Mijn HT "Pitch Black"

Gestart door molle, augustus 24, 2005, 00:05:47

Vorige topic - Volgende topic

VerbaL

Blijft toch mooi om de opbouw van al die kamers te volgen. Met de aankoop van m'n eerste woonst, begint het op HT gebied weer wat te kriebelen. Helaas beschik ik niet over de talenten om zoiets zelf uit de grond te stampen en zal ik moeten uitkijken naar een vakman die de klus van begin tot einde kan klaren. Indien GTDesign ook projecten in België overwegen, is dat misschien een optie voor de toekomst.

Hazze'84

Ziet er mooi uit! Maar wat is precies de functie van de cornertraps?

Jimmy Conway

molle

Citaat van: VerbaL op oktober  2, 2005, 16:15:36
Blijft toch mooi om de opbouw van al die kamers te volgen. Met de aankoop van m'n eerste woonst, begint het op HT gebied weer wat te kriebelen. Helaas beschik ik niet over de talenten om zoiets zelf uit de grond te stampen en zal ik moeten uitkijken naar een vakman die de klus van begin tot einde kan klaren. Indien GTDesign ook projecten in België overwegen, is dat misschien een optie voor de toekomst.

Heu, ik woon in Belgie ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

VerbaL

Citaat van: molle op oktober  2, 2005, 22:48:36
Heu, ik woon in Belgie ;D

Had ik wel door hoor ;D

Maar uit je topic begrijp ik dat jij een aanzienlijk deel van de werken op jou neemt en dat maakt het voor GT misschien iets makkelijker om tot bij jou te komen. Wegens mijn totaal gebrek aan DIY skills, kan ik nauwelijks tot niets op mezelf nemen en dat zal de kosten wel aanzienlijk opdrijven als er vanuit Nederland gewerkt moet worden, of niet? :)

Sjors

Citaat van: Hazze'84 op oktober  2, 2005, 16:44:44

Is voor de acoustic..... verder weet ik het ook niet  ;D

Groet, Sjors

molle

Citaat van: VerbaL op oktober  2, 2005, 22:55:37
Had ik wel door hoor ;D

Maar uit je topic begrijp ik dat jij een aanzienlijk deel van de werken op jou neemt en dat maakt het voor GT misschien iets makkelijker om tot bij jou te komen. Wegens mijn totaal gebrek aan DIY skills, kan ik nauwelijks tot niets op mezelf nemen en dat zal de kosten wel aanzienlijk opdrijven als er vanuit Nederland gewerkt moet worden, of niet? :)

Moest ik wat meer geld opzij staan hebben was het volgens mij binnen de week af geweest. Gé is echt wel een doorwerker ;)
Maarja, geld even op en nu is het mijn taak om rustig verder te gaan, maar er is echt geen haast bij ;D
Stap bij stap en beetje bij beetje levert het mooiste eindresultaat 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

VerbaL

Citaat van: molle op oktober  2, 2005, 23:04:58Stap bij stap en beetje bij beetje levert het mooiste eindresultaat 8)

Die leuze kan ik alleen maar toejuichen en zal de enige oplossing zijn om de zaak te bekostigen. Wil ik het boeltje op een week tijd bij elkaar hebben, dan zou ik nog heel heel lang moeten wachten :)

Mag ik zo indiscreet zijn om te vragen welke planning hieraan vooraf is gegaan? Ik heb gezien dat je een akoestisch ontwerp hebt laten maken en vervolgens een ontwerp voor de inrichting. Zijn er veel kosten aan dit voorafgaand denkwerk gekoppeld en kan je dit al een paar jaar op voorhand laten gebeuren zodat de plannen al klaarstaan?

GTDesign

@Verbal,  Voor het ontwerp reken ik geen kosten. Je kunt me altijd vrijblijvend de afmetingen van je ruimte sturen  ;)

VerbaL

Citaat van: GTDesign op oktober  2, 2005, 23:33:46
@Verbal,  Voor het ontwerp reken ik geen kosten. Je kunt me altijd vrijblijvend de afmetingen van je ruimte sturen  ;)

Dank voor de info. Als tijd, ruimte en budget er rijp voor zijn neem ik zeker contact met je op. ;)

reza

Citaat van: GTDesign op oktober  2, 2005, 23:33:46
Gee, Doe je het per project aan nemen of per uur?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

GTDesign

reza

Hazze'84

Citaat van: Hazze'84 op oktober  2, 2005, 16:44:44

GTDesign, weet jij hier wel een exact antwoord op? Ben erg benieuwd.

molle

Citaat van: Hazze'84 op oktober  4, 2005, 00:59:59
GTDesign, weet jij hier wel een exact antwoord op? Ben erg benieuwd.

Hier heb je er een beetje leesvoer over ;)

http://www.soundscapes.nu/ng_traps.htm

molle

Oke, heb weer net voor een 200 euro aan hout gaan halen, dus kan ik donderdag er aan beginnen(verderdoen ;D)

Sibran

Citaat van: molle op oktober  4, 2005, 13:03:20
Oke, heb weer net voor een 200 euro aan hout gaan halen, dus kan ik donderdag er aan beginnen(verderdoen ;D)

Hoe? Gene film zien donderdag dan ofwa, dan zal ik moeten helpen zeker  ^-^

molle

Nee ma ge zou sebiet eens moeten passeren als ge tijd hebt om een kast beneden mee te verhuizen ;D

wrs

Hoi Molle,
De basis ziet er goed uit, ben benieuwd hoe het word.
Ben bang dat je het niet red met 200euro hout (spreek uit ervaring).
Heb het idee dat ik elke dag bij de bouwmarkt sta ;).
Ga je zeker volgen, hopenlijk veel foto's.

Grtn

Eric

Hazze'84

molle

Citaat van: wrs op oktober  4, 2005, 22:50:27
Hoi Molle,
De basis ziet er goed uit, ben benieuwd hoe het word.
Ben bang dat je het niet red met 200euro hout (spreek uit ervaring).
Heb het idee dat ik elke dag bij de bouwmarkt sta ;).
Ga je zeker volgen, hopenlijk veel foto's.

Grtn

Eric

Tja moest het voor 200 euro allemaal geklonken zijn zou het allemaal wel zeer leuk zijn ;)
Bedoelde eigenlijk 200 euro voor het dagwerk van vandaag ;D
De balken al tegen de muren gezet, beetje vijzen erbij. 200 euro is niets in zo'n project :P

Sjors

Citaat van: molle op oktober  4, 2005, 23:43:05
Tja moest het voor 200 euro allemaal geklonken zijn zou het allemaal wel zeer leuk zijn ;)
Bedoelde eigenlijk 200 euro voor het dagwerk van vandaag ;D
De balken al tegen de muren gezet, beetje vijzen erbij. 200 euro is niets in zo'n project :P

Heb jij niet ook een cam?  dan kan jij ook foto's posten!  :D zoals van je werk vandaag :)

Groet, Sjors

reza

Citaat van: Sjors op oktober  5, 2005, 00:22:41

Heb jij niet ook een cam? 

Ja daar camt, hij zijn haar mee!!
sorry sjors een flauw grapje.

molle

Citaat van: Sjors op oktober  5, 2005, 00:22:41

Heb jij niet ook een cam?  dan kan jij ook foto's posten!  :D zoals van je werk vandaag :)

Groet, Sjors

Een webcam wil je bedoelen ??? Nee dat heb ik niet ;D

molle

Ja sorry, was even niet mee ::)
Ja ik heb een cam ::) en zal morgen wat foto's trekken :D
Vermoeiende dag gehad :P