Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

R

Shrek 3 in de bios gezien. Heerlijk gelachen, vond hem echt leuk!

HTR

Jimmy Conway

Citaat van: spotmatic op juni 26, 2007, 20:23:00
Een tijdje geleden was mij de film Shichinin no Samurai (The Seven Samurai) erg goed bevallen. Vanavond volgt daarom een andere Kurosawa-film: Yojimbo (later is daar een remake in een ietwat andere setting van gemaakt met de overbekende titel "For a Fistful of Dollars", met Clint Eastwood).

Kijk dan ook nog Last Man Standing met Bruce Willis. :)

Raphie

Gisteren Shooter gezien, verwachte er niet te veel van, verhaal was redelijk dun, maar de actie, effects en snipershots waren megacool!  O0 Snipe je veel (zoals ik in games met bijv BF2) dan is deze film een must see!
JBL PRX Power!

Bionica

Net DEEP BLUE SEE afgerond.

Blijft een aardige film met die hoog IQ sharks :P
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

graafke

Den Tas

Citaat van: graafke op juli  1, 2007, 12:45:56
gisteren "smoking aces" gezien

Die is geweldig 8)

Ik heb gisteren 'Every Which Way But Loose' gekeken, Clyde is echt geweldig vind ik. ;D
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Driven2Shine

Net even The Last Samurai aangezet, is alweer even geleden dat ik die gezien heb.

Bionica

..
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

ole_ole

Citaat van: Bionica op juli  1, 2007, 15:02:02
..

mooie film, maar gisteren Slow Burn gekeken.
Goede film, veel spanning.
Elke keer zat ik te denken wie is het nou en elke keer zat ik er naast, aanrader

-madison-

Gister "Inside man" gezien, vond hem erg vermakelijk! Vanavond ga ik denk ik "Crash" en "Kiss kiss bang bang" zien :)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

Vanmiddag Die Hard 4.0 gezien... Ik vond het wel weer amusant! Uiteraard wel de nodige onmogelijkheden, maar dat lijkt er bij te horen tegenwoordig..  ::)

Helaas gezien in zaal 5 van Pathe Buitenhof in Den Haag... Ik weet niet wie die zaal allemaal kennen ( is een zaal beneden in de kelder ), maar voor het geluid had ik beter thuis kunnen kijken!!! Bijna slecht genoeg om mijn geld terug te eisen.  :-\

yessica

verder kijken naar seizoen drie alreeds van charmed.

Heb er toch al enkele afleveringen opzitten ;)
Bijna seizoen 4 :)
Vaste klant bij CinéMike !!!

El Penumbra

Gisterenavond dus Die Hard 4.0

8) Goed vermaak.  ;D
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

-madison-

Stond eigenlijk gister op de planning maar ik ga hem nu zien: "Crash" :)
And always, always will.

Raphie

JBL PRX Power!

Driven2Shine

Citaat van: Raphie op juli  2, 2007, 20:12:06
de DVDrip van 300
Ik ben hier ook erg benieuwd naar maar wacht toch nog even op een HD versie, TS file, Blu Ray of HD DVD.

Marsh

Citaat van: [SV] op juli  2, 2007, 20:34:39
Ik ben hier ook erg benieuwd naar maar wacht toch nog even op een HD versie, TS file, Blu Ray of HD DVD.

verwend nest  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Driven2Shine

-madison-

Vanmiddag "Crash" gezien, was opzich wel een leuke film maar meer ook zeker niet.. Zonet "Lucky number slevin" gezien, die is zeker voor herhaling vatbaar ;D erg vermakelijk! :)
And always, always will.

garmtz

Citaat van: -madison- op juli  2, 2007, 22:27:40
Vanmiddag "Crash" gezien, was opzich wel een leuke film maar meer ook zeker niet..

:-X

Bant

Citaat van: -madison- op juli  2, 2007, 22:27:40
Vanmiddag "Crash" gezien, was opzich wel een leuke film maar meer ook zeker niet.. Zonet "Lucky number slevin" gezien, die is zeker voor herhaling vatbaar ;D erg vermakelijk! :)

Super vette film is dat he! Ik ga hem binnenkort ook maar weer eens bekijken. >:D

bmateijsen

SAW 3 is best smullen 8), vooral het begin vond ik lekker sterk.

Citaat van: TheSpeedSkater op juli  1, 2007, 18:39:01
Nu SAW III, straks Zwartboek

ole_ole

Citaat van: bmateijsen op juli  2, 2007, 22:36:28
SAW 3 is best smullen 8), vooral het begin vond ik lekker sterk.

met die varkens, ranzig