Mijn HT "Pitch Black"

Gestart door molle, augustus 24, 2005, 00:05:47

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Citaat van: molle op juli 30, 2007, 15:10:11
Verdikke. Dacht ik net nog een filmpje te zien begeeft mijn PJ het >:(

Op het eerste zicht lijkt de starter stuk te zijn. Als je de stekker insteekt hoor je klik,klik,klik,klik en het wiel lijkt niet op te starten. En de winkel is vandaag dicht. Balen :(. Morgen maar weg brengen.
Hoop dat de kosten wel laag blijven.

Stilletjes aan beginnen uit te zien naar een andere pj denk ik.

Hey Molle!!!

Lang niet gezien! Goede vakantie gehad?  8)

Maareh... Die andere PJ stond toch al op de planning?! Alleen is het nu iets te snel, of niet?  ;)

Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

molle

Citaat van: htip op juli 30, 2007, 15:48:30
Da's inderdaad balen. Hoop voor je dat ie te repareren is. Heb je nog garantie?

Wel natuurlijk het perfecte moment voor een upgrade ;)
Maar daar zit je misschien zo net na de vakantie niet echt op te wachten ::)

Nee is een slecht moment :P
Garantie is er zeker niet meer op want hij is al 5 jaar.

Toch langzaam aan beginnen sparen voor een full HD PJ hoor ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

molle

Citaat van: LittleNinja op juli 30, 2007, 16:41:26
Hey Molle!!!

Lang niet gezien! Goede vakantie gehad?  8)

Maareh... Die andere PJ stond toch al op de planning?! Alleen is het nu iets te snel, of niet?  ;)

Yep, back in town ;D

Die andere PJ zal er komen maar wanneer. Zal pas voor het einde van het jaar worden vrees is. Daarom hoop ik dat de kosten laag zullen zijn. Maar mag hem morgen binnen brengen en dan zal ik wel meer weten.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

gvy

Citaat van: molle op juli 30, 2007, 17:32:43
Yep, back in town ;D

Die andere PJ zal er komen maar wanneer. Zal pas voor het einde van het jaar worden vrees is. Daarom hoop ik dat de kosten laag zullen zijn. Maar mag hem morgen binnen brengen en dan zal ik wel meer weten.

Da's inderdaad niet best Molle, Komt een mens dan eens ontstrest weer van een leuke vakantie, dan heb je alweer iets om je in te ergeren :-[

Ik heb een voorstel. Als je een filmpje wil pakken, kom je eens langs bij Mike, bij Reza, bij Little Ninja, bij mij .... ;D , en dat tot eindejaar,wanneer de kerstman een groot pak onder de boom legt met.... jawel een nieuwe PJ, en dan komen wij weer allemaal kijken bij jou. ;)

Geert

mikeske

Citaat van: gvy op juli 30, 2007, 22:20:39
Da's inderdaad niet best Molle, Komt een mens dan eens ontstrest weer van een leuke vakantie, dan heb je alweer iets om je in te ergeren :-[

Ik heb een voorstel. Als je een filmpje wil pakken, kom je eens langs bij Mike, bij Reza, bij Little Ninja, bij mij .... ;D , en dat tot eindejaar,wanneer de kerstman een groot pak onder de boom legt met.... jawel een nieuwe PJ, en dan komen wij weer allemaal kijken bij jou. ;)

Geert

hier zal het vanaf 15/08 wel op lcd tv zijn  :-\
De installatie komt voor het raam te staan.
En daar kan ik mijn vast scherm dus niet kwijt ....  :'( :'( :'(
Eerst dus mijn scherm verkocht krijgen en dan een elektrisch scherm kopen.
Maar dat is financieel niet haalbaar, dus even op "klein" scherm.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Citaat van: gvy op juli 30, 2007, 22:20:39

Geert

Tja weet het. Maar had van het weekend nog 2 films gezien en toen werkte hij wel :-\ Zal morgen wel weten wat er aan scheelt.

Thx voor het aanbod, maar als ik tot nieuwjaar moet rondrijden om overal filmpjes te gaan kijken ben ik blut aan benzine ;D

Maar ik kom zeker nog langs hoor ;)

Sjors

Citaat van: mikeske op juli 30, 2007, 22:28:06
hier zal het vanaf 15/08 wel op lcd tv zijn  :-\
De installatie komt voor het raam te staan.
En daar kan ik mijn vast scherm dus niet kwijt ....  :'( :'( :'(
Eerst dus mijn scherm verkocht krijgen en dan een elektrisch scherm kopen.
Maar dat is financieel niet haalbaar, dus even op "klein" scherm.

