Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VDM

El Penumbra

eight below.

Niet helemaal mijn film maar zo af en toe moet je toch ook eens naar moeders de vrouw luisteren..... ;)
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Loric

Er draait zoveel in de bios deze december dagen... dus vanavond:

"Perfume" gezien.

En van genoten.

Loric

VlisChris

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

jowi

Met een pizza en een biertje de Victoria Secrets Fashion Show in HD gekeken ;D

R

Hij is mooi ja !! O0 O0

Citaat van: jowi op december 11, 2006, 09:06:56
Met een pizza en een biertje de Victoria Secrets Fashion Show in HD gekeken ;D

Maartje

op welke details moet je dan letten he ?  ;D

CiteerX-Men III; net gehaald bij de Makro.

@ squadra wat kost ie daar ?
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Rielplayer

Citaat van: Maartje op december 11, 2006, 16:07:02
op welke details moet je dan letten he ?

Het moet je pakken en in beweging brengen ;D

NeonKnight

Gisteravond de nieuwe Bond gekeken en wat mij betreft was 'ie meer dan OK.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

LittleNinja

Aangezien ik nagenoeg nooit weet of ik "vanavond" tijd heb is het bij mij altijd een achteraf verslag...

Gisteren weer eens naar Monsters Inc. gekeken... echt een heel andere film na de ISF calibratie!!!  :o  :o

Loric

De bios-hausse gaat door met:

"Happy Feet"!

Loric

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Rielplayer

Zo net ff Victoria Secrets Fashion Show gekeken :P

Rikske

molle

-Dead Fish
-Cars
-Miami Vice
-Pirates Of The Caribbean: Dead Man's Chest

Zal morgen ook nog wel een deel bijzitten ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Stadium III

5.2.4 Marantz Klipsch setup

reza

Vanmiddag Invinceble zitten kijken. Ik vond het een erg vermakelijke film, ook omdat het een waargebeurt verhaal schijnt te zijn.

Misschien vanavond een Scanner darkly...
Ik weet niet echt wat ik daar van moet denken?? Maar ik heb hem nog niet gezien, en heb dus nog geen mening ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

NeonKnight

Citaat van: reza op december 14, 2006, 17:51:07
Misschien vanavond een Scanner darkly...
Ik weet niet echt wat ik daar van moet denken?? Maar ik heb hem nog niet gezien, en heb dus nog geen mening ;D

Dat is een behoorlijk vreemde film, maar persoonlijk vond ik 'm wel vermakelijk.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Loric

Wederom, in de bios, drukke week...

"After the Wedding",

"The Proposition" [W-O-W]

Loric

Deleted member

Zit al een aantal avonden Lost (Season 1) te kijken. Ik vond het wat suf beginnen maar nu bij DVD3 wordt het echt de moeite waard!  :)

Dutchie

Net Transporter 2 zitten kijken. Best wel aardige film!! En heel goed geluid!!
Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One

reza

Citaat van: NeonKnight op december 14, 2006, 22:02:41
Dat is een behoorlijk vreemde film, maar persoonlijk vond ik 'm wel vermakelijk.

Ik heb hem na 25 min uitgezet. Hij kon mij totaal niet boeien.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

VlisChris

LittleNinja

Citaat van: Christiaan Sauer op december 16, 2006, 04:56:35
Cars.

Ik vind het een heerlijke film... al was het al om het motorgeluid.  :)

Gisteren heb ik gekeken naar Xmen3 bij een goede vriend. Ik ben toch wel gek op deze ( tot nu toe ) tri logie!! Overigens heb ik de film eerder al in de bios gezien. Er bestaat nogal een open einde wanneer Magneto een kunstje vertoond... maar wie van jullie hebben gekeken tot na de aftiteling?? ( Hij liep bij ons door omdat we zaten te praten over van alles en nogwat en toen zagen wij het pas voor het eerst!! )