Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Bant

Citaat van: El Nino op juni 27, 2007, 23:19:33
Net de "The Departed" gezien met Jack Nicholson....onvoorstelbaar dat zo'n slechte film 4 Oscars heeft ontvangen......om nog maar te zwijgen van de deplorabele geluidskwaliteit....denk dat 3 keer m'n sub aanging en dat er 2 tonen uit m'n surround luidsprekers zijn gekomen...en dat na de geweldige belevenis van "Dejavu" van gisteren!!

Enfin, snel in de doos ermee en inpakken voor een verjaardagscadeau... ;D

Ik was er ook niet zo over te spreken, en dat terwijl de recenties toch goed waren ???. Wat betekent deplorabele trouwens

Jaja, meteen als verjaardagscadeautje gebruiken. Je bent Nederlander of je bent het niet he ;)

EdoE

Citaat van: Bent op juni 28, 2007, 00:27:17
Wat betekent deplorabele trouwens

Betreurenswaardig, om te huilen.

Cheers,

Edo (te lui om naar het woordenboek te lopen, maar niet te lui voor correcte interpunctie)

jaco

Citaat van: Raphie op juni 26, 2007, 20:56:30
Ik ben eigenlijk wel weer in voor een serie waarin een verhaallijn zit, á la Heroes, Prison Break en Lost.

Welke series hebben nog meer "the big picture" die zich gedurende de afleveringen langzaam ontvouwt?
Heroes was niet onaardig
Jericho net gekeken, en daar zitten ook wel leuke ontwikkelingen in.
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

bmateijsen

Ik vond The Departed juist erg sterk, maar als je een actiefilm verwacht, dan moet je niet deze kijken.
Hij is helemaal in lijn met ander Scorsese werk, dus conform verwachting ;).

Net de "The Departed" gezien met Jack Nicholson....onvoorstelbaar dat zo'n slechte film 4 Oscars heeft ontvangen......om nog maar te zwijgen van de deplorabele geluidskwaliteit....denk dat 3 keer m'n sub aanging en dat er 2 tonen uit m'n surround luidsprekers zijn gekomen...en dat na de geweldige belevenis van "Dejavu" van gisteren!!

Enfin, snel in de doos ermee en inpakken voor een verjaardagscadeau... ;D

El Nino

Citaat van: EdoE op juni 28, 2007, 00:29:15
Betreurenswaardig, om te huilen.
Edo (te lui om naar het woordenboek te lopen, maar niet te lui voor correcte interpunctie)

Dank je wel!
Linn Klimax DSM - Klimax Mono | Transrotor Rondino Nero | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond

garmtz

Ik vond The Departed ook erg goed! Wat hebben LFE en surround-effecten in hemelsnaam te maken met kwaliteit..? ???

jowi

Hell's Kitchen Serie 3 episode 1 in glorious 720p HD. Nou ja, HD... niet echt. Leek me meer upscaled materiaal... maar goed, er was nog wel naar te kijken, Gordon Ramsay blijft gewoon leuk om te zien hoe hij uit z'n dak gaat, en hoe bang en onzeker de kandidaten zijn hehe...

mradem

A letter from Iwo Jima gister gezien. Best goed.

reza

Ik had ook een aflevering gedownload, ik vind Gordon wel  >:D Maar ik heb hem na 2 min uitgezet zo slecht vond ik het beeld?
HD was het zeker niet nee!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

TheSpeedSkater

Flashdance... Nouja, vooral mijn vriendin ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

stoffels

Net de "The Departed" gezien met Jack Nicholson....onvoorstelbaar dat zo'n slechte film 4 Oscars heeft ontvangen......

heb the departed onlangs ook gezien, en dit is voor mij reeds de sterkste film van het jaar, op de soundtrack heb ik niet gelet.Werd teveel opgezogen door het puike acteerwerk....

EdoE

We hebben "Shall we dance?" gekeken. Gewoon een uitzending. Chick flick.

El Penumbra

Gisterenavond met The Office begonnen.

Zo briljant.  8)
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

El Nino

Citaat van: stoffels op juni 28, 2007, 23:27:22
heb the departed onlangs ook gezien, en dit is voor mij reeds de sterkste film van het jaar, op de soundtrack heb ik niet gelet.Werd teveel opgezogen door het puike acteerwerk....

Acteerwerk in welk opzicht dan......had de indruk dat de scenario schrijver wilde imponeren door zoveel mogelijk gebruik te maken van de F-word...... Overigens don't get me wrong....als jij ervan genoten hebt dan vindt ik dat helemaal ok hoor.... ;)

Kijk eens naar de actie/thriller The Negotiator......dan kun je zien wat goed acteer werk is binnen een harde actie film, waarbij psychologie en actie geweldig gecombineerd worden....Maar goed die film was denk ik te moeilijk voor bioscoop kijkend Nederland om het échte raffinement, de echte finesses van deze film te doorgronden.
Linn Klimax DSM - Klimax Mono | Transrotor Rondino Nero | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond

reza

Ook ik vond de Departed ver overtrokken :-X
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

remon123

Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Rikske

Vanavond Werchter Stream met vrienden

Bloc Party - Artic Monkeys - Gabriel Rios

En hopelijk laat Pearl Jam en de Queens of the Stone age het toe

PjotrrrNL

Marsh

Ik zou willen "Die hard 4.0" maar mijn vriendin heeft 1,2,3 nog niet gezien... die staan te popelen om bekeken te worden, heb zojuist de box gekocht, maar de HT is nog niet af... aarrghh!  :( >:(
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

MartijnR

Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

LittleNinja

Citaat van: Marsh op juni 29, 2007, 19:15:18
Ik zou willen "Die hard 4.0" maar mijn vriendin heeft 1,2,3 nog niet gezien... die staan te popelen om bekeken te worden, heb zojuist de box gekocht, maar de HT is nog niet af... aarrghh!  :( >:(

Deel 1, 2 en 3 nog niet gezien?!   :o  Ik wist niet dat er mensen bestonden die deze gemist zouden hebben..  ::)

Citaat van: MartijnR op juni 29, 2007, 19:29:00
Dreamgirls.

Chickflick??

PjotrrrNL

VlisChris

Citaat van: PjotrrrNL op juni 29, 2007, 19:10:39
Perfume....

Baal jij ;D
Vond hem persoonlijk slecht. Had er meer van verwacht. Verhaallijn werd erg voorspelbaar.
Morgenavond naar de voorpermiere van Transformers. Begint zaterdagnacht 0.00 uur, en ben bijzonder benieuwd.
Helaas niet in de hoofdzaal ::) maar anders ga ik er nog wel een keer opnieuw naar toe voor beeld en geluid ;D

VlisChris

Citaat van: PjotrrrNL op juni 30, 2007, 01:32:17
Was een heel bizondere, mooie, wat morbide film...

Hehehe. Post nog niet gelezen.
Jij hebt er dus een "iets" andere mening over dan ik ;)

El Penumbra

Vrijdagavond:
Assualt on Precinct 13
Wat een magistrale DTS track  8), film niet meer dan redelijk helaas

Gisterenavond:
Superman Returns
Leuk vermaak maar wel opvallend dat Superman een stuk sterker lijkt dan vroeger...

Vanavond:
Die Hard 4.0
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta