Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Rikske

Gisteren 1492 gezien, en daarvoor Miami Vice en de Brothers Grimm

LittleNinja

Citaat van: S. Versteeg op januari  3, 2007, 12:22:30
Zaag III in de bios gisteravond. Niet wat deel 1 was. Voorspelbare dingen, zelfs saai soms, maar het einde maakte voor mij een hoop goed. Ook overduidelijk dat er een deel 4 aankomt.

Het loopt dus weer eens uit de hand....  :-X

yessica

gisteren gekeken naar :
National Treasure
21 grams

Nog één over een vent in een telefooncel maar ben even de titel kwijt.
Vaste klant bij CinéMike !!!

R

Dat moet wel phonebooth geweest zijn.

Citaat van: yessica op januari  4, 2007, 12:57:23

Nog één over een vent in een telefooncel maar ben even de titel kwijt.

molle

Vandaag op het programma: X-Men 3
                                     Monster House
                                     FATF 3 Tokyo Drift ::)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

R

LittleNinja

R

Roland

Citaat van: Ruben op januari  4, 2007, 12:58:47
Dat moet wel phonebooth geweest zijn.

Of Liberty Stands Still, maar Phone Booth ligt wel wat meer voor de hand :)

LittleNinja

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

BernHardN

kijk nu naar de rattle and hum van U2

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

S. Versteeg

Citaat van: LittleNinja op januari  4, 2007, 12:11:58
Het loopt dus weer eens uit de hand....  :-X

Ach, deel 4 zal ik uiteindelijk ook gaan zien hoor, verdient zn kans natuurlijk.

Net eindelijk Reservoir Dogs eens gezien, altijd heerlijk apart die films van Tarantino.
Audio:  Receiver: Denon 1705 Dvd-player: Denon 1400 Fronts:Monitor Audio Bronze B4 Rears:Monitor Audio Bronze B4 Center:Monitor Audio Bronze Center
Video: Projector: Hitachi PJ-TX100 HD-Ready Screen: Beamax High Contrast 72 " Cables and Interlinks by: Oehlbach, Monster, Microsoft and Profigold

christian19

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

LittleNinja

Zojuist in de bios: The Departed.

Ik vond het een goed in elkaar gezette film!!

Bonus tijdens de film: leuke stereo set.  ;)

El Penumbra

Gisterenavond Miami Vice

Tegenvaller eerste klas.

Ik vond er totaal geen spanning in de film zitten, zeker geen spanningsopbouw naar de actiemomenten en daardoor ben je totaal niet betrokken. Wel jammer want het begin vond ik nog goed.

6/10

S60t

miami vice vond ik inderdaad ook erg tegenvallen, paar leuke dingetjes...

Tja...wat zou ik vanavond eens kijken....laat het nog wel weten :)
Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

El Penumbra

Citaat van: S60t op januari  7, 2007, 18:09:11

Tja...wat zou ik vanavond eens kijken....laat het nog wel weten :)

Ik ga voor World Trade Center.  ;)

Rikske

Dit weekend gezien
Saturday Night Fever
The Lake House
The Wickerman

S60t

Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

Steven Coymans

Dit weekend gezien:
Sl8n8. Niet slecht voor een Nederlandstalige horror.
The Covenant. Best te pruimen, zitten enkele leuke effecten in.
Rest Stop. 10 uit een dozijn, ook niet erg griezelig. Zat niet echt een schrikmoment in.
The Wickerman. Was wel de moeite, dat einde had ik niet zien aankomen.
Flushed Away. Mooie animaties, maar ben niet zo gek van Wallace en Grommit-achtige karakters. Zaten ook niet echt top-momenten in.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20