Humor van HT (overgezet)

Gestart door J.A.F._Doorhof, oktober 3, 2001, 15:45:18

Vorige topic - Volgende topic

astrobart

Citaat van: Frards67 op januari  6, 2006, 11:39:13
- Als de buren snel naar buiten hollen om de was binnen te halen, want ze horen het stormen. (Ook echt gebeurd, was gewoon een spel aan het spelen  O0 )
hehehe 8)

dunedain

Buurman/Buurvrouw die aanbellen of er grote ruzie in het huis is.
(raam open laten staan tijdens scarface) ;)
"Looks like you guys are going to be surrounded." "We're paratroopers, Lieutenant. We're supposed to be surrounded.

Dru

Citaat van: dunedain op februari 27, 2006, 13:10:09
Buurman/Buurvrouw die aanbellen of er grote ruzie in het huis is.
(raam open laten staan tijdens scarface) ;)

En als het 'n mooie buuf is:

Say hello to my lil' friend    ::)

HTR

ik zat dit topic weer te lezen.... en tis jammer om hem uit te laten sterven! iemand nog wat leuke nieuwe zinnetjes? ik heb een tekort aan inspiratie op dit moment!

TearS

.

spotmatic

Je weet dat je een hometheater met een Barco hebt als:

- Je na je zomervakantie terugkomt op kantoor, en je collega's zich afvragen waarom je niet egaal bruin bent geworden, maar een ruitpatroon van bruine lijntjes op je (verder lelieblanke) lijf hebt.
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Bionica

Citaat van: spotmatic op juli 14, 2006, 09:18:38
Je weet dat je een hometheater met een Barco hebt als:

- Je na je zomervakantie terugkomt op kantoor, en je collega's zich afvragen waarom je niet egaal bruin bent geworden, maar een ruitpatroon van bruine lijntjes op je (verder lelieblanke) lijf hebt.

;D ;D ;D ;D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Barrrrry

Je weet dat je tever gegaan bent als:

- Je geen centrale verwarming meer nodig hebt omdat de apparatuur al voor genoeg warmte zorgt.
- Je vanwege ruimtegebrek de visite op de Barco laat zitten.
- Je geen blik meer kunt werpen zonder dat je een speaker ziet.
- Je pin-pasjes allemaal kapot gaan door het magnetische veld in de kamer.
- Je meer tv schermen hebt dan ramen.
- Je subwoofer meer ruimte in beslag neemt dan je auto.
- Je je vriendin dumpt omdat d'r naaldhakken ongewenste ruis produceert.
- Je dagelijks NED2 aanzet om te kijken waar de kernbom gevallen is.
- Je meer speakers hebt dan vrienden.

Groetjes,
Barry

Btw, ik ben net begonnen met HT. 'K ben een broekie! O0

HTR

hehe eindelijk weer actie in dit topic! volgensmij kijkt iedereen er gewoon overheen, jammer want tis een leuk topic

patrick_vdb

Hoi,

Citaat van: BarLo op oktober 15, 2006, 23:48:23
- Je geen centrale verwarming meer nodig hebt omdat de apparatuur al voor genoeg warmte zorgt.

Laat ik nu net alle radiatoren uit mijn luisterruimte hebben verwijderd daar ze geen toegevoegde waarde meer hadden ;D

mvrg

Patrick

koffie

* Als je vrouw tijdens het eten uitroept "WAT?!!!! ROOD tapijt ?!?! Er ligt voor 10 ruggen parket in huis!"
* Als je zelfs het 8 uur journaal in upmixed 5.1 kijkt
* Het eerste wat je doet met je hagelnieuwe CRT BB het disablen van de speakertjes is
* Je later dan maar een plasma met helemaal geen speakers koopt
* Je dan maar zelf een custom kast voor 500 DVD's maakt
* Je er eigenlijk meteen al 2 moet maken
* Je op je verlanglijstje keer op keer erbij moet zetten dat het echt die SE versie moet zijn
* Je dan maar in vredesnaam tegen iedereen roept dat ze DVD's voor jou moeten laten insealen
* Je vrouw nieuwe fauteuils koopt, maar ze uiteindelijk toch te groot vind voor de woonkamer en jij als vraag oppeerd 'kunnen we ze nog omruilen in het rood ?'
* Je zelfs een center en een sub in je auto hebt
* Dochterlief (3 jr) 's ochtends om 06.45 vanuit achterin de auto vraagt 'maar papa, jouw auto heeft toch televisie?'
* Je je dochter meteen begrijpt en het dashboard kastje opendoet om de DVD speler aanzet, en vervolgens in een vloeiende beweging ook nog even de TFT schermen achterin aanzet.
* Dochterlief boos is dat de TV uit is, omdat ze die zelf al aangezet had toen de DVD aanging
* Je denkt ik zal bovenstaande punten even markeren wanneer ze op waarheid berust zijn, en tot de conclusie komt dat het letterlijk voor alle punt geld  :-X
Low budget HT in aanbouw (10 jaren project)

