Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Marsh

Citaat van: spotmatic op juni  2, 2007, 12:34:26
Vanavond de HD-DVD versie van "Terminator 2 - Judgment Day" op mijn pas verworven Barco Graphics 1209s (weliswaar nog met de oude niet-colorfiltered buizen). Dat wordt smullen!!! :P ;D

WHAAAAAAA Als ik niet naar Najib Amhali ging vanavond was ik bij jou die film komen checken... ik kan niet wachten op T2 in HD!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

stoffels

Citaat van: Mrwhoopie op juni  1, 2007, 23:49:44
Net gedaan met de film "BLOW",ni spectaculair,maar wel een verdomd goede film.

is idd een zeer goede film, ik denk nog veel na over die quote op het einde van de film.

"All i know is that my ambition was a lot bigger then my talent." (sorry voor eventuele schrijffouten)

die vergeet ik nooit, zo mooi en eenvoudig gezegd.

jowi

Gisteravond Tenacious-D in 'The Pick Of Destiny' O0 (HD) ik dacht eerst dat het een korte film/clip was, zoals ze die wel vaker maken maar dit was dik 1,5 uur uit je dak met Jack Black en Kyle Gass... vooral op het einde, de übercoole rock-battle met Satan (Dave Grohl, FooFighters), is een leuke geluidstest ;) verder veel bekende en minder bekende gastrollen, o.a. van de crew van SNL, maar ook Ben Stiller, Tim Robbins, en natuurlijk Meatloaf, en Ronnie James Dio ;D

Grindtegel

Hahaha die heb ik gisteravond ook zitten kijken  ;D

Ik vond hem geweldig, er had van mij eigenlijk nog wel wat meer muziek in gemogen, Tenecious D is geniaal, die teksten hahaha vooral de "jonge" Jack Black, hilarisch gewoon.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

kermit

Heb gisteravond Road Worrior zitten kijken van Mel Gibson.Wat een beeldkwaliteit zeg op HD DVD. Voor de HD dvd bezitters een must om te hebben.
Kermit

LittleNinja

Gisteren niet in de eigen HT geweest...

We ( the lady and me ) zijn naar het oude Luxor Theater geweest naar een standup comedian show te beleven onder de naam Da Bounce. Was een geweldig leuke voorstelling!! September zijn ze er weer en dan gaan we weer!!

Overigens... De geluidsinstallatie in het oude Luxor Theater gaat vooral hard, maar de duidelijkheid van de verhalen wordt er niet beter op. Te veel sss'en en een schel harde midden toon. Wel een indrukwekkend laag!!!!!  8)

-madison-

Straks nog even Catch me if you can zien 8)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

spotmatic

Gisteren The Departed gekeken en weer een keertje Boondock Saints (blijft leuk!)
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

AlphaMale

Vanaaf Wickerman. Nog niet gezien  :-\
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

Marsh

Citaat van: LittleNinja op juni  3, 2007, 22:30:56

We ( the lady and me ) zijn naar het oude Luxor Theater geweest naar een standup comedian show te beleven onder de naam Da Bounce. Was een geweldig leuke voorstelling!! September zijn ze er weer en dan gaan we weer!!

Overigens... De geluidsinstallatie in het oude Luxor Theater gaat vooral hard, maar de duidelijkheid van de verhalen wordt er niet beter op. Te veel sss'en en een schel harde midden toon. Wel een indrukwekkend laag!!!!!  8)

Cool, zaterdagavond naar Najib Amhali's nieuwe show geweest in de schouwburg in Utrecht.
Héle goeie show, prachtig decor. Hij had een electrisch drumstel mee, die gast is echt zo super muziekaal!

Gister alle 600 zenders in het nieuwe huis ingesteld, we hebben schotel in het nieuwe pand, dus dat is genieten!
Alle Film kanalen, inclusief Sport 1 en Tele2 Voetbal, ideaal!..... als ik van voetbal zou houden.
Gister naar Inside Man gezien (voor de 100ste keer) érg goed beeld via een schotel!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

oud_account_1

Citaat van: LittleNinja op juni  3, 2007, 22:30:56

Hey ben jij Dragan? ;D >:D
Het laag was alleen qua volume indrukwekkend, niet qua kwaliteit :)

Wat denk jij, was die 3e comedian aan het faken of had 'ie een (te) dikke toeter gerookt?
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Driven2Shine

Op dit moment Flags of Our Fathers

LittleNinja

Citaat van: squadra op juni  4, 2007, 20:34:23
Hey ben jij Dragan? ;D >:D
Het laag was alleen qua volume indrukwekkend, niet qua kwaliteit :)

Wat denk jij, was die 3e comedian aan het faken of had 'ie een (te) dikke toeter gerookt?

