Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

reza

Gisteravond laat. AAA = An American Haunting. Ik vond het wel een ok film.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Berserker

Vanavond een live DVD gekeken van de band Evanescence van het album Fallen. Erg gaaf! Het beeld was erg goed, alleen is er veel na-gemonteerd. Dus veel drukke camera bewegingen en stukken aan elkaar geplakt. Ik had het liever wat rustiger gezien. En het geluid was ook erg goed, maar wel ontiegelijk veel bas. Ik zou bijna gaan denken dat mijn set een boomy bas heeft, maar daarna nog even een cd'tje opgezet, en toen was alles weer ok  ;D

Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

only1nékes

zojuist Streets of fire gezien
is al jaren oud maar was nergens met nederlandse ondertitels te krijgen en verleden week dan toch gevonden  :)

verhaal trekt op niet veel maar schone muziek en schoon Dianekke  :o
sorry weinig aan de pc en brievenbus vol, gelieve te mailen en ik zal zo snel mogelijk antwoorden :-)

Rikske

Daarstraks naar de cinema geweest , Flushed away gaan zien

yessica

gisteren robots gekeken :) was leuke film... het eerste half uur was wat rustig... maar de rest kon je echt goed mee lachen :)
Vaste klant bij CinéMike !!!

NeonKnight

Citaat van: reza op december 15, 2006, 13:10:07
Ik heb hem na 25 min uitgezet. Hij kon mij totaal niet boeien.

Daar kan ik me ook best iets bij voorstellen.  ;)
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

HeavyD

Zometeen de film "Blood diamond" maar eens kijken.

Ik ben dan wel niet zo weg van Leonardo DiCaprio maar als de film een 7.7/10 (2,651 votes) heeft op IMDb dan heeft het wel mijn aandacht getrokken. Ik ben benieuwt.

http://us.imdb.com/title/tt0450259/

Rielplayer

net over the hedge 1080i gekeken.

Wel vermakelijk
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

mikeske

deze middag samen met men vriendin naar Slither en The Pacifier gekeken.
Slither vond ik slecht, the Pacifier goed
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

TheSpeedSkater

Ben ook maar begonnen aan Prison Break.. Ben nu bij seizoen 1, dvd 3 aflevering 11..
Seizoen twee ligt ook al te wachten  ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

reza

Gisteren Children of men gezien. Wel een vermakelijke film.

troqdog

Net the pianist gekeken, ik vond het een zeer indrukwekkend/aangrijpend film.
Heb er echt van genoten.

genesis

Bad Santa (met Billy Bob Thornton) een geile, schunnige Kerst man/film :P

Genesis
Carpe Diem

Berserker

Citaat van: genesis op december 19, 2006, 00:09:17
Bad Santa (met Billy Bob Thornton) een geile, schunnige Kerst man/film :P

Genesis

Die heb ik een keer zien liggen voor €5,- maar heb hem toen niet gekocht. Lijkt me wel een leuke film om eens te zien. Mischien komt hij op tv dit jaar met kerst.....net als Home Alone 2 elk jaar opnieuw  : :P
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

Berserker

Ik heb gisteren overigens een live DVD van Rage Against The Machine gekeken: The Battle of Mexico. Kort maar krachtig  ;D

TheSpeedSkater

Citaat van: Berserker op december 19, 2006, 09:07:22
Die heb ik een keer zien liggen voor €5,- maar heb hem toen niet gekocht. Lijkt me wel een leuke film om eens te zien. Mischien komt hij op tv dit jaar met kerst.....net als Home Alone 2 elk jaar opnieuw  : :P

Bad Santa is echt een wereld film..! Als je hem nog ergens ziet liggen, niet twijfelen, meenemen!   ;D

Berserker

Oke, I'll keep it in mind  :) Hij leek mij toen eigenlijk ook best leuk...och ja maybe next time

R

The replacements. leuke american football film. Humor is goed..(muziek ook wel trouwens)

yessica

Citaat van: mikeske op december 18, 2006, 22:00:46
deze middag samen met men vriendin naar Slither en The Pacifier gekeken.
Slither vond ik slecht, the Pacifier goed

Slither was echt niet normaal...  :o Ik heb echt moeite gehad om maar 5 minuten na elkaar te kijken naar de film.
Ik vond hem echt eng...
Vaste klant bij CinéMike !!!

Berserker

Gisteren King Kong gekeken. Ik had hem nog niet gezien, schandalig he  :P

Maar wat een goede film zeg!! Echt helemaal mijn straatje. Ik was sowieso al gek op jurassic park, en nu ook nog zo'n grote aap erbij, en een mooie vrouw als Naomi Watts.......dan ben ik verkocht  8)

reza

guitarman

ben begonnen aan six feet under.... zeer vermakelijke serie, maar wel keihard 4:3.
geleende dvdbox dus je hoort me niet zeuren....
Marantz SR8500, Marantz DV7600, B&W ASW750 sub, 5 x B&W VM1, Epson TW620 ISF, Projecta Cinelpro.

Dracoplasm

Heroes aan het kijken epp. 9 - 10 - 11.

 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

TheSpeedSkater

Seizoen 1 van Prison Break zit erop... op naar deel 2 !