :Duson CD 150
Luidspreker :Usher CP-6311

Raphie

Citaat van: Antoine op oktober 10, 2006, 23:38:00
Het lijkt hier wel een antiekshow! ;)

Lijkt hier inderdaad wel een antiekshow met al die oude meuk  ;D
Maar ieder z'n ding toch? als je er maar blij mee bent ;D
JBL PRX Power!

Audiofiel

Aurora13

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

Raphie

Citaat van: Audiofiel op oktober 11, 2006, 08:18:46
Vintage rules! ;D

Ach ja, leuk voor op een matje tijdens koninginnedag  ;D
JBL PRX Power!

Audiofiel

Citaat van: Raphie op oktober 11, 2006, 08:40:44
Ach ja, leuk voor op een matje tijdens koninginnedag  ;D

Pioneer plasma! Voor weinig! Leuk voor de slaapkamer! Wie maakt me los! >:D

Raphie

Wat heb je in de aanbieding?  ;D Er is altijd nog wel ruimte voor nog een Pioneer Plasma  ;D
JBL PRX Power!

Audiofiel

Citaat van: Raphie op oktober 11, 2006, 09:43:03
Wat heb je in de aanbieding?  ;D Er is altijd nog wel ruimte voor nog een Pioneer Plasma  ;D

Kijk maar op het kleedje. Weg=pech. ;D

Raphie

hmmm, dat mis ik nou altijd, zal wel niet goed kijken dan  ;D

Maaruh weer ff terug on topic: Welke Stereo versterker heb jij?
JBL PRX Power!

Peerless Monster

Citaat van: Audiofiel op oktober 11, 2006, 09:12:06
Pioneer plasma! Voor weinig! Leuk voor de slaapkamer! Wie maakt me los! >:D

Verdorie heb ik daar net een Philips plasma neer gehangen...
En dat is natuurlijk geen grap...

advr

Ik heb natuurlijk de Graaf GM50B maar met inderstaande heb ik het buizenvirus opgelopen.

Nu tijdelijk werkeloos :o :o

(Audio Innovations 500 MKII)
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

robert1325

Cambridge audio 640A

En binnenkort  G&W tw2006x( al besteld uit china) :

Ohja,  speakers zijn B&W dm603s3    en de squeezebox is gemodificeerd door the bolder company in amerika. ;D
T-amp - Jamo J72 studio monitors.