Hey Squadra!!

Hahahah!! Nee, dan zou ik "FreakinBigNinja" geheten..  ;)

Ik vond het een goede show!! Die laatste gast is al een beetje zo, maar ik kreeg wel het vermoeden dat hij wat "steun" heeft gekregen..  ;D

Die engelse gast was een beetje moeilijk te verstaan door die installatie..  :-\

Wat betreft dat geluid heb je helemaal gelijk hoor!! Het volume was erg sterk.. de controle beduidend minder!!

Was jij die werkloze gast die het pispaaltje van de avond was?  :P

Welke rij zat je? Ik zat ergens op de 20e rij... ( laat geboekt )

Gegroet,
LittleNinja

AlphaMale

Citaat van: Pio-WDale op juni  4, 2007, 19:21:21
Vanaaf Wickerman. Nog niet gezien  :-\

Had er toch veel meer van verwacht  :(
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

reza

Gisteravond Primeval zitten kijken. Was een redelijke film.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

stoffels

Heb gisteren Falling Down gezien met michael douglas. Vele droge humor.
:)

oud_account_1

Citaat van: LittleNinja op juni  5, 2007, 06:21:33
Hey Squadra!!

Hahahah!! Nee, dan zou ik "FreakinBigNinja" geheten..  ;)

Ik vond het een goede show!! Die laatste gast is al een beetje zo, maar ik kreeg wel het vermoeden dat hij wat "steun" heeft gekregen..  ;D

Die engelse gast was een beetje moeilijk te verstaan door die installatie..  :-\

Wat betreft dat geluid heb je helemaal gelijk hoor!! Het volume was erg sterk.. de controle beduidend minder!!

Was jij die werkloze gast die het pispaaltje van de avond was?  :P

Welke rij zat je? Ik zat ergens op de 20e rij... ( laat geboekt )

Gegroet,
LittleNinja
Ik denk niet dat wij in september nog een keer gaan...
De 1e was matig (of wij waren nog niet ingespeeld :))
De 2e was grappig maar wat lastig te verstaan.
Dat dansgedoe was vreselijk, we waren echt bang dat de hele resterende tijd uit die shit zou bestaan.
Maar de 3e maakte veel goed, die was echt hilarisch.

Op welk rijnummer wij zaten weet ik niet, volgens mij de 5e rij in het bovenste deel.
Dus ik was (gelukkig) niet die werkeloze pispaal :)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Driven2Shine

Op dit moment zit ik Full Metal Jacket Blu Ray te kijken samen met mijn dochter.
Ze vind hem nog leuk ook :)

Rob Eric Blank

Gister Sin City gekeken, gaaf gefilmd!

spotmatic

Citaat van: [SV] op juni  5, 2007, 14:31:23
Op dit moment zit ik Full Metal Jacket Blu Ray te kijken samen met mijn dochter.
Ze vind hem nog leuk ook :)

Is je dochter 18? Zo nee, is het dan wel een geschikte film voor haar?  :P
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

LittleNinja

Citaat van: squadra op juni  5, 2007, 10:30:00
Ik denk niet dat wij in september nog een keer gaan...
De 1e was matig (of wij waren nog niet ingespeeld :))
De 2e was grappig maar wat lastig te verstaan.
Dat dansgedoe was vreselijk, we waren echt bang dat de hele resterende tijd uit die shit zou bestaan.
Maar de 3e maakte veel goed, die was echt hilarisch.

Op welk rijnummer wij zaten weet ik niet, volgens mij de 5e rij in het bovenste deel.
Dus ik was (gelukkig) niet die werkeloze pispaal :)

Ik vond de hele avond wel geslaagd. Zelfs het optreden van dat bandje. Het moet je liggen.  ;)

Driven2Shine

Citaat van: spotmatic op juni  5, 2007, 15:27:42
Is je dochter 18? Zo nee, is het dan wel een geschikte film voor haar?  :P
Nope ze is geen 18
Word 16 volgende maand.

Driven2Shine

Ik ga nu even de HD-DVD Letters from Iwo Jima opzette.
Ben benieuwd of Flags of our Fathers of dat Letters from Iwo Jima toch beter is.

El Penumbra

Gisterenavond Flight of the Phoenix

Het verhaal is natuurlijk dunnetjes maar WAT EEN GELUID!  8)
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

reza

Breach gekeken. Wel een aardige film.
Road to Therabitia wat een ongelooflijke BUTT film zeg!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"