Er moet toch wat te wensen overblijven Mike  ;)

Groet, Sjors

molle

Komt niet goed mij PJ >:( Blijkt de voeding te zijn :-\ Word vervolgd!

TheSpeedSkater

Citaat van: molle op augustus  2, 2007, 21:12:21
Komt niet goed mij PJ >:( Blijkt de voeding te zijn :-\ Word vervolgd!
Ach een Full HD is toch veel mooier! Heb je een goede reden om een nieuwe aan te schaffen.  ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

reza

Klote molle,

Het is nooit leuk om zonder speelgoed te zitten :-\ :D
Dan maar indd maar een Full HD beamer aanschaffen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

donaldk

Ik zou als ik jou was rustig een paar weken afwachten tot IFA en zien wat de nieuwe modellen/prijzen zijn (de Mitsubishi's zijn al aangekondigd), de prijzen van de huidige modellen kunnen alleen maar omlaag;-). Dus even kijken of de Epson de beste blijft in het segment onder de HD1.

http://news.google.de/news?hl=de&ned=de&q=ifa
http://news.google.de/news?hl=de&ned=de&q=ifa+projektor

reza

Indd een goeie tip. Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat het kleine zusje van de HC 5000 de HC4900 een stuk goedkoper zal zijn als de HC5000 en die kost op het moment ook ''maar'' 3500 euries kost ;)

donaldk

Das toch de adviesprijs. Goedkope aanbieders zitten toch lager, meen dat zelfs Frank met zijn extra calibraties erbij daar ook nog iets onder zat, maar er is al tijden niet meer over de 5000 gepost, dus dat weet ik niet zeker meer. De 5000 blijft nog in het assortiment als model tussen de 4900 en de 6000, dus de 4900 moet wel een stukkie goedkoper worden, anders heeft het geen zin de 5000 er in te houden.

Maar hoeveel prestatieverschil is er tussen de 4900 en de 5000, die toch iets minder zou zijn dan de Epson...

Ik zag dat Marantz ook een goedkopere DLP heeft aangekondigd (waar is onze Marantz superfan toch gebleven?), maar die heeft dan alsnog een adviesprijs van 8K Euro.

reza

Hoi Donaldk,

De prijs die ik schreef over de HC5000 is indd een advies prijs. Hij is bij sommige winkels al voor 3000 te halen en zelfs al voor minder.
Er is een tijdje geleden tegen mij gezegd dat de HC4900 zo rond de 2500 over de toonbank zou gaan maar de precieze prijs is nog niet bekend omdat de projector nog niet is uitgebracht in Nederland.

molle

Heb net nog een mooi voorstel gekregen van de plaatselijke Epson verdeler(bijna buurman ;D). Ik zei dat ik wel een nieuwe bij hem wilde kopen maar pas tegen het einde van het jaar omdat ik momenteel echt geen 3700 euro kan neerleggen voor een TW1000.

Geen probleem, anders mag je hem in 3 of 4 keer betalen zei hij. Op voorwaarde als er iemand hier een TW1000 wil kopen ik hem mag doorsturen naar jou voor een demo ;D

Wat zouden jullie doen?

R

Een jvc kopen :P.. Misschien wel bbg ook wel een belgische demoruimte :P

molle

Citaat van: R op augustus  3, 2007, 11:22:12
Een jvc kopen :P.. Misschien wel bbg ook wel een belgische demoruimte :P

Weet het maar kan het er echt niet meer aan geven :-\ 6000 euro :P
Begin stilletjes aan terug mijn geld ook aan andere dingen te geven. Life, you know ;D

EDIT: En aan de testen overal te zien is de Epson VER van slecht hoor. Heb nog zo goed als geen HD gezien dus zal het het voor mij al super zijn ;)

HTip

Citaat van: molle op augustus  3, 2007, 11:20:37
Heb net nog een mooi voorstel gekregen van de plaatselijke Epson verdeler(bijna buurman ;D). Ik zei dat ik wel een nieuwe bij hem wilde kopen maar pas tegen het einde van het jaar omdat ik momenteel echt geen 3700 euro kan neerleggen voor een TW1000.

Geen probleem, anders mag je hem in 3 of 4 keer betalen zei hij. Op voorwaarde als er iemand hier een TW1000 wil kopen ik hem mag doorsturen naar jou voor een demo ;D

Wat zouden jullie doen?

