Welke stereo versterker heb je?

Gestart door Peerless Monster, augustus 25, 2005, 13:53:42

Vorige topic - Volgende topic

yulunga

Citaat van: Foo op december 26, 2005, 16:28:50
Alles staat uitgebreid beschreven op http://www.platenspeler.com/homepage/uk_index.html.
Kijk bij Cyclone.

Jemig, ziet er mooi uit qua looks!! Zelf vindt ik dat nog het grootste probleem bij zelfbouw: het maken van de binnenkant nog wel mee, maar het vinden of maken van een mooien behuizing is het lastigste onderdeel in een dergelijk project. Maar dat is je zo te zien supergoed gelukt!!

Foo

Citaat van: yulunga op januari 20, 2006, 18:31:09
knipperdeknip
Bedankt voor het compliment.
Het vinden en het maken gaat nog wel, het ontwerpen is het meest lastige vind ik. ???
Ik heb ongeveer 3 verschillende achterpaneeltjes gemaakt voor ik eindelijk de goede had.
Denk je een goed layout te hebben, blijkt een onderdeel net niet te passen, dat aangepast, oogt het weer niet.
En zo blijf je maar bezig.  ;D
Voorpaneel ging gelukkig een stuk makkelijker, gewoon een kwestie van doorontwikkelen.
Foo

dirk hifi

Accuphase c200 pre en p300 eind. Ze zien er mooi retro uit. Bouwjaren 1973 - 1976 en nog net zo mooi als toen ze uit de winkel kwamen.

Voor 500 euro samen gekocht. Doet normaal gesproken minimaal 1000. 

frank2

mijn nieuwe (2e hands) baby's.
Ze hebben naast een mooi geluid ook nog enorme power
EV: Plinius 103A/ Stream: Wiim ultra /Dac: Audio Analogue Aadac / Coax interlinks: Atlas mavros ultra, aopogee wide eye/
SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met gold connectoren

Rob_H

Mijn stereoversterking:

Parasound Halo P3 voorversterker
Parasound Halo A21 eindversterker

Mvg. Rob

Lucky.L

Citaat van: Rob_H op oktober  9, 2006, 19:34:30
Mijn stereoversterking:

Parasound Halo P3 voorversterker
Parasound Halo A21 eindversterker

Mvg. Rob

Ziet er goed uit ;)!!

MVG Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

blue-eyes

Zo te zien gebruik je de een persoons verse groente bakjes van de AH om je kabels van de vloer te halen ;D

Strakke set! En een mooie rack!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Chris80

Mijn stereoverstekers:

Primaluna Prologue 3 (vv)

Primaluna Prologue 5 (ev)
Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

Rob_H

Citaat van: Blue-Eyes op oktober  9, 2006, 20:10:54
Zo te zien gebruik je de een persoons verse groente bakjes van de AH om je kabels van de vloer te halen ;D

Dat hebben ze natuurlijk weer gezien  ;D
Ze zorgen er wel voor dat de kabels niet te fel doorhangen  8)

De versterking gebruik ik nu een klein jaar, ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe JC2 voorversterker van de Halo reeks die er ligt aan te komen.

Mvg. Rob

ener

Primare spa 21 hoofdzakelijk ingezet als stereo versterker

Wimpie007

Als stereo voorversterker een Classé DR-5L, en een Sony TA-N55ES 'Esprit' eindversterker (2*180W @ 8 Ohm)  8)
Ik weet niet of ik er trots op mag zijn, maar ikzelf vind het best wel goed klinken  :-[

(op het moment van de foto's waren ze beide niet aangesloten, binnenkort schiet ik wat nieuwe pics van m'n setup :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

molle

Citaat van: Wimpie007 op oktober  9, 2006, 21:57:10
Als stereo voorversterker een Classé DR-5L, en een Sony TA-N55ES 'Esprit' eindversterker (2*180W @ 8 Ohm)  8)
Ik weet niet of ik er trots op mag zijn, maar ikzelf vind het best wel goed klinken  :-[

(op het moment van de foto's waren ze beide niet aangesloten, binnenkort schiet ik wat nieuwe pics van m'n setup :)

Zijn beiden cool hoor O0
Zou echt niet weten waarom je je zou moeten schamen ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Wimpie007

Heb niet de meest voor de hand liggende keuze aan componenten, vooral door mijn 'studentenbudget' voor m'n stereoset.
Beide toestellen zijn via dit forum 2e hands gekocht ;)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

advr

Citaat van: Wimpie007 op oktober  9, 2006, 22:29:40
Heb niet de meest voor de hand liggende keuze aan componenten, vooral door mijn 'studentenbudget' voor m'n stereoset.
Beide toestellen zijn via dit forum 2e hands gekocht ;)

hoe en waar gekocht maakt echt helemaal niets uit, dit zijn prachtige componenten om mee te beginnen. Als je eens wist waar ik in de studenten tijd mee draaide ::) ::)

gewoon lekker genieten van muziek daar draait het om. wat je ook hebt staan 8)
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Midcall

Ik doe het sinds niet al te lange tijd oa met deze:

Een Bryston 14B ST, al is het maar voor alles onder de 150 Hz, echt aan het zweten krijg hem niet zo snel.
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator DAC + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Tonewinner AT-300 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - 4x GoldenEar Supersat 60 Atmos - 2x GoldenEar Triton Reference subs - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

Deleted member

Ik doe het met deze beauty!  ;)

Een Lyngdorf TDA2200+ met A/D converter en Roomperfect module.

aMUSEd

Citaat van: Midcall op oktober 10, 2006, 00:38:46
Ik doe het sinds niet al te lange tijd oa met deze:

Citaat van: Antoine op oktober 10, 2006, 00:44:45
Ik doe het met deze beauty!  ;)

Stelletje smeerlappen!  ;D

mutiara

al weer een paar weken in bezit.
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

Raphie

JBL PRX Power!

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

garmtz

Raphie

De mijne telt eigenlijk niet want die is eigenlijk dual mono (2 transformers)  ;D
JBL PRX Power!

Audiofiel

Citaat van: Raphie op oktober 10, 2006, 10:09:09
De mijne telt eigenlijk niet want die is eigenlijk dual mono (2 transformers)  ;D

;D

En hij is natuurlijk een stuk kleiner...
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Raphie

JBL PRX Power!