Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Den Tas

Citaat van: Rielplayer op juni 10, 2007, 10:32:29
hier blood diamond gekeken, vond hem wel erg gaaf.

Die wil ik ook zien, lijkt me echt een geweldige film 8).
Is deze al uit op dvd(Regio 2)?
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Martijn76

Citaat van: gizz op juni 10, 2007, 17:10:58
dies vast niet zo goed als deel1 ofwel?

Sorry voor de wat latere reactie... :)

Vond 'm wel vermakelijk op zich, deel 1 staat met niet meer helemaal bij dus die moeten we maar 's even opnieuw gaan bekijken (kan makkelijk, zijn afzonderlijke verhalen)

Op zich vind ik 't idee achter beide films wel interessant, het 'wat als...'-principe.

mikeske

straks kijk ik naar de apple keynote  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

oud_account_1

Citaat van: mikeske op juni 11, 2007, 18:44:39
straks kijk ik naar de apple keynote  :)
Valt dat in de categorie Horror of Humor ??? 8)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Martijn76

Gisteren 10.5 Apocalypse eringegooid... blijkt 't een vervolg op een andere film te zijn (met veel verwijzingen enzo, alsof je halverwege een film er middeninvalt)

beetje balen... :(

wil

Gisteren Raging Bull gekeken. Robert de Niro blijft toch magistraal  :)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Deleted member

De afgelopen drie weken heb ik van 24 seizoen 5 én 6 genoten en dat is dus zo'n 34 uur Jack Bauer en consorten!! :P

Net het slot van 6 gezien en ik zit me te bedenken wat ik nu op de lijst ga zetten. Ik ben door alle afleveringen van 24, Heroes, Lost en Dexter heen tot er weer nieuwe uitzendingen worden gemaakt. Heeft iemand een goede tip?  :)

Driven2Shine

Ik ben op dit moment bezig met de 2de helft van The Sopranos Seizoen 6

Gizz

shield seizoen 6 aflevr 8. rete spannend

J.H

The Marine

Alleen de actie fragmenten waren vermakelijk de rest kon me niet echt bekoren.
Arcam • JBL • Eminence • Audio Technica • Apple • Furman • Sony

reza

The Astronaut Farmer wel een leuke film
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

ArneM

Citaat van: Antoine op juni 14, 2007, 22:19:06
Net het slot van 6 gezien en ik zit me te bedenken wat ik nu op de lijst ga zetten. Ik ben door alle afleveringen van 24, Heroes, Lost en Dexter heen tot er weer nieuwe uitzendingen worden gemaakt. Heeft iemand een goede tip?  :)

Je moet is naar Day Break kijken top serie.....zijn helaas na 1 seizoen gestopt......of House ook top....ben al bijna klaar met seizoen 3....

bodiug

Criminal minds vind ik ook goed.

AlphaMale

Inderdaad. Ik probeer Day Break en Criminal Minds ook te volgen...  8)
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

Rikske

JCL

Citaat van: Antoine op juni 14, 2007, 22:19:06
De afgelopen drie weken heb ik van 24 seizoen 5 én 6 genoten en dat is dus zo'n 34 uur Jack Bauer en consorten!! :P

NCIS, dé hitserie uit de VS, wordt daar nog beter bekeken van CSI.

JCL

Citaat van: reza op juni 15, 2007, 00:09:20
The Astronaut Farmer wel een leuke film

Gisteren binnengehaald, ben wel benieuwd zal eens kijken wanneer ik tijd heb om deze te bekijken.

reza

Hij is wel leuk JCL ;) Zeker even tijd voor maken.

IK ga zo Premonition kijken en misschien Shooter er wel achter aan en dan misschien ook nog even een paar delen van Traveler.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Gizz

ncis is zeker cool. de chemie tussen DiNozzo en ziva is heerlijk en dan heb je nog Abby (abs) mmm  :P

remon123

Citaat van: reza op juni 15, 2007, 11:58:54
Hij is wel leuk JCL ;) Zeker even tijd voor maken.

IK ga zo Premonition kijken en misschien Shooter er wel achter aan en dan misschien ook nog even een paar delen van Traveler.

ik vond premonition heel erg goed
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Martijn76

Vanavond de eerste aflevering(en) van Heroes maar 's bekijken, ben bang dat ik 't leuk ga vinden ;) Ach ja, weer een verslaving erbij (na 24, Lost, The 4400 en Prison Break)

Plan is om ze er maar even 'snel' doorheen te jagen, dan kunnen we daarna weer lekker verder met de 'losse' films :)

LittleNinja

Vanavond eindelijk naar PTOC3 in de bios...  ::)

EDIT: POTC3  :-\

JCL

Gisteren het laatste +/- uur van Shawshenk Redemption gezien. Heb er veel goeds over gehoord maar had nooit gedacht dat hij ZO goed zou zijn. Het verhaal opzich is nog niet eens zo bijzonder maar de sfeer die vooral Freeman erin weet te brengen is ongelovelijk!

Deleted member

Bedankt voor alle tips mannen, ik heb meegeschreven:

Day Break
House
Criminal Minds
NCIS
The 4400
The Shield
The Sopranos

Ik denk dat ik ga beginnen met The 4400. Na twee seizoenen 24 is het even tijd voor science fiction!  :D

JCL

Criminal Minds is ook zeker de moeite waard. Soms wat vaag en ver gezocht maar meestal erg sterk / spannend.