Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

jowi

Citaat van: LittleNinja op april 30, 2007, 23:02:25
Normaal gesproken kijken we 's avonds naar The Box, waar allerlei (black)comedy wordt gespeeld... Denk aan Dave Chapel, Jamie Fox, Southpark en Fresh Prince. Geen toppers maar zeker wel leuk om de dag mee af te sluiten..

Nu hebben ze hier de programmering omgegooid en hebben ze hier Comedy Central... WAT EEN VRESELIJKE BUTT PROGRAMMERING!!! Het begon met zwarte hond en dat was dan misschien nog redelijk, ookal deed het me niet heel veel. Daarna kwam The Office.... Dat is echt heel slecht. Gewoon niet kunnen lachen!! Vervolgens begon Scrubs, wat al eens eerder geflopt is en nu dezelfde actie gaat herhalen!

Thats the 70s show is aardig maar maakt al het eerdere niet goed. Gellukig krijg je daarna nog Southpark... Dat is meestal wel grappig!

... van mij hadden ze de oude programmering niet hoeven te dumpen!! :'(

Mwaah het enige leuke aan the box was chapelle en southpark... die jamie foxx show en de rest dat kun je haast niet menen dat dat 'leuk' is... en fresh prince die hebben we nu al zóóóó vaak gezien, da's ook niet leuk meer. De enige reden dat ze al dat materiaal uitzenden is om hun doelgroep, die volgens hun uit 100% stoere bling bling rappers bestaat, tevreden te houden lijkt het wel.

Scrubs en the office zijn niet bepaald geflopte series... ja wel onder het gemiddelde stereotype box publiek ja ;)

HTR

Citaat van: kobuzz op april 24, 2007, 20:43:22
Haha jij bent om he? ;D

*BLAM!*...."where's the cat...?" O0

1 dingetje vergeten;)

" is it dead?"  ;D ;D

HTR

Citaat van: jowi op mei  1, 2007, 09:26:54
Mwaah het enige leuke aan the box was chapelle en southpark... die jamie foxx show en de rest dat kun je haast niet menen dat dat 'leuk' is... en fresh prince die hebben we nu al zóóóó vaak gezien, da's ook niet leuk meer. De enige reden dat ze al dat materiaal uitzenden is om hun doelgroep, die volgens hun uit 100% stoere bling bling rappers bestaat, tevreden te houden lijkt het wel.

Scrubs en the office zijn niet bepaald geflopte series... ja wel onder het gemiddelde stereotype box publiek ja ;)

me agree, ze mogen van mij overiges wle psych gaan draaien:P vind ik leuke serie ken je dat?

LittleNinja

Hmmmm... Ik ben geen 100% stoere bling bling rapper... ( niet eens 1%  :P )
Maar ik kan zonder twijfel meer lachen om de 100e keer Fresh Prince of Jamie Foxx dan om Scrubs of The Office.. Dat vond ik echt butt series.

Jamie Foxx is geen topper inderdaad. Tracie Morgan is overigens nog slechter ( ook The Box ).

jowi

Citaat van: LittleNinja op mei  1, 2007, 10:00:07
Hmmmm... Ik ben geen 100% stoere bling bling rapper... ( niet eens 1%  :P )
Ik ook niet ;) ik keek alleen voor Chapelle en Southpark 8)
Heb overigens een volledige one man show van Chapelle in HD... zal hem eens reposten...

Rikske

AlphaMale

De enige reden dat ze al dat materiaal uitzenden is om hun doelgroep, die volgens hun uit 100% stoere bling bling rappers bestaat, tevreden te houden lijkt het wel.

Dan ben ik benieuwd hoe jij 'weet' dat DAT hun doelgroep is.

