Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Erik van Voorst (in memoriam)

Superman Returns....wat een beroerde film  >:(
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

HTR

Citaat van: Marsh op januari 23, 2007, 06:42:47
Dat Blood Diamond me een mooie film lijkt.

ooh okee ja ik dacht dat t ging om mijn reactie op hills have eyes...
:)

R

Ik denk dat we vanavond weer met PB ep 14 verder gaan. O0 O0

Rielplayer

Citaat van: Ruben op januari 23, 2007, 10:57:35

Daar heb ik echt op zitten wachten. Blij dat ze weer begonnen zijn 8)
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

TheSpeedSkater

Citaat van: Ruben op januari 23, 2007, 10:57:35
Mooi! Die zal ik ook even zoeken dan..
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

guitarman

Marantz SR8500, Marantz DV7600, B&W ASW750 sub, 5 x B&W VM1, Epson TW620 ISF, Projecta Cinelpro.

HTR

vanavond: wat er maar op tv is, moet werken tot 10 uur bij een rustig callcenter... iemand enig idee wat dr op is?

Marsh

Citaat van: hometheatrerulezz op januari 23, 2007, 13:48:28
vanavond: wat er maar op tv is, moet werken tot 10 uur bij een rustig callcenter... iemand enig idee wat dr op is?

heb tot 10 uur training bij KPN in Ede (helpdesk)... jippie.. *gaaap*
zit liever thuis achter mijn scherm.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Rody

Gisteren Happy feet gekeken, redelijke animatiefilm (wel heel mooi gemaakt) met af en toe leuke grappen.

"gotta trick myself.. Look! -> aaaah..."  ;D

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Deleted member

Afl. 14 van Prison Break seizoen 2 staat klaar!  ;D

HTR

idd leuke film met hele leuke grappen (die 3 mini pinguins zijn top!)

VlisChris

The Hills have Eyes bios versie was om te janken zo slecht. Die hoef ik absoluut niet nog eens te zien. Zou de unrated versie zo veel heftiger zijn? In de bios viel ik bijna in slaap van het slechte verhaal en de effects.
Vanavond Saving Private Ryan gekeken. Blijft een fantastische film qua verhaal, maar ook qua filmwerk en technische kant. Heerlijk uitgewerkt. Ook meteen een pracht van een test voor de Velodyne die hier staat.
Ik zit nu naar Lord of the Rings Fellowship of the Ring - Completer Recordings te luisteren. Op DVD-A. Heerlijk weer. Zowel de receiver als de sub houden zich daar erg goed mee 8)
edit
zie net dat mijn reactie op Antoine's mededeling van THHE al van de 21e was. Ach. Moet kunnen :P

S60t

Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

reza

The covenant ;) leuke film. En net Prisonbreak deel 1 seizoen3. het is weer spannend
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

graafke

R

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

HTR

dat is echt een film die ik nog graaag wil zien!

ik zelf weet niet wat ik ga kijken krijg men vriendinnetje op bezoek:) kijken of we r aan toe komen (film kijken) >:D

VlisChris

Gladiator vervangen door Gladiator EE aangezien de oorspronkelijke niet meer herkend werd door de speler.
Vanavond dus Gladiator EE kijken 8)

W

Citaat van: Christiaan Sauer op januari 25, 2007, 17:06:46
Gladiator vervangen door Gladiator EE aangezien de oorspronkelijke niet meer herkend werd door de speler.

laatst ook gekocht, en al een stukje gezien, zitten wel leuke nieuwe dingen bij!

Dru

Citaat van: Christiaan Sauer op januari 25, 2007, 17:06:46

Hoe kan dat dan? Gaat het om een originele dvd?

Marsh

SeriousCinema

ArneM

Citaat van: Marsh op januari 25, 2007, 18:39:24
Vanavond Snakes on a Plane.

Vorige week gezien aardige actiefilm...

Vanavond in mijn HT Blood Diamond kijken.....beloofd een goede film te zijn.... :)