Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

oud_account_1

Weer eens een oudje uit de collectie gepakt: The Bone Collector
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

El Penumbra

Gisterenavond Hollywoodland.

Viel wat tegen.
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

reza

straks : We are Marshall. Ik ben benieuwd.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Marsh

Gisteravond voor de zoveelste keer; the butterfly effect. Hij blijft super!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

spotmatic

Citaat van: Marsh op mei 21, 2007, 09:33:19
Gisteravond voor de zoveelste keer; the butterfly effect. Hij blijft super!

Dan hou je zeker ook wel van Final Destination?
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Marsh

Citaat van: spotmatic op mei 21, 2007, 09:50:06
Dan hou je zeker ook wel van Final Destination?

Ja, vooral van deel 2.
Deel 3 was niet echt heel interessant.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Rielplayer

Gisteren The departed  8) en collateral  8) gekeken.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Spacebass

Citaat van: reza op mei 21, 2007, 09:32:10
straks : We are Marshall. Ik ben benieuwd.
Hijs de Amerikaanse vlag alvast ;D  ;)

Rikske

Gisteren Full Monty nog eens gezien  :D

Stadium III

Vanavond kijken we wat muziek dvd's
5.2.4 Marantz Klipsch setup

CV_SmileY

LittleNinja

reza

Citaat van: Spacebass op mei 21, 2007, 19:35:52
Hijs de Amerikaanse vlag alvast ;D  ;)

JA dat is zeker. Maar eerlijk is eerlijk wel een hele mooie film. Ik kon het moeilijk droog houden moet ik heel eerlijk bekennen. Ik ga in September naar West verginia toe en ga zeker een kijkje nemen bij Marshall ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Citaat van: reza op mei 22, 2007, 23:00:04
JA dat is zeker. Maar eerlijk is eerlijk wel een hele mooie film. Ik kon het moeilijk droog houden moet ik heel eerlijk bekennen. Ik ga in September naar West verginia toe en ga zeker een kijkje nemen bij Marshall ;)

Moest je zo nodig urineren??  :P

Citaat van: LittleNinja op mei 22, 2007, 21:10:29
Underworld ( dts )  >:D

Dat was niet de beste dts track!! Ik zag ook niet op mijn dvd speler of het 5.1 was.... ??

Driven2Shine

Nu bij mij op het scherm Alpha Dog HD-DVD

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

JCL

nu zo de finale van NCIS 4e seizoen. Ben super benieuwd hoe het gaat aflopen!

Driven2Shine

Niet in mijn eigen HT maar in de bios Pirates of the Caribbean At Worlds End

LittleNinja

Citaat van: JCL op mei 23, 2007, 10:19:36
nu zo de finale van NCIS 4e seizoen. Ben super benieuwd hoe het gaat aflopen!

NCIS... vind ik echt een bere leuke serie!! Wat ontspannender dan CSI bijvoobeeld. ( En wat minder geijkte geintjes of stoere praat dan die rooie van CSI Miami...  ;D )

mikeske

vandaag gekeken naar:

Les Choristes, vond ik super  :)
Good Bye Lenin, beetje tussen de 2
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

JCL

Citaat van: LittleNinja op mei 23, 2007, 17:48:12
NCIS... vind ik echt een bere leuke serie!! Wat ontspannender dan CSI bijvoobeeld. ( En wat minder geijkte geintjes of stoere praat dan die rooie van CSI Miami...  ;D )

De geintjes van Tony zijn altijd de moeite waard. Gibbs als intimiderende persoon maakt het helemaal af. Vond de laatste alf. van het seizoen erg sterk. De onthullingen zijn waren beloofd blijven alleen wel een beetje achter, jammer. Ook was het einde voor mij al geen verrassing meer, als je een beetje logisch nadenkt weet je wel dat dit er dik in zat. Dat gezegd hebbende kijk ik nu al vol verwachting uit na het 5e seizoen!

LittleNinja

Citaat van: JCL op mei 24, 2007, 12:45:43
De geintjes van Tony zijn altijd de moeite waard. Gibbs als intimiderende persoon maakt het helemaal af.

Precies. Lekker sarcastisch tegen zijn collegae..  ;D

Gibbs vind ik vooral goed omdat ik hem eigenlijk alleen ken als vaderlijke, vriendelijke personages uit series of films ( vraag me er geen overigens  :-X ).... Hier zet hij gewoon een karakter neer dat je niet bij hem of zijn uiterlijk verwacht.   8)

jowi

Tegenwoordig met het fantastische comedy central kom ik niet meer toe aan geprojecteerd 1080p HD geweld :-X ben helemaal verslaafd aan That 70's show, Scrubs, The Office, Southpark, Saturday Night Live... kan er even geen genoeg van krijgen ;D

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta