Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

PeterPan

King Kong HD-DVD op mijn vandaag gecalibreerde Panasonic plasma ;D
Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

mikeske

net gekeken naar Little Man met men vriendin en enkele vrienden, echt super  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

S60t

Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

R

Ik denk dat ik vanavond maar eens begin aan 24 seizoen 6. Ep 1 en 2 rollen net binnen.

mradem

yessica

Citaat van: mikeske op januari 14, 2007, 23:55:24
net gekeken naar Little Man met men vriendin en enkele vrienden, echt super  ;D

jammer dat ik weer werd opgebelt door m'n moeder dat ik meteen naar huis moest komen.
Heb het laatste halfuurtje gemist...
Vaste klant bij CinéMike !!!

beunky

Ik heb net Das Experiment gekeken... heftig... en dan te bedenken dat het gebaseerd is op het Stanford Prison Experiment (wat dus echt gebeurd is)...
Nu gaat Empire of the Wolves er in, ben benieuwd... heb er niet erg hoge verwachtingen van.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

mikeske

Citaat van: beunky op januari 15, 2007, 22:18:55
Ik heb net Das Experiment gekeken... heftig... en dan te bedenken dat het gebaseerd is op het Stanford Prison Experiment (wat dus echt gebeurd is)...

Vond het ook een zeer aangrijpende film  :-\
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Rikske

Daarstraks In to the Blue en The Break Up

LittleNinja

....ik kijk al een paar dagen naar een sjago echtgenote......  :-X  :-\  :'(

LexiconLogan

Citaat van: LittleNinja op januari 16, 2007, 21:12:53
....ik kijk al een paar dagen naar een sjago echtgenote......  :-X  :-\  :'(
HHAHAHAHAAAAAAA ;D
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTR

lol ninja ;D!!
ik ga zo lekker es een serie southpark kijken ;D !!
heb er een hele zooi opgenomen (aflevering of 8)

Roland

HTR

waterboy ken ik niet, iceage is echt heel stoer!

Roland

Citaat van: hometheatrerulezz op januari 16, 2007, 23:04:08
waterboy ken ik niet, iceage is echt heel stoer!
The Waterboy is een vrij oude komedie met Adam Sandler (1998) ... film was een zesje waard, maar toch leuk om een keer te zien, kan Sandler wel redelijk waarderen meestal.

Ice Age 2 is inderdaad tof, 2e keer dat ik 'm zag. Vooral de 'jonkie-dieren' zijn briljant gemoddeld en met de animatie van de characters zit het ook wel goed. Hij was ook beter dan ik had verwacht na het al vrij aardige eerste deel :)

Perfectionist

Vanavond nog even Tiesto in Concert 2004 opgezet....  8)
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

christian19

Gister: The pacifier, Hitch en Fun with dick and jane.

Vandaag: The terminal.

Bant

Eergister Schindlers List, erg aangrijpende film. Maar gelukkig minder gruwelijk dan Escape from camp sobibor, dat is echt een heftige film. De mensen die hem kennen zullen wel weten waarom.

Vanavond maar weer eens wat anders met deel 2 van The godfather. Ik blijf dat geniale films vinden.

Roland

Clerks II weer eens gekeken. Geweldige film  ;D 8)

wh-vanderpost

Zojuist The Guardian gezien met Kevin Costner en Ashton Kutcher. Goeie film wel, hij bevatte van alles wat.. spanning, actie, heel klein beetje drama en romantiek .. wel aan te raden :)
Denon AVC-X3800H | Rotel RMB-1555 | NVidia Shield Pro | PS3
KEF R11 Meta | R6 Meta | R3 Meta | SVS PB1-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Deleted member

Gisteren Children of men gezien, ondanks de positieve kritieken vond ik 'm niet zo goed qua verhaal (in feite is het één grote ontsnapping "aan"...) :-\ De depressieve sfeer wordt wel erg beklemmend, haast beangstigend neergezet en daarnaast erg mooi gemaakt.

Dru

Citaat van: Antoine op januari 19, 2007, 10:45:52
Gisteren Children of men gezien, ondanks de positieve kritieken vond ik 'm niet zo goed qua verhaal (in feite is het één grote ontsnapping "aan"...) :-\ De depressieve sfeer wordt wel erg beklemmend, haast beangstigend neergezet en daarnaast erg mooi gemaakt.

Vorige week bekeken. Misschien in de verkeerde toestand. Maar nee.. not my kind of movie. M'n vrouw vond 'm ook niet zo.
Een:  "was dit het" reactie op het eind hoort hier goed bij.

Deleted member

Citaat van: Dru op januari 19, 2007, 10:49:23
Vorige week bekeken. Misschien in de verkeerde toestand. Maar nee.. not my kind of movie. M'n vrouw vond 'm ook niet zo.
Een:  "was dit het" reactie op het eind hoort hier goed bij.

Dat had ik dus ook met het einde!  :) En dat bedoelde ik ook met dat het tegenviel qua verhaallijn.

Rikske

Gisteren Chronicles of Narnia en Constantine nog eens gezien

LittleNinja

Nog geen besluit genomen... Een vriend van me heeft vandaag zijn Yamaha DVD S1700 gehaald en we zitten een beetje te testen...

Gladiator, Aeon Flux, Final Fantasy...

Iets waar we niet helemaal uitkomen is dat we "zappen" tussen 480i, 720p en 1080i... maar we zien geen verschil...  ???
Komt dit omdat het scherm ( Samsung ) zelf weer scaled naar 1366x768?? Wie weet het?!

Overigens gaat het signaal van dvd naar TV middels HDMI ( supra ).

Sorry... beetje off topic.  ::)