Humor van HT (overgezet)

Gestart door J.A.F._Doorhof, oktober 3, 2001, 15:45:18

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

MaxxMark

Als...:
- je bij een scene met veel laag wordt gevraagd hoe het toch komt dat al die broodkruimels zo op de tafel staan te dansen
- je bij de verbouwing van je kamer je klerenkast verhuist naar een andere kamer zodat het HT gedeelte net even wat beter uit pakt.
- je eigenlijk het liefst je hele slaap/werk gedeelte van de kamer wilt verhuizen naar een te klein kamertje zodat je HT beter tot zn recht komt
- je weigert naar een bioscoop te gaan omdat het zulk slecht beeld geeft
- je uiteindelijk maar 4gb HDTV versies gaat downloaden omdat de andere releases zo ontzettend vrouwelijk geslachtsdeel zijn
- Je helemaal gefrustreert raakt dat er geen goede HDTV versies te vinden zijn van een serie die wel in HDTV wordt uitgezonden
- Je maar gaat betalen om een goede nieuwsserver te gebruiken waar je de HDTV versie van een serie vanaf kan halen van de serie die je ook gewoon op DVD hebt
- Je je meer zorgen maakt over dat je mogelijk niet meer kunt upgraden dan over of je jezelf kan onderhouden
- Je je fiets niet laat/gaat maken omdat je dan juist wel een nieuw DVDtje kan kopen
- Je je serieus afvraagt hoe mensen het met een slechte kwaliteit TV uithouden

Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

ijsje

ben ik audioverslaafd als ik de b&w testdvd heb besteld zonder zelfs uberhaupt b&w speakers te hebben ?

all focal test cd's zonder focal speakers te hebben

ik heb zelfs een halve kast THX spullen en mn plannen voor een THX amp zijn zelfs weer uitgesteld

HTR

humor van ht, mensen die denken veel te weten van de hobbie, maar t niet weten.
dit gaat over de nieuwe blue ray spelers op AD.nl

http://www.ad.nl/multi-media/article792512.ece

eazyQ

#203
Je weet dat je te ver gaat als je:

-serieus overweegt een windmolen in je tuin te zetten om zo de stroomrekening omlaag te krijgen
-'smorgens je haren kamt met een subwoofer sweep
-maandelijks naar de tandarts moet om losgetrilde vullingen opnieuw te laten vastzetten
-al je meubels van marmer zijn om ze op hun plaats te houden
-in de file serieus gaat nadenken over de mogelijkheden van een 360 graden projector en bijpassend doek
-afvoerpijpen in de muren freest om je kabels weg te werken
-niet je projector maar je complete plafond probeert in de juiste hoek te krijgen
-in een discotheek wanhopig op zoekt blijft naar de sweetspot
-een ht ruimte hebt die uiteindelijk 2 maal kleiner is dan oorspronkelijk wegens alle geluidsisolatie en akoestische aanpassingen
-antwoordt "nee nog niet" als een van je vrienden vraagt of een film al in de bios draait (en niet jouw HT bedoelt)
-serieus nadenkt om de bandenruis van je auto te verminderen zodat je meer geniet van je HT in de auto
-om diezelfde reden alle gleuven aan de buitenkant van je auto afplakt voordat je naar je werk gaat
-op je werk je onbegrepen voelt en dat niet door je werk zelf komt
-naast het typenummer van je auto het DTS of THX logo erop hebt geplakt

wat spreekwoorden/gezegden:
-komt tijd, komt de upgrade
-wie niet upgraden wil, moet niet luisteren
-als er een upgrade over het hek is, volgt de rest
-je moet geen apparatuur verkopen voordat je nieuwe hebt
-zoals de snoeren zijn, klinken de speakers
-wie dan leeft, wie dan upgrade
-HT liefhebber, blijf bij je setup
-Een upgrade maakt nog geen nieuwe set
-het klinkt als een HT zonder sub
-Struisvogelsetup (bijv Bose)
-zoals de oude klonken, spelen de jongen
-de een zijn HT is de ander zijn droom
-In de hemel is geen HT, daarom bouwen wij het hier

VlisChris

Beter één coaxkabel in je set dan tien in de winkel.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Barrrrry

Volgens mij worden alle grappen nu wel zo'n beetje 10x herhaald :-X

NeonKnight

Citaat van: hometheatrerulezz op november 13, 2006, 10:09:22
humor van ht, mensen die denken veel te weten van de hobbie, maar t niet weten.
dit gaat over de nieuwe blue ray spelers op AD.nl

http://www.ad.nl/multi-media/article792512.ece

Zó dramatisch is dat artikel toch ook weer niet?
Beetje populair geschreven misschien en niet helemaal accuraat, maar ik hoor en lees wel eens veel ergere dingen...
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

HTR

ging niet om t artikel maar de reacties over t artikel die dr destijds stonden
maargoed heeft iemand nog echte humor?