Daklem

* Als je pasgeboren kind in DTS je uit je nachtrust houdt.
* Als je een DTS Demo als ringtone gebruikt op je GSM.
* Wanneer de buren denken dat je weer een film aan het kijken bent, terwijl je sex hebt met je vrouw/vriendin

koffie

* Je zwangere vrouw de nachtmerrie heeft dat het kind geboren word, en het kindje niet wil knuffelen maar wegloopt en zegt 'moet met papa DVDtjes kopieren'
* Je ziet dacht je dochtertje netjes de DVD uit het doosje haalt met vingertje door het gaatje (zonder de data kant te raken) en een poging ziet doen om met hete adem het schijfje schoon ziet maken
* Je de DVD speler in de auto al weer wilt vervangen voor een HDD mediaplayer
* Je continu bezig bent het beeld van de TFT schermen in de auto af te stellen
* Je je afvraagt waarom je altijd extreme en dure hobbys hebt en niet gewoon simpel postzegels kunt verzamelen
* Zelfs je collega's tijdens nachtelijk overuren jou erop wijzen dat je weer een beetje grotere speakers kunt kopen van alle overuren
* Je op werk verteld dat je bezig bent een HT te bouwen en als tegenargument krijgt 'en je hebt net een nieuwe plasma gekocht ?!'
* Je 42" in de praktijk eigenlijk helemaal niet zo groot vind

Barrrrry

LOL! Iedereen komt gelijk weer los ;D

koffie

* Je al 3 verschillende PJ's gekocht hebt nog voor je 'm daadwerkelijk gehaald hebt  :-X ::) ;)

Sk

Citaat van: Daklem op oktober 16, 2006, 10:02:28
* Als je pasgeboren kind in DTS je uit je nachtrust houdt.
* Als je een DTS Demo als ringtone gebruikt op je GSM.
* Wanneer de buren denken dat je weer een film aan het kijken bent, terwijl je sex hebt met je vrouw/vriendin

Ik heb de THX intro als ringtone  O0 en een mooie subwoofer test  8) en een sweep van 20khz naar 20 hz  ;D ennuhh...  :P
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

spotmatic

Citaat van: koffie op oktober 16, 2006, 11:38:39
* Je al 3 verschillende PJ's gekocht hebt nog voor je 'm daadwerkelijk gehaald hebt  :-X ::) ;)

My bad  :) ;) :D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

HTR

ik heb t volgensmij al eerder gezegt maar ik vraag me af waarom ik niet op dit soort zinnetjes kan komen  ??? ga in iedergeval zo door! ik vind dit een top topic! erg vermakelijk maar dat vinden volgensmij wel meer mensen

Nahpets

- Je meer kabels achter je installatie hebt liggen dan er in een Boeing 747 zitten
- Je lampen in de woonkamer automatisch dimmen op het ritme van de lage tonen
- Je meer betaald voor één lamp in je projector dan een 'normaal' mens voor een hele TV
- Je meer betaald voor één interlink dan een 'normaal' mens voor een hele TV
- Je buurman om 12 uur 's-nachts komt vragen of het iets zachter kan terwijl je vrouw en kinderen één verdieping hoger lekker liggen te slapen (en nee, de buurman was geen extreem gevoelige zeurpiet, hij had gelijk)

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

searcher

Als de buren buiten staan te zoeken naar een overvliegende helicopter ;D

Als de kids gymen in een T shirt HT Rules  8)

Als je bij een kerk concert de speakers naar binnen draait en tegen de dominee
zet je staat niet in de sweet spot ;D

Gr
                                                                        Searcher

TearS

.

squeek

-als je je bril laat "callibreren" bij de oogarts voor een echt 16:9 gezichtsveld  8)
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

HTR

Citaat van: searcher op oktober 16, 2006, 19:21:10
Als de buren buiten staan te zoeken naar een overvliegende helicopter ;D

Als de kids gymen in een T shirt HT Rules  8)

Als je bij een kerk concert de speakers naar binnen draait en tegen de dominee
zet je staat niet in de sweet spot ;D

Gr
                                                                        Searcher

nou de pastoor hier in groningen kend me nu wel goed :P ik heb de speakers in de kathedraal hiero maar ff aangepakt ;D dus opzich niet vreemd idee

searcher

Als je een eethoek koopt waarbij je vraagt : Geschikt voor 5.1  ;D

Als je op een transavia vlucht je calibratie dvd aanbiedt,,,,,,,

Gr Searcher

HTR

is die laatste geinspireerd door een eerder zinnetje? :P dr was dr al een over crt's in vliegtuigen nml