Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Marsh

Citaat van: Bionica op juli 14, 2007, 14:42:48
denk vanavond niks, met deze hitte

Daarom komt er bij ons op ten duur ook een airco,...vraag me alleen nog steeds af of dat niet "schadelijk"  is voor je ht ruimte.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Jimmy Conway

Rielplayer

The Rock nog een gekeken, Blu Ray..

Wat een plaatje zeg, super kwaliteit  :o(en het blijft qua film ook een topper)
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

LittleNinja

Geen films vanavond... Alleen Black op de PS2... We hopen nu wel eens een veldje verder te komen!!!!  >:(

chulin

Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Deleted member

Citaat van: chulin op juli 15, 2007, 00:14:51
hoe was het?

Zeer de "moeite" waard, mooi gemaakt, goede actiefilm!  :)

PjotrrrNL

Oceans Twelve (lag nog op de plank), beetje meer verhaal als deel 1, maar leuke film wat mij betreft, wellicht de moeite waard voor de kijkers die The Departed ook niet te traag vonden.
Ieder zijn smaak...

chulin

Citaat van: Antoine op juli 15, 2007, 01:18:00
Zeer de "moeite" waard, mooi gemaakt, goede actiefilm!  :)
Goed genoeg dus.....
Dank je Antoine  ;)
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

R

Vond het ook wel de moeite. Lekker apart, mooi gemaakt!

Citaat van: chulin op juli 15, 2007, 01:55:21
Goed genoeg dus.....
Dank je Antoine  ;)

Raphie

Citaat van: Bionica op juli 14, 2007, 14:42:48
denk vanavond niks, met deze hitte

Hitte ?!? weet niet waar jij woont, maar hier was het gewoon 22gr met een koele westerwind?...
JBL PRX Power!

Raphie

Verder hebben we gisteravond de eerste 4 episodes van Traveler gezien, wat een goede serie zeg!  :o
nog 3 delen te gaan en dan zijn we helemaal bij
Dan gaan we beginnen met Meadowlands wat ook een erg goede serie schijnt te zijn.
JBL PRX Power!

Donnie

Citaat van: Raphie op juli 15, 2007, 10:16:58
... Meadowlands...

Die zelfde serie heet ook "Cape Wrath".
Maar goed, ik ga 'm vanavond ook kijken, in 1080i. :)

Serie info voor de nieuwsgierigen :: http://www.imdb.com/title/tt0865546/

De eerste 4 afleveringen zijn al uitgezonden, vandaag draait de 5e aflevering in Amerika.

Bionica

Citaat van: Raphie op juli 15, 2007, 10:15:23
Hitte ?!? weet niet waar jij woont, maar hier was het gewoon 22gr met een koele westerwind?...

In het warme oosten des lands :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

PjotrrrNL

Kan ook flink schelen, het is hier boven Alkmaar aan de kust nog niet boven de 20 graden geweest de laatste dagen....

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

HTR

vanavond de nieuwste harry potter

graafke

HTR

ah interreesante film!
nog 2 leuke enemy films: enemy at the gates, enemy of the state

Perfectionist

Citaat van: HTR op juli 15, 2007, 17:52:34
enemy at the gates

Geweldige film idd over Stalingrad in WO II.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Deleted member

Raphie

JBL PRX Power!

PjotrrrNL

LOL

Hier staat Pan's Labyrinth op het programma...

sj0er-D

ik heb vanavond starsky & Hutch gekeken.. vind het nog steeds een vermakelijke film.. maar niet de beste comedy die ik ken...

-madison-

vanavond "Blood diamonds" gezien! erg goeie film die je toch wel even laat nadenken..
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Deleted member

Citaat van: Raphie op juli 15, 2007, 18:53:18
Alvast Welterusten!  ;D

Pfffffffff...inderdaad! ;D Ik heb serieus getwijfeld of ik 'm uit zou zetten toen ik me realiseerde dat de film nog een uur zou duren!  :P