Hun doelgroep is juist veranderd van jeugd naar volwassenen. Dat is juist de opzet, of ze daarin slagen laat ik in het midden...
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

Jeroentjuh

spotmatic

Shichinin No Samurai (The Seven Samurai) van Akira Kurosawa. Het wordt eens tijd dat ik deze klassieker ga kijken...
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

robbie12345

Citaat van: spotmatic op mei  3, 2007, 16:24:50
Shichinin No Samurai (The Seven Samurai) van Akira Kurosawa. Het wordt eens tijd dat ik deze klassieker ga kijken...

hey spot! Laat me even weten wat je er van vond....
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Rikske

jowi

Citaat van: Pio-WDale op mei  3, 2007, 13:54:20
Dan ben ik benieuwd hoe jij 'weet' dat DAT hun doelgroep is.
Eeeh... heb je wel eens GEKEKEN naar de box? Need i say more? Begrijp me goed, niks mis mee hoor! Maar wel overduidelijk. Als je je muziek vrijwel 100% rap en r&b maakt en 3 'african-american' comedys achter elkaar programmeert op prime time dan lijkt me niet dat de doelgroep 65+ is. JA ik weet het ook veel niet 'afro-americans' vinden dat leuk. Doelgroep dus. Niet de huidskleur of afkomst specifiek.

wil

Vanavond Ica Age 2 gekeken. Ont-zet-tend grappig!!!  ;D Maar vooral ook een heel goede beeld en geluidkwaliteit. Zo goed dat ik toch weer heftig twijfel om surround de deur uit te doen en verder te gaan in stereo  ::).
Het moet gewoon allebei kunnen... toch maar eens gaan denken aan een betaalbare muzikale prepro  :P.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Marsh

Citaat van: wil op mei  4, 2007, 23:45:11
Vanavond Ica Age 2 gekeken. Ont-zet-tend grappig!!!  ;D Maar vooral ook een heel goede beeld en geluidkwaliteit. Zo goed dat ik toch weer heftig twijfel om surround de deur uit te doen en verder te gaan in stereo  ::).
Het moet gewoon allebei kunnen... toch maar eens gaan denken aan een betaalbare muzikale prepro  :P.

wil

daarom HOU ik ook zo gigantisch van animatie films!  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

AlphaMale

Citaat van: jowi op mei  4, 2007, 18:29:56
Eeeh... heb je wel eens GEKEKEN naar de box? Need i say more? Begrijp me goed, niks mis mee hoor! Maar wel overduidelijk. Als je je muziek vrijwel 100% rap en r&b maakt en 3 'african-american' comedys achter elkaar programmeert op prime time dan lijkt me niet dat de doelgroep 65+ is. JA ik weet het ook veel niet 'afro-americans' vinden dat leuk. Doelgroep dus. Niet de huidskleur of afkomst specifiek.

Even voor alle duidelijkheid: The Box is niet meer! En ja, ik kijk het wel eens, het is tenslotte onderdeel van mijn werkterrein.
The Box is nu officieel Comedy Central met een andere doelgroep dan die The Box had. Muziek wordt er al helemaal niet meer uitgezonden, dus ook zeker geen rap en R&B. Misschien moeten die blanke Amerikanen eens wat meer comedy maken. Ik betwijfel ook of het alleen gekleurde mensen zijn die er naar kijken. Ik ken genoeg blanke mensen in mijn omgeving die bepaalde 'zwarte' comedy's wel leuk vinden, in volstrekt verschillende leeftijdgroepen...

Vergeet ook niet dat 'grote' blanke producties veel duurder zijn dan de 'kleine' gekleurde. Kijk alleen maar eens naar wat de acteurs van bijvoorbeeld Friends vragen per aflevering. Dat moet betaald worden. De uitzendrechten moeten wij in NL ook betalen. En aangezien The Box/Comedy Central nou niet bepaald een kijkdichtheid heeft van 90%, moeten er ook compromissen worden gesloten. Waarom veel betalen voor uitzendingen, terwijl er een lage kijkdichtheid is? Comedy Central is nieuw in NL, dus moet groeien. Heeft allemaal met budgetten te maken.

Vergeet ik bijna te zeggen dat Comedy Central officieel Amerikaans is. Dus wat daar op de buis een succes is, proberen ze hier ook uit.

Details moet je me niet vragen, ben tenslotte een techniekmannetje daarzo.
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

Meeuwtje

Gister Smoking Aces gezien.