Het natuurlijk bijna je buurman, maar Frank kan hem voor €3099 leveren en dan krijg je de calibraties (nieuw, 200 en 1000 uur) er gratis bij, maar dat wist je waarschijnlijk al, omdat je ook in dat topic gepost hebt ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Citaat van: htip op augustus  3, 2007, 11:47:57
Het natuurlijk bijna je buurman, maar Frank kan hem voor €3099 leveren en dan krijg je de calibraties (nieuw, 200 en 1000 uur) er gratis bij, maar dat wist je waarschijnlijk al, omdat je ook in dat topic gepost hebt ;)

Dan is het verschil groot genoeg om eventueel een lening aan te gaan en extra in te lossen tussentijds!

€ 3099 financieren tegen 12,65% op 12 mnd betekent dat je uiteindelijk net over de € 3.300 betaald inclusief rente. Dat is dus € 201 rente na een jaar. Als je tussentijds ( zeg om de maand ) dan een extra bedrag inlost, betaal je nog minder. Hou je dus nog steeds € 400 in je zak en hoef je alleen genodigden te ontvangen...  ;D
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

molle

Weet het dat bij Frank een deel goedkoper incl. calibratie, maar na zo een vakantie is het moeilijk om even een dikke 3000 euro op te hoesten :-\
En heb ook geen zin om 2 a 3 maand geen filmpje meer te kunnen zien :P

Word nog vervolgd hoor ;)

molle

Citaat van: LittleNinja op augustus  3, 2007, 12:05:15
Dan is het verschil groot genoeg om eventueel een lening aan te gaan en extra in te lossen tussentijds!

€ 3099 financieren tegen 12,65% op 12 mnd betekent dat je uiteindelijk net over de € 3.300 betaald inclusief rente. Dat is dus € 201 rente na een jaar. Als je tussentijds ( zeg om de maand ) dan een extra bedrag inlost, betaal je nog minder. Hou je dus nog steeds € 400 in je zak en hoef je alleen genodigden te ontvangen...  ;D

Het is dan ook geen lening hoor. Gewoon in 3 of 4 keer betalen zonder rente ;) Gewoon af en toe een demo geven en dat zijn we toch allemaal gewoon he, niet ;D

reza

Hoi Sven,

Ik zou het zeker doen. Je kan indd lekker op je gemak betalen een super aanbieding van je dealer!! Dus gewoon doen.
Bij Frank een beamer halen heeft totaal geen meerwaarde, Sven moet dan 257km rijden om dat ding op te halen en weer terug als er iets mee aan de hand is moet je weer heen en terug hetzelfde geld voor de callibraties?

Gewoon dat ding halen bij je buurman en Garmtz of GT of Rob of Frank langs laten komen voor alsnog een calibratie!

Dan kan je FULL de zomer door O0 8) ;)

molle

Citaat van: reza op augustus  3, 2007, 13:59:11
Hoi Sven,

Ik zou het zeker doen. Je kan indd lekker op je gemak betalen een super aanbieding van je dealer!! Dus gewoon doen.
Bij Frank een beamer halen heeft totaal geen meerwaarde, Sven moet dan 257km rijden om dat ding op te halen en weer terug als er iets mee aan de hand is moet je weer heen en terug hetzelfde geld voor de callibraties?

Gewoon dat ding halen bij je buurman en Garmtz of GT of Rob of Frank langs laten komen voor alsnog een calibratie!

Dan kan je FULL de zomer door O0 8) ;)

Wel dit was ik ook aan het denken Reza. Gewoon na een 100 uren laten calibreren. Als Garmt dan nog eens in de buurt komt mag hij het doen 8)

Moet ik natuurlijk ook nog wel een andere DVD speler kopen he, maar als ik voorlopig al terug beeld heb ben ik al zeer blij.

daxie

En wat als je nu een 2e hands tw600, tw700 of zo op de kop tikt, pakweg 600-1000 euro, daar doe je toch nog een jaar of 2 mee, en tegen dan staat de techniek weer zoveel verder en kan je full hd gaan aan een leuke prijs...

(en ondertussen nog wat sparen).

tis maar een idee he...

Afbetalen voor een apparaat dat vrij vlug in waarde daalt vind ik nogal vreemd.

gr,

Wouter

daxie

Citaat van: daxie op augustus  3, 2007, 14:53:18
En wat als je nu een 2e hands tw600, tw700 of zo op de kop tikt, pakweg 600-1000 euro, daar doe je toch nog een jaar of 2 mee, en tegen dan staat de techniek weer zoveel verder en kan je full hd gaan aan een leuke prijs...

Dit zal ook al een grote verandering zijn tov je huidige pj, zeker de tw700.

(en ondertussen nog wat sparen).

tis maar een idee he...

Afbetalen voor een apparaat dat vrij vlug in waarde daalt vind ik nogal vreemd.

gr,

Wouter