HTR

zoals op de eerdere paginas bedoel ik uiteraard;)

The Foundation

als je op je amp , een warmtewisselaar steekt , om de rest van je his te verwarmen O0 O0 O0 O0 O0 O0

Tha Ra

Als je jezelf afvraagt waarom er ramen in een huis zitten, daar kan je toch veel beter speakers ophangen?

Gizz

Als een doof iemand naar de dokter gaat en naar 5,1 speakertjes informeert voor het geluid rondom

Robbert54

je gaat te ver als:

je een plasma koopt die je eigenlijk niet kunt betalen en daardoor deze zomer niet meer op vakantie kunt, en je vrouwtje dat niet zo leuk vind, en je vervolgens zegt om het goed te maken: ja maar nu kunnen we de hele zomer wel mooie films kijken! en dan ook nog denkt dat je haar dan wel weer tevreden hebt gesteld ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

eazyQ

Citaat van: cip54 op juli  3, 2007, 02:05:35
je gaat te ver als:

je een plasma koopt die je eigenlijk niet kunt betalen en daardoor deze zomer niet meer op vakantie kunt, en je vrouwtje dat niet zo leuk vind, en je vervolgens zegt om het goed te maken: ja maar nu kunnen we de hele zomer wel mooie films kijken! en dan ook nog denkt dat je haar dan wel weer tevreden hebt gesteld ;D
eigen ervaring ;D??

Robbert54

Citaat van: Tim Radges op juli  3, 2007, 09:11:56
eigen ervaring ;D??

eh.. ja... helaas wel. maar vakantie zat dit jaar eigenlijk sowieso niet in de planning. en gelukkig doet mijn vrouwtje er echt niet moeilijk over. ze vind het zelf nu ook heel mooi dus ;D maar t koste me nu volgend jaar sowieso een flinke zonvakantie!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

eazyQ

Citaat van: cip54 op juli  4, 2007, 05:21:00
eh.. ja... helaas wel. maar vakantie zat dit jaar eigenlijk sowieso niet in de planning. en gelukkig doet mijn vrouwtje er echt niet moeilijk over. ze vind het zelf nu ook heel mooi dus ;D maar t koste me nu volgend jaar sowieso een flinke zonvakantie!
Ouch, alhoewel een flinke zonvakantie ook niet mis is.

sj0er-D

Citaat van: Tim Radges op juli  6, 2007, 16:59:08
Ouch, alhoewel een flinke zonvakantie ook niet mis is.

bijvoorbeeld met je vriendin naar de canarische eilanden?  ;) ;D ^-^

nielsg

als je speciaal verhuist omdat daar je postcode letters HD zijn
(toevallig zijn de onze dat)

Robbert54

canarische eilanden is een goed idee!! maar gelukkig is zij al blij met een dagje scheveningen! voor dit jaar dan ::)
krijg haar nu ook bijna niet meer bij mijn tv weg. maar hij is dan ook wel heeeel mooi! (nieuwe pioneer 8g)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

sj0er-D

Citaat van: cip54 op juli  7, 2007, 21:03:00
canarische eilanden is een goed idee!! maar gelukkig is zij al blij met een dagje scheveningen! voor dit jaar dan ::)
krijg haar nu ook bijna niet meer bij mijn tv weg. maar hij is dan ook wel heeeel mooi! (nieuwe pioneer 8g)
heb je de 8g :O nice! welke versie?

-Freek-

Citaat van: nielsg op juli  7, 2007, 11:02:19
als je speciaal verhuist omdat daar je postcode letters HD zijn
(toevallig zijn de onze dat)
Dan moet je het ook wel meteen goed doen en gaan voor 1080HD ofzo:p.

Robbert54

Citaat van: sj0er-D op juli  8, 2007, 00:34:45
heb je de 8g :O nice! welke versie?

508xd: echt een super tv!! zowel in sd als in hd O0
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

VlisChris

Citaat van: nielsg op juli  7, 2007, 11:02:19
als je speciaal verhuist omdat daar je postcode letters HD zijn
(toevallig zijn de onze dat)

Hehe, hier ook HD als letters ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

quicksilvernet

Ik mezelf dislecties noem omdat ik de interline bus fout uitspreek en interlaced uitspreek.