Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Deleted member

sj0er-D

Gisteravond "born on the fourth of july" gekeken, wel een intressante film die , denk ik, dicht bij de waarheid komt over hoe veteranen die in vietnam hebben gezeten verder moeten leven en wat ze allemaal hebben meegemaakt.

Martin_M

Citaat van: Antoine op juni 25, 2007, 23:40:05
:-X Hij was ranzig!  :-X

Daarnaast vond ik 'm toch wel leuk omdat er zaken uit de eerste film uitgelegd worden...
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Raphie

Citaat van: Grindtegel op juni 25, 2007, 21:02:00
heheh die ga ik zometeen ook kijken  ;D

Ik vond hem zwakjes, leuke gore, maar verhaallijn ERG rommelig uitgewerkt. Alsof ze met een half afgewerkt script zaten te werken.

Ze hadden et broer/zus (of was het vader/dochter ;D) principe veel verder kunnen uitwerken dan alleen een vent met een pruik ::)
JBL PRX Power!

Grindtegel

Ik vond er ook niet veel niks aan, dertien in een dozijn slasher prul zonder inhoud (waar ik uiteraard wel rekening mee heb gehouden).
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

LittleNinja

Afgelopen zondag al weer.... Shrek 3 gezien. Ik vind het een prima film. Erg vermakelijk. Uiteraard weinig verrassingen, maar dat verwachtte toch niemand meer?!

reza

The last Mimzy. Wel een leuke film
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

spotmatic

Een tijdje geleden was mij de film Shichinin no Samurai (The Seven Samurai) erg goed bevallen. Vanavond volgt daarom een andere Kurosawa-film: Yojimbo (later is daar een remake in een ietwat andere setting van gemaakt met de overbekende titel "For a Fistful of Dollars", met Clint Eastwood).

BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

El Nino

Ga zometeen Dejavu met Denzel Washington kijken......TAG staat nu warm te draaien.....
Linn Klimax DSM - Klimax Mono | Transrotor Rondino Nero | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond

JCL

zal vanavond weer verder gaan met het 3e seizoen numb3rs. Hele seizoen in HD binnengehaald. Ben al bij alf. 20. Ze beginnen nu na de finale toe te werken en ik ben nu al erg benieuwd :D

Raphie

Ik ben eigenlijk wel weer in voor een serie waarin een verhaallijn zit, á la Heroes, Prison Break en Lost.
24 is leuk, maar niet zo goed als bovenstaande series en heb Supernatural geprobeert, maar dan kan je net zo goed CSI of A Team kijken.
Welke series hebben nog meer "the big picture" die zich gedurende de afleveringen langzaam ontvouwt?
JBL PRX Power!

Arno P

Net Ace Ventura gekeken met mijn zoon  ;D ;) (Eerst een poging gedaan om deadfish te kijken (12jaar en ouder...kon net) maar na 2 minuten toch maar Ace opgezet  ::) :P ;D ;)

spotmatic

Citaat van: Arno P op juni 26, 2007, 21:09:16
Net Ace Ventura gekeken met mijn zoon  ;D ;) (Eerst een poging gedaan om deadfish te kijken (12jaar en ouder...kon net) maar na 2 minuten toch maar Ace opgezet  ::) :P ;D ;)

Niks mis mee, ook wij kijken af en toe wel eens naar de diverse Ace Ventura varianten (ook al haat ik persoonlijk de gekkebekkentrekkende Jim Carrey).  >:D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Arno P

Citaat van: spotmatic op juni 26, 2007, 21:12:35
Niks mis mee, ook wij kijken af en toe wel eens naar de diverse Ace Ventura varianten (ook al haat ik persoonlijk de gekkebekkentrekkende Jim Carrey).  >:D
Ik kan hem goed verdragen en heb weer kostelijk gelachen... ;D...ik kan mij ook goed voorstellen dat anderen doodziek van hem worden...(CABLE GUUUYYYYYYYY.... ;D)

Gizz

Citaat van: Raphie op juni 26, 2007, 20:56:30
Ik ben eigenlijk wel weer in voor een serie waarin een verhaallijn zit, á la Heroes, Prison Break en Lost.
24 is leuk, maar niet zo goed als bovenstaande series en heb Supernatural geprobeert, maar dan kan je net zo goed CSI of A Team kijken.
Welke series hebben nog meer "the big picture" die zich gedurende de afleveringen langzaam ontvouwt?

Heb je the shield al eens geprobeerd? Serie uit de hbo stal met 13aflevr per seizoen.
Machtige serie vind ik zelf

mradem

Stranger than Fiction net gezien. Begin moest ik me best doen vol te houden maar op een gegeven moment begon de film ook leuk te worden.

El Nino

Net Dejavu gekeken, een Jerry Bruckheimer en Tony Scott film. Echt supergaaf.....mooie beeldtechnieken en goede plot.....

Soundtracks zijn ook erg goed....kan bij zo'n film ook genieten van de aftiteling waarbij de film nog verder inwerkt!

Helemaal goed en wat is het toch genieten met zo'n setje...... 8)
Linn Klimax DSM - Klimax Mono | Transrotor Rondino Nero | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond

mikeske

net gekeken naar the persuit of happyness, prachtige film  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

R

Gister MIB II, de hond blijft leuk O0

Martijn76

Citaat van: Raphie op juni 26, 2007, 20:56:30

Ik zoek ook wat voor na Heroes (zitten nu bij afl. 17 ofzo), misschien dat Numb3rs wat is (zag ik alleen niet op usenet staan en torrents zijn zo traaaag)

Donnie

Citaat van: Martijn76 op juni 27, 2007, 09:25:05
Ik zoek ook wat voor na Heroes(...)

Aanrader; probeer de mini-serie The Lost Room eens. 6 Delen. (staan op usenet(2dvd's))

info:

-http://www.moviemeter.nl/film/40710
-http://www.imdb.com/title/tt0830361

Martijn76

Citaat van: Donnie op juni 27, 2007, 09:57:12
Aanrader; probeer de mini-serie The Lost Room eens. 6 Delen.

gaan we proberen, thanks!

Driven2Shine

Citaat van: Donnie op juni 27, 2007, 09:57:12
Aanrader; probeer de mini-serie The Lost Room eens. 6 Delen. (staan op usenet(2dvd's))

info:

-http://www.moviemeter.nl/film/40710
-http://www.imdb.com/title/tt0830361
Heb hem ook even aangezet en is al binnen :)
Er zijn 2 versies zag ik, 1 custom subbed en 1 retail versie en die heb ik gehaald.
Thanks voor de tip.

El Nino

Citaat van: [SV] op juni 27, 2007, 11:10:53
Heb hem ook even aangezet en is al binnen :)

En waar haal ik die binnen?

Ben er nog zo eentje die gewoon bij de Free Record Shop of Bol.com z'n DVD's besteld......ontzettend ouderwets natuurlijk en om nu niet verder achterop te geraken.....je mag de links ook wel even pm-en... ;)

El Nino

Net de "The Departed" gezien met Jack Nicholson....onvoorstelbaar dat zo'n slechte film 4 Oscars heeft ontvangen......om nog maar te zwijgen van de deplorabele geluidskwaliteit....denk dat 3 keer m'n sub aanging en dat er 2 tonen uit m'n surround luidsprekers zijn gekomen...en dat na de geweldige belevenis van "Dejavu" van gisteren!!

Enfin, snel in de doos ermee en inpakken voor een verjaardagscadeau... ;D