Een half gevoel van overgehouden, beetje overdreven nep film.... :(

Bas
Pana 65GZW954 / Denon X4700 / Rotel 1565 / CXUHD 4K HDR / Zidoo Z9X / Dune Real Vision / B&W 706s3 / B&W HTM72s3 / B&W 707s3 / B&W asw610 / SVS Prime Elevation (Atmos)

jowi

Citaat van: Pio-WDale op mei  5, 2007, 01:56:01
Even voor alle duidelijkheid: The Box is niet meer!
Dat is wel duidelijk dacht ik... ik heb trouwens een blauwe maandag gewerkt voor het bedrijf wat (in ieder geval in het begin) van the box de software draaide en de services voor het sms-en van de verzoek-clips verzorgde... (TSS)

spotmatic

Citaat van: robbie12345 op mei  3, 2007, 19:25:47
hey spot! Laat me even weten wat je er van vond....

Ik begrijp, na het zien van The Seven Samurai, prima waarom dit een klassieker is en tot de 10 beste films ter wereld gerekend wordt, en waarom Akira Kurosawa zo'n groot filmmaker was. Een aanrader! Maar zoals altijd met films van 50+ jaar oud: er zitten veel langzame momenten in. Je kunt het niet vergelijken met een moderne film. Overigens moet deze film hoognodig gerestaureerd worden; de versie die ik zag was de bioscoopversie, inclusief onzuiverheden en een lang stuk met "pauze" in het midden (weet niet of dat de 'normale' versie is). Een unicum: nooit eerder zag ik een DVD met een pauze  ;D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Marsh

Niks in mijn eigen HT, maar wel Spiderman 3 in de grootste zaal in Rembrandt hier in Arnhem  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Jeroentjuh

Gisteravond Dresden gekeken.

Opzich wel goede film, maar niet echt super qua geluid...daar hadden ze wel meer aandacht aan mogen geven.

bart_nl

Citaat van: spotmatic op mei  5, 2007, 09:03:21
Ik begrijp, na het zien van The Seven Samurai, prima waarom dit een klassieker is en tot de 10 beste films ter wereld gerekend wordt, en waarom Akira Kurosawa zo'n groot filmmaker was. Een aanrader! Maar zoals altijd met films van 50+ jaar oud: er zitten veel langzame momenten in. Je kunt het niet vergelijken met een moderne film. Overigens moet deze film hoognodig gerestaureerd worden; de versie die ik zag was de bioscoopversie, inclusief onzuiverheden en een lang stuk met "pauze" in het midden (weet niet of dat de 'normale' versie is). Een unicum: nooit eerder zag ik een DVD met een pauze  ;D
inderdaad een prachtige film. Het ogenschijnlijk lage tempo is m.i. specifiek Kurosawa. Ook zijn ander films (o.a. Sanjuro, Yojimbo en nieuwer Ran) zijn zeer de moeite waard. Volgens mij heeft mijn exemplaar (BFI) geen pauze in de DVD en is beeld wel redelijk. Bij de oudere films is beeldkwaliteit altijd minder. Ik heb Criterion DVDs van Kurosawa en ook die zijn niet super. De Criterion van de nieuwere film Ran is wel een mooie transfer.

yessica

gisteren The Island gezien.
Was mooier dan ik had verwacht...
Vaste klant bij CinéMike !!!

mikeske

Citaat van: yessica op mei  6, 2007, 10:32:33

Inderdaad, vond hem echt goed  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Marsh

Citaat van: yessica op mei  6, 2007, 10:32:33

Topfilm!

Gister Spiderman 3 gezien in de bioscoop, hij's écht wijs!
Zo heb je Toby nog nooit zien acteren.
Special effects zijn prachtig!

SeriousCinema

mikeske

Citaat van: Marsh op mei  6, 2007, 10:51:45
Topfilm!

Gister Spiderman 3 gezien in de bioscoop, hij's écht wijs!
Zo heb je Toby nog nooit zien acteren.
Special effects zijn prachtig!

was ik al benieuwd